20 Ekim 2009 Salı

Bugün 16.ay...

2 akşamda bir telefon ediyorum tamam ama...
Yok doktorcum ikna olmuyorum ben; tamam minyonuz biz de (hele de senin yanında) , sen hele bir de kakasına baksan şu bebeğimin....
Yarın sabahtan alın bezini, Rüyayı da getirin bana...
Gittik...
Yeni şeyler yediği için, dişte olabilir tabi, ama hazmedilmemiş bir görüntü var bu kakada...Ne yediriyorsan aynen devam, alışacak...Hiç takılacak birşey yok.
Rutin olarak 2-3 haftada tekrarlayan bu pişik ve günde 6-7 kere yapılan kaka olayı kalbime sıkıntı verirken, ben nasıl sürekli elimde telefon gezmeyeyim...
Çok sağlıklı Elifciğim, 1 yaşından sonra çok az kilo alır bebekler, hem şu tabloya baksana ortalama bir kilosu var, annene sorsan sen de böylesindir bebekken, genetiiiikkkk....
Cumartesi günü iyice azan pişikleri geçirebilmek için neler denemedim ben; hava alsın beyaz poposu diye alıştırma kilotlarıyla mı gezdirmedim, ishal olduğu halde göze alarak hemde, ikide birde sokup banyoya mı yıkamadım, koşa koşa markete gidip 2-3 çeşit değişik bez mi almadım...
Şükür dünden beri temizlerken veya krem sürerken acımıyor...
Zaten tam geçti desemde tekrar başlamayacak mı?
Gören de beni pisim zanneder bu kadar pişik yapılır mı çocuğun poposu diye, valla değilim...
16 aydır bir kere bile ıslak mendil sürmedim miniş poposuna, içlerinde ne olduğunu bilmediğimden, hep su ile ıslatılmış pamukla sildim, hep kuruladım da öyle bağladım bezini, hiç bekletmedim çişini kakasını...Gözlerim sakınmaktan çöp içinde...
Tam bak toparlandı kilo aldı sanki derken, hoop tekrardan sürekli def-i hacet..Öyle çok ishal falan da değil aslında...
Normalde de zaten günde 2 kere yaptığından mıdır nedir? Kilolar aynen bezde...Olsun bağırsakları güzel çalışıyor en azından...Bu da teselli ikramiyesi olsun bana...
16.ayını da bugün doldurdun kelebeğim ama şu yazdığım yazıya bak..Ben yaptıklarından yapamadıklarından bahsedecektim bugün, neyse o da olur....

25 yorum:

Sibelbek dedi ki...

Elif takıntı yaptın resmen, kilosunu pişiğini çocuğun. biraz rahatla. sen dert ettikçe dert oluyor farkında mısın? yapma böyle arkadaşım...

balböcükleri dedi ki...

ya bidefada mete öyle oldu su içse alttan çıkarıyodu kabustu sonunda r floru kolaya kattıkta kesti biraz tabi diyette yaptık çocuğa patates yoğurt muz vs.aman kabız olmasına razıyım ishal olmasın.sanada çok geçmiş olsun her annenin başına geliyo bu durum yanlız değilsin

ELİF dedi ki...

Sibelciğim, yaptım di mi...Tamam yapmıyorum artık, eşime de dedim bugün işe gelirken, yemesi güzel bu çocuğun takılmayacağım artık...

Serpilciğim bende patates, haşlanmış pirinç, muz falan yediriyorum ama nafile...Sibel kızdı bana demicem bişi artık:))

Sibelbek dedi ki...

alemsin yani :) kızmıyorum yahu, senin için söylüyorum, takıntı yapıp kendini yeme diye diyorum :)))

ELİF dedi ki...

Sibelciğim biliyorum hayatım, hoşuma gitti yorumun da bende sana takılıyorum, haklısın birisinin beni uyarması da gerekiyor zaten:))Öpüyorum seni, iyi ki varsın...

Unknown dedi ki...

Geçecek bugünler de yapma fazla takıntı Allah bundan kötüsünü vermesin...

Hülya dedi ki...

Elifcim
geçmiş olsun canım tabi bir anne için zor bişey pişik olması canının yanması...tabi şimdi her türlü gıdayı alıyorlar ve minicik sindirim sistemleride alışmaya çalışıyor ne de olsa...hem doktorunuz da bişiy yok demiş...ben seni anlıyorum ama yorma üzme kendini bu kadar..geçicek bak yakında bişiysi kalmıycak İnşallah.....

bu arada yeni ayınız mutlu sağlıklı nice güzel yıllarınız olsun.......kocaman sevgiler bisden size...

NALAN dedi ki...

Elif'cim rahat ol...herkesin dediği şeyi tekrar yenileceğim ama takma kafana kendini de yiyip bitirme ..
Rüya gayet sağlıklı bir çoçuk daha ötesi varmı.
benim kızımda o kadar yok kabızlık sorunu çekiyoruz ki çoçuk remen elimizde kalıyor ağlamaktan..
bazen ıshal olmasına razı duruma geliyorum...herkeste var bi sıkıntı bak..
tekrar ediyorum dert etme kendine bu ufacık şeyleri...
sevgiler...

βЄƉΔЯƉЄм dedi ki...

Elifcim, Rüya büyüyor :) buna alışmak biraz zaman alacak ve biraz daha panikletecek... Ama birgün hepsi gececek, herşey çok güzel olacak göreceksin...

ELİF dedi ki...

Fundacığım, senin böyle dertlerin varken o kadar haklısın ki.. taktığımız şeylerin ne kadar küçük olduğunu bilmemiz gerek aslında.

Hülyacığım çok teşekkür ederim.Pişik öyle böyle bişi olsaydı bu kadar takmazdım inan, kanadı resmen pıtır pıtır..

