2 Ekim 2009 Cuma

Haz...

Ne güzeldi dün...Hiç kalbimizi kırmadık ana-kız....Parka gittik, özgürce gezdik, parktaki spor aletlerine bile bindi, yakınlarımızdaki sitenin parkına girdik, çin elması yedik; ekşi mi ekşi...el ele evimize yürüdük,yorulunca oturdu yandan kalça kemiğime.....

Çin demişken;
Çinlinin atası demiş;
" Çocuklarınıza kızdığınızda onların ellerine ve ayaklarına bakın, ne kadar küçük olduklarını göreceksiniz".
Adam tahmin eder miydi, söylediği sözün bir annenin gözlerini dolduracağını....

11 yorum:

Güneş Akay dedi ki...

Bende seviyorum sizi :=))
Ne güzel oturmuş öyle, çok minikler gerçektende, bazen büyümüş gibi gelselerde :=)

Tarkanın Annesi dedi ki...

Bazen biz büyükler gerçekten onları karşımızda kızıp sinirleneceğimiz kocaman insanlar zannediyoruz. Oyüzdenki dün aynı pişmanlığı bende yaşıyordum çünkü biran o küçük adamı kocaman biriymiş zannedip sitemler ettim. İnsanoğlu işte bazen oluyor bunlar.

Sen Gelince dedi ki...

Ne kadar doğru söylediklerini simdi daha iyi anlıyorum...

inceterazi dedi ki...

cok guzel bir atasozuymus gercekten, bi daha sinirlendigim zaman bunu deneyecegim....

Hülya dedi ki...

Elificim zati biz annelerde hazırız ya gözleri doldurmaya....güzel sözmüş hakketen....ama annesi bu kızzz cok tatlı ana kız ne güzel gezmişiniz...Allah hep güzel günler göstersin....

Çınar dedi ki...

Ohh! sefası olsun ne de güzel yatmış öyle yan yan:)

Çok küçükler ama değil mi? Doğru söylemiş Çinliler.

Sevgiler

sinem dedi ki...

Allah mutluluğunuzu arttırsın ne diyeyim :)

Ömer Tuna dedi ki...

Parkta zaten hep süt dökmüş kuzu gibiler onlarda haklı bütün gün aynı ortam aynı oyuncaklar sıkılıyorlar.
Bu arada Eskişehirin neresindensiