1 Ekim 2009 Perşembe

Bir gün....

Ne yararlı şey şu bloglar, herkes bebeğine kalem almış,kağıt almış çizdiriyor, bizde gittik dün kızımla aldık bunları, ben ondan hevesli tabi...İlk önce bu 4 adet kalemi verdim eline, hepsini aldı, bana bile vermedi, hımmm dedim demek ki hepsi verilmeyecek sadece kırmızıyı bıraktım diğerlerini sonra kullanılmak üzere kaldırdım.
Beceriyor mu çizmeyi; cık...
Kalemi tutmayı bile beceremedi halbuki daha önce kalem vermiştim eline, zaten onları da tamamen amacının dışında kullanmıştı..Göstermeye çalıştım,paylaşmadı bile kalemini, öyle bir sahiplenme yani...
Hergün ilerletecek biliyorum becerecek bir iki güne kadar karalamayı, hatta 1 saat içinde bile epey yol aldı.
.
Dişlere devam 14. de(köpek dişi:2) çıkmış dün gördüm, o da oyun yaparak bakma telaşıyla, yoksa göstermiyor o çarpık dişlerini..Ön iki diş ayrık (benimde öyledir) ve rengi koyu (benim beyazdır:)) Güldüğünde; "ayy kızııım gülmesen daha iyi" deyip dalga geçiyorum, daha çok gülüyor:)))
.
Laf dinlememelere devam; Dün bezini değiştirirken poposuna pişik ilacı sürdüm, ben bezini takmaya çalışırken onun eli sürekli oraya gidiyor,elini çekmeye çalışmaktan bezi takamadım ve sürekli olarak "kızım elleme" dedim ama o gözümün taa içine bakıp ellemeye devam etti, benim şalterler atınca o el ordan çekildi...Ne yapmalı ne etmeli...Başka bir şeye de odaklayamadım, sinirime de engel olamadım. Ben bu sabır işinde çuvallıyorum,kendime çok çok ama çok kızıyorum.....

12 yorum:

βЄƉΔЯƉЄм dedi ki...

Elifim, doktorla konuştuğumuzda bu hareketin normal olduğunu ve kendini tanımaya çalıştığını söyledi :) yani ellemesinde bir sakınca yok. Sen sadece sakin olmaya çalış ve izin ver, kendi kendine bırakacaktır. Bizimki hala bırakmadı bu arada :)))

ELİF dedi ki...

Burcucum ilaçlıydı ama....

kardelen dedi ki...

Elifcim sabır konusunda yalnız değilsin benimde öyle zamanlarım çok oldu. Ne yaprsam yapayım oğlumun beni dinlemesini beceremedim. ama inan yaşı ilerledikçe seni daha iyi anlamaya ve seni dinleeye başlıyo. Ne diyebilirim ki Allah tüm annelerin sabırlarını artırsın. Minik prenses yine çok tatlı çıkmış öptüm yanaklarından...

Emine dedi ki...

Bende bütün kalemleri verdim bizimkinin eline boyanmadık yer kalmadı mama sandalyesi iptal oldu Allahtan lekeler çıktı.Bende akıllandım artık 1 tane vereceğim eline.Sabır konusunda hepimiz aynıyız galiba bendede oluyor sabredememe durumları bu ara zaten huysuz 14. dişi geliyor ona bağlıyorum.Bu arada rüya çok tatlı gülmüş maşallah

Tarkanın Annesi dedi ki...

Sırıtışa bak ama sanki bakın ben neler neler yapıyorum kocaman kız oldum der gibi.Allah nazarlardan saklasın ama çok akıllı bu bıdıklar yaaa diğer mevzuysa bizde de aynı bide ben yapma oğlum dedikçe o sırıtıyor oyun sanıyor galiba daha bi elliyor pipisini tabi altını bağlayana kadar anam ağlıyor sonra koştur koştur lavaboya ellerini bolca yıkamaya.

YENİ BİR HİKAYE BAŞLANGICI dedi ki...

Elif 'cim hiç kasma kendini bu aralar müge de aynı alt açılınca ilk hareker o yapma dedikçe yapıyor şarkı falan söyleyip dikkatini dağıtmaya çalışıyom ama inat ettimi oda fayda etmiyo sabır konusu aynı hem kızıyom hem ağlıyom sonra bizlerde biraz fazla şey bekliyoruz onlardan sanki .öptük ikinizide canım

Hülya dedi ki...

biz onlara bişey öğretmeye calıştıkça onlar bize sabrı öğretecekler bu gidişle...elifcim inan bana yanlız değilsin sabrımın taştığı cok oluyor benimde...sağlıkla güzel günler olsun İnşallah

Güneş Akay dedi ki...

Begümde hep eller :=) Kalem olarak neyi tercih ettiniz, bizim bir çok kalemimiz oldu ama önce kağıdı çiziyor hemen ağızda sonra :=)

Sen Gelince dedi ki...

Elif'cim bu çocuklar bize illaki daha sabırlı olmayı öğretecekler... Ama Nilsu'da farkettim ki yapma diye direttikçe daha çok inatlaşıyor benimle... Ben hemen cazip bir oyun icat ediyorum bu gibi durumlarda... (Kabul etmeliyim bazen şalterler atıyor)

Bu arada boyalarınız hayırlı olsun... Nilsu da eline aldıktan sonra bir daha vermek istemedi bana...

inceterazi dedi ki...

merhabalar Ruya niz cok tatli, kizinizla Ruya gibi gunler gecirmeniz dilegiyle... yasemin sevgiler

ELİF dedi ki...

Elifciğim sağol desteğin için...

Emineciğim,dişler aynı gidiyor sanırım ikimizinkinde de...

Sibelciğim, akıllı olduklarından yapıyolar zaten herşeyi...

Mügenin annesi,haklısın,büyük insan muamelesi yapıyoruz bazen onlara...

Hülyacığım, insan sadece kendini sanıyor...

Güneşciğim,pastel almadım yumuşaklar diye ağzına soktuğu için,kalem de almadım ince oldukları için.adını bilmiyorum ama sert pastel gibi,pastelden biraz daha ince,üzeri kaplı falan değil.anlatamadım eve gidince ne diye geçiyor bakayım kutusuna...

Özlemciğim bazen insan o kadar gergin oluyor ki oyun icat etmek gelmiyor bile aklıma ama çoğu zaman bende öyle yapıyorum.

Yasemin merhaba ve teşekkürler...

Deniz dedi ki...

kalem kağıt hikayesinde son noktayı söyleyim, daha önce kalemin ne olduğunu bilmeyen kuzu, geçenlerde yaptığımız antrenmanlar sonucu artık bir kalem kurdu. Geçen gün, ortada bulduğu benim göz kalemimi al, parkenin üzerini karala...

Eh sen git hevesli anne, öğret çocuğa karalamayı, eline kağıt verme sonra: ))