15 Ekim 2009 Perşembe

İçerisi bitmiş...

Geçen gün eve gidiyorum, çevre yolundan değil de en kestirme abuk subuk , ikide bir lastiğimi patlatan, havasını indiren yollardan...Geldim bizim mahallenin yakınındaki bir mahalleye, 2 çocuk geçiyo yanımdan, benim cam hafif aralık, duyuyorum konuşmalarını;
- Aa bak kadın kullanıyo arabayı.
Biz de çocukken şaşırırdık kadın kullandığında, hemen yanımızdakine gösterirdik, ama artık o kadar bayan şoför var ki şaşırıldığını düşünmüyordum, demek ki hala şaşırılıyormuş..
Sonra beni bi düşünce aldı, çocukcağız kadın demişti bana, e tabi o bayan demek aklına gelmediğinden dedi ama benim kafa düşündü tabi, yaş 30 , e hani ben taş çatlasa 24 gösteriyodum, bu çocuk -Aa kız kullanıyo arabayı deseydi de ben de şöyle bir ohh çekseydim, genç gösteriyorum diyip daha bi kurulsaydım koltuğuma olmaz mıydı...
Yaştan bahsetmişken asıl anlatmak istediğim olaya şöle bi geçiş yapayım;
Kısırım o zamanlar, bundan 3-4 sene önce falan, Memorial günlerimdeki günlerden bir gün, her zamanki yol arkadaşım ablamla birlikte bekliyoruz uzun koridorda, sürekli birbirini süzmeler, kaç yumurtası oldu acaba(kümesteki yumurtalar değil bunlar, mm hesabı ile ölçülen çok kıymetli yumurtalar), acaba onun nesi var, acaba problem kimde merakları herkeste gırla gidiyor belli...
Karşımda oturan dede gelinini getirmiş;
-Kızım senin ne işin var burda?
- Ee tedaviye geldim amca..
-Neyin var?
-Yumurtam olmuyo amca..
-Kızım gençsin olur..
-Olmuyo amca..
-Kaç yaşındasın sen? (kızarcasına)
- 27 amca..
O dakikadan itibaren amca koptu, ağzı beş karış açık;
- Yaw kızım ben seni 15-16 yaşında zannettim, hadi 18...Valla bi fotoğraf makinam olsa fotoğrafınızı çekicem ikinizinde (ablam benden daha genç gösterir bu arada)
-Gelin gelin bak 27 yaşındaymış bu kız. Töbe töbeeee...
Benim suratımda kocaman bi sırıtma tabi;
- Amcaaaa, görünüşe aldanma içerisi bitmiş bitmiiişşşşşş.....
-Olur kızım deme öyle....
Hala ablamla çok güleriz bu lafıma, her yeri geldiğinde de kullanırız...
Şimdilerde ise; şu şarkıyı söylemeli; o eski halimden eser yok şimdi.....

12 yorum:

meltem dedi ki...

amacaya çok güldüm,
"geliiiiiin koş koş bunlar uzaylıymış:):)"
eminim hala gencecik duruyorsundur önemli olan ruhumuz yaşlanmasın booşver, diğerlerinin çaresi var nasılsa
tuttum bu lafı
içerisi bitmiş....:)

ELİF dedi ki...

meltemciğim aynı anda yorum yazmışız birbirimize:))adam hakkatten uzaylıymışım gibi davrandı:)))

füsfüs dedi ki...

elif çok güldürdün beni ya, içerisi bitmişşş bitmiş lafına koptum
amca da abartmış bayağı 15-16 da neymiş:)))
benim de içerisi bitmiş yaa, 25 göstersem de 50 hissediyorum ne çare:((

zeynep dedi ki...

şimdi ben en çok kendine kısırım demene güldüm,
kendii ile dalga geçebilen insanlara bayılıyorum,
umarım kızım da kendisiyle dalga geçip, espiri kaldırabilen biri olur

Sen Gelince dedi ki...

Elif'cim hayat şimdi başlıyor asıl:) Ne öyle bitmiş filan... Üstelik ben senden de büyüküm;)

ELİF dedi ki...

Füsuncuğum, gerçekten amca abartmıştı yani:))yok sende 50 hissetmiyorsun bence:))

Zeynepciğim, o günlerden kalma ablamla bi kısır muhabbetimiz var, onu da yazayım bi ara, o da komik.Dediğin gibi umarım kızlarımız da öyle olur.

Özlemciğim sen de yaşını göstermiyorsun ama:)))

sinem dedi ki...

Yani Elif çok hoşsun ne diyeyim. Daha genceciğiz hepimiz ya:)

NALAN dedi ki...

Elif'cim güldürdün beni..
Bu arada ne eski haliden eser yok falan yok öle salmak daha yaş kaç ..
Genciz,güzeliz,içimiz dışımız dopdolu..
:):):):):)

Ömer Tuna dedi ki...

Yazına çok güldüm ama daha önceki durumunu bilmediğim içinde etkilendim zor günler geçirmiş olmalısın neyseki yanında prensesin

Adsız dedi ki...

ohooo daha yaşın ne başın ne.. sen bittiysen ben fosilim heralde.. olur mu ya.. ne bitmesi.. taş gibiyiz maşallah...
kaç tane onsekizliği cebimizen çıkarırız :) sevgiler öptüm rüyayı..

ELİF dedi ki...

Sinemciğim, genciz genciz de içerisi bitmiş:))

Nalancığım, yok ama eski halimden eser, tamam şimdi de iyiyim ama gözlerimdeki gençlik yok ki..

Ömer tunanın annesi, zor günlerdi, esti geçti:))

Esracığım, ben biraz sünger taşı gibiyim doğumdan sonra:)))

keyf_i sibel dedi ki...

hadi ordan be taş gibi hatunsun...