Nalancığım, kabızlıkta çok berbat di mi? Öpüyorum seni..

Burcu dedi ki...

Oyy kıyamam ben onun popişine yaa... diş çıkarma döneminde bu kadar sık yapıyordu Arda, geçecek merak etme.. nemli tutma yeter..

sinem dedi ki...

canım ya çok üzüldüm ben de kilo almayan bir kız annesi olarak .Elifcim etrafında hiç sütü olan anne yokmu ya sana 50 cc bile verse ve de sen birkaç damlayı birkaç gün damlatsan Rüyacığın poposuna pişiklerin yerinde yeller esiyor olarak göreceksin.Rüya çabucak diş çıkardığı için belki de farkedilmemiş dişler de geliyor olabilir.Domates gibi asidik içeriği fazla gıda larıda yemeklerinde kullanmayabilirsin.Biz 1 kez domates çorbası verdik ertesi gün popo pişmişti.Ama belki de genetiktir .Bizim dr baba 1.70 anne 1. 56 n e bekliyorsun ki 1.80 mi olmaz hayatta demişti.

Emine dedi ki...

Canım yemesi güzelse ,sağlığıda yerinde takma kafana,önemli olan sağlıklı olması değilmi zaten.Ben Gülcenin zorlamadan huysuzlanmadan yediğini bilmem hep zorla yer.Bunun için maşallah Rüyacığıma.Antibiyotikten bizimkide cırcır olunca peşisıra pişik geldi tabii,yıkayıp kurulayıp kremliyorum yarım saat sonra bi daha ama geçecek hepsi ..

ELİF dedi ki...

Burcucum, bekliyorum bakalım..

Burcucum, sanırım dişlerin de payı var,nemli tutmuyorum hiç, rüya bile kuruluyo artık o da öğrendi.:))

Sinemciğim, etrafımda anne sütü olan insan yok maalesef, yakında 2 arkadaşım doğum yapacak onları bekleyeyim bari.Evet dişler de çok arka arkaya çıktı ve çıkmaya devam ediyo.Bizim doktor da aynı:))

Emineciğim, hiç mi bitmez dertleri ayol:))

Güneş dedi ki...

Elifciğim en kısa zamanda düzelir inşallah.

Sen Gelince dedi ki...

Elif'cim çok kısa bir süre öncesine kadar bizim bücür de günde en az 4 kaka yapıyordu... Bu bazen 6-7 yi buluyordu... Daha şimdilerde 2 ye düştü... Ama bak kiloya... Boşver bağırsakların çalışması iyidir. Pişik olayına bir şey diyemiyeceğim... Bir kaç kez bizde de oldu... Hafiften ama... Çok kaka yapmayla alakalı olabilir... Ya da belki çok hassas bir totişimiz vardır ya:)))

meltem dedi ki...

YA KIYAMAM SENLE NE İLGİSİ VAAA??
OLMUŞ İŞTE YAVRUCAK DAHA NE YAPACAKSIN ISLAK MENDİL BİLE SÜRMEMİŞ, BEN 3 AYLIKTAN BERİ SÜRÜYORUM ISLAK MENDİL
ÜZÜLME SUÇLAMA KENDİNİ
İNAN OKUYUNCA O GÜNLERİMİ HATIRLADIM O ZAMAN NE KADAR ÖNEMLİYDİ İNAN ŞİMDİ DERT ETTİĞİME KIZIYORUM
GE-ÇE-CEK GÖRECEKSİN..
YERİM ULEENNN TOTOSUNU MİS GİBİ KREMLER VAR HEMEN GEÇİREN ONLARDAN DENE
Bİ DE ELİFCİM EĞER FAYDALİ ŞEYLER YEDİĞİNİ VE BAZI GEREKLİ VİTAMİN VE MİNARELLERİ ALDIĞINI DÜŞÜNÜYOSAN ALLAH AŞKINA TAKMA ŞU KİLO OLAYINI VALLA ZOR BİLİYORUM AMA TAKMAAAAA
AYRICA Bİ DÖNEM NEHİR DE OLDU BÖYLE İSHAL GEÇTİ SONRA.. O PİŞİKDE İSHAL DEN ZATEN

Sen Gelince dedi ki...

Ama ben yorum yazmıştım sana takma demiştim, geçmiş olsun demiştim... Yok...

Unknown dedi ki...

Elif'çim geçmiş olsun. Cildi hassas galiba miniğin. Kıyamam ben ona, maşallah çok tatlı çok sevimli.

ELİF dedi ki...

güneşciğim çok sağol,umarım..

Özlemciğim,çok hassas gerçekten cildi.Akşam okuma fırsatım oldu yorumları anca yazabildim, çok sağol.

Meltemciğim eczane gibi oldu ev,her türlü kremi deniyorum ve takmamaya çalışacağıma söz veriyorum:))

Misketlimonu, çok teşekkür ederim.

Krema Tadında dedi ki...

geçmiş olsun çok sevimli maşallah

meltem dedi ki...

eliiiif nasılsınız ? rüya nasıl oldu merak ettirme haber ver:(

ELİF dedi ki...

bhar, teşekkür ederiz.

Meltemciğim, iyiyiz iyiyiz, tam geçmedi pişikler ve ishal ama keyfimiz yerinde. sağol ya gerçekten...

füsfüs dedi ki...

16. ayınız kutlu olsun ve de çok çok geçmiş olsun
inşallah rüyacığımın totoşu iyileşmiştir, pişik çok kötü ya, bezden kurtulsalar da rahatlasalar artık,

ELİF dedi ki...

Füsuncuğum çok teşekkür ederim,Evet ya popolara özgürlük artık:))