18 Mart 2010 Perşembe

Aman aman saçları da uzamış da...

Genç kız olunca piercing de takar bu kız, gidişat öyle:))
Geçen hafta mutfak halısını yıkadık, yer 2-3 gün boş kaldı tabi;
2 gün boyunca ellerini açtı, Aa nerde? dedi,
Halı geldi; bana gösterip gösterip, gedii, dedi.
O kadarcık bir değişiklik bile onun dikkatinden kaçmıyorken, büyük değişiklikler nasıl etkiliyordur kim bilir bu yavrucakları,
Ben de onu düşündüm işte, 3 kere bakıcı değiştirdim ama 1 kere bile ellerini açıp "nerde?" demedi...İlkinde çok küçüktü, 2.gittiğinde mutlu bile oldu sanırım.
İçerde neler geçiyo, kim bilebilir?

23 yorum:

Mlke_Btkn dedi ki...

yokk antilop gibi yakalayıp yutucam ben bu bücürüğü :))

Ayy piercing yapmasın ama yaa :( bak o kadar deliyim ama onu sevmedim işte :(

derya dedi ki...

maşallahhhh rüya' ya;) çok tatlı olmuş gerçekten, tam yemelik... bu arda iyi durmuş o saçlar bu kadar muntazam örülürken;) öreninde eline sağlık ;)

Sibelbek dedi ki...

yaramı deştin... son günlerde hep bunu düşünür oldum zaten... :(

Krema Tadında dedi ki...

yakın olsak ben bakacam bu şirin şeye :)) nedir bu bakıcılardan çektiklerimiz :(

Adsız dedi ki...

ilk zamanlar ben de zırp pırt bakıcı değiştirdiğim için endişeleniyordum. uzmanlara (!) sorarsak yavrular ilk 2 yıl bunu anlamıyorlarmış! içini ferah tut. seni biliyor ya, o yeter:)

NiLaY dedi ki...

bence de piercinge engel ol annesi, boyle super su perisi :))

Adsız dedi ki...

:) Genç kız olmuş yavrucuk..Ne şirin olmuş saçları maaşallah..
Çok haklısın canım hiçbir şey dikkatlerinden kaçmıyor, beyninde ne düşünceler oluşuyordur kimbilir..
Öpüyorum çok çok..

SeViL ( sevdalitatlar ) dedi ki...

Şirinlik Muskası ..
ALLAH ım nazarlardan esirgesin onu !
Gün gün daha bir güzelleşip büyüyor ve biz annesi sayesinde buna tanık oluyoruz...
Teşşekkürler Elif Rüya nı bizimle paylaşdığın için bizi bu tılsım dan hamrum etmediğin için..

Rüya ların hiç eksik olmasın dileklerimle..

Sevgiler..

Işıl dedi ki...

BENIM CADI TOKA BİLE TAKMADIĞI İÇİN HEP KISA KESTİRİYORUM

Çınar dedi ki...

Her seferinde yorum yazmasam da mutlulukla zevkle izliyorum minik Rüya'nın büyüyüşünü ve kendi kendime seviyorum onu buradan:) Maşallah

Sevgiler her ikinize de

Emine dedi ki...

Ne tatlı olmuş saçlarıyla Rüyacık.Gülüşünü yerim ben onun.nasıl ördün saçlarını canım ya maşallah uslu durdu demek ki kuzum.Ben at kuyruğu bile yapamıyorum:)...

Burcu.. dedi ki...

aynı model saçlarla benim de bir resmim var sanırım 7-8 yaşındayım daha:))çok güzel çoookkk

elif ada dedi ki...

Neden bizim böyle saçlarımız yok ya? Kıskanıyoruz ama bu dünya tatlısını

lena ile başbaşa... dedi ki...

ÇOK YAKIŞMIŞ SAÇLAR :)ŞİRİN BİR KIZ OLMUŞ RÜYA

balböcükleri dedi ki...

eğer kızım olsaydı saçlarını nasıl tarayacağım şekil vereceimdiye üşenir deli olurdum.şimdi görünce aklıma geldi.bu yeni nesil çok kokoş beğenmezlerde modelleri allah yardımcınız olsun e oğlan anası olarak avantajlıyım:)

Güneş Akay dedi ki...

Piercing'de taksın isterse :)

Saçla çok güzell olmuşş, çok şekerrr..

YENİ BİR HİKAYE BAŞLANGICI dedi ki...

vallaha çok yakışmış kızıma bu saçlar :)kıskandık sizi söyleyeyim

xxx dedi ki...

maşallah ! saçlara bak.. rasta yaparsın sen bu saçları yaza.. yakışır da..

Seren dedi ki...

Koca kız olmuşta saçlarına tarz yapar,ha bir de buna sevinirmiş,yerim ben onun gülüşünü yahu :)

meltem dedi ki...

gülüşünü seviiiim senin.. bu yavrularınızı bu kadar özlemesem ben ,nternete bile giresim yok artık öyle diyim.. netten koptum ama bi şu bloglardan kopamıyorum neyse ooooh bahar gelince onada bi kılıf buluruz
bu senin ağzıyla gülüyor ama gözlerinin içi kahkaha atıyor ya bayılıyorummm

ELİF dedi ki...

Melikeciğim, söz dinlemiyor bu zamane çocuklarııı, takcam diye tutturdu:))

Bahar, sorma yaa:))

sibelim gel sen geeel:))

Derya, sırayla tokaları o vermiş:))

Anne müdürü, vallahi içimi nasıl rahatlattın anlatamam...

Nilay, bakalım nasıl bi tip olacak:)

Fatmacığım, iç dünyaları çok farklı gerçekten, bizde öpüyoruz.

Sevil, çok teşekkür ederim, ne güzel sözler bunlar:))

Işıl, benimki bayılıyo süslensin saçları.

Çınar, çok teşekkür ederiz, torunun o senin gözünü ayırma üstünden:))

Emine, ne kadar toka varsa saçında dursun istiyor benim minnoş:))

ELİF dedi ki...

Burcu, ben de çok severdim böyle saçımı ördürmeyi, şimdi ördürsem 5 saat sürer herhalde:))

Adanın da saçları güzel amaaa:))

Lena, çok sağol canım.

Serpilciğim, sorma valla yandık biz yandık..

Güneşciğim, seviyo bizimkiler öyle şeyleri baksana ağızlarına emzik takıyolar:))

Hülyacığım, senin mavişe ne demeli, maşallah ona.

Esracığım düşünüyorum hem ona hem kendime:))

Seren, çok cadı çok:))

Meltemciğim aynen ya, bu blog işi bozdu bizi valla:))

Deniz dedi ki...

hahaha bunu da kaçırdık diyordur ben sana söyleyeyim:))) Bakıcılar gitsin annem bana kalsın:-P