7 Ekim 2009 Çarşamba

Benim kilolarımı sana versem...


Benim kızım çok yardımcı olur annesine; fırın eldivenlerini çekmecede görünce takmak istedi, gezdi bi süre onlarla...
Soğan çorbası yaptım, sevgili Serpil' in çorba tariflerini hep deniyorum, hem pratik hem lezzetli; Rüya kocaman bir kase hüpletti hem de ekmek doğranmışından...
Pazar günkü organik sebze ve meyvelerimiz; Rüya koparıp koparıp tükürsede azıcık gidiyordur midesine diye düşünüyorum, en azından suyu...
Turp, reyhan da topladık,yazmamışım, 3 dal reyhanın kokusu tüm mutfağımı sardı, 1 demet olsaydı ne olurdu kim bilir...
*
Dün doktora götürdüm pişiklerimiz yüzünden, geçen hafta götürdüğüm doktorumuzla aynı şeyleri söyleyince rahatladım; kan ve sümüksü bi durum yoksa yediği şeylerden dedi, hep değişik şeyler yedirmeye çalışmama rağmen bir şeye var alerjisi demek ki,bulmaya çalışacağım. Kaka sayısı azaldı,normale döndü, dolayısıyla pişiklerimiz de geçti sayılır...
Kilo standartların çok altında , boy da altında ama korkulacak kadar değil...
Yemesi çok güzel, sorun yaşamıyorum dedim; o halde tamamen yapıyla alakalı dedi, dış görüntüsü de çok zayıf değil Rüyanın ama çok keyfimi kaçırıyor bu kilo durumu..
15 aylık= 9 kilo...
Vahim değil mi???
Cuma günü pnömokok aşımızın son dozu vurulacak; ilk defa sağlık ocağında yaptıracağım, salak gibi bayıldım dünyanın parasını tüm aşılara...

10 yorum:

NALAN dedi ki...

Ah ahh o aşılara ne paralar bayıldık hiç sorma..
Rüya'nın sağlığıyla ilgili bir problem doğurmadığı sürece bence kılosunu hiç dert etme.Rüya gayet iyi görünüyor öle zayıf falan değil..
sevgiler...

Filiz-Yiğitin annesi.. dedi ki...

Ellerine sağlık,çorba güzel gözüküyor.bende ilk dozlarına parayı verdikten sonra son dozunu sağlık ocağında yaptırmıştım..şimdi özel olarak 2 doz hepatit a aşımız kaldı..bence de sağlığı yerinde olduktan sonra kilosu hiç önemli değil.

Sibelbek dedi ki...

Ben sağlık ocağında kendime yaptırdığım bir aşı yüzünden kolum boydan boya şişince Tibet'e özellikle yaptırmamıştım. Güvendiğin bir yer olsun aman! Kilosu fotoğraflardan hiçte vahim görünmüyor ki, dert etme kendine. Sağlığını etkileyen birşey yoksa hiç önemli değil.

Tarkanın Annesi dedi ki...

Vallaha ende aşılarda çok düşündüm ama kayıtlı olduğum sağlık ocağından sürekli beni ve Tarkan'ı aradıkları ve hatta 20 günlükken hastalanıncageciktirdiğim aşı yüzünden adresimize kadar gelip bizi ziyaret ettikleri için sağlık ocağında karar kıldım. Şimdilik bi problem yaşamadık umarım hep böyle gider. Ya sağlıklı olsunlarda zaten bizim yaşlarımıza geldiklerinde kiloları nasıl veririz diye türlü zahmetlere katlanacaklar.

Maya ve Elya'nın annesi dedi ki...

hiç vahim değilll, sakın takma kafana, daha önce de yazmıştım sana. Maya 25 aylık ve su an 10.7 kg.
sevgilerrr

Alya Derin Sönmez dedi ki...

canım hiç vahim değil..bencede gayet sağlıklı görünüyor..demek zayıf bir kız olacak ve kız çocukları iinde en iyisi bu..bak biz obez gibiydik küçükken de ne oldu şimdi kilolarımızla boğuşuyoruz..almasınlar kilo..
bu arada biz tüm aşılarımızı sağlık ocağında yaptırıyoruz zaten:)
öprim

Deniz dedi ki...

kilosu bence gayet fıstık gibi gözüküyor :)

bu veletler oyuncaklardan çok ev aletlerini daha fazla seviyorlar sanki...

ELİF dedi ki...

Nalancığım,sağlığı gayet yerinde ama 1 kilo daha fazla değil isteğim...

Filizciğim,aşılar bitti benim aklım başıma geldi:))

Sibelciğim, ne kötü neden öyle oldu ki,ben sağlık ocağında antibiyotik iğnesi yaptırmıştım Rüyaya...

Sibelciğim sizin sağlık ocağı süpermiş..

Tuğbacığım, ne bilim takıyorum ister istemez ama sağol desteğin için...

Alyanın annesi,haklısın haklısın...

Denizciğim, zayıf olunca daha mı fıstık oluyorlar ne??:))

Güneş Akay dedi ki...

Elifciğim o soğan çorbasının zayıflatıcı etkisi var ama? ve bence çok vahim değil...

ELİF dedi ki...

Güneşciğim biliyorum da ben zaten 2 gün 1 er kase verdim ve içine ekmek doğruyorum, öte yandan soğan çok yararlı bir sebze,doğal antibiyotik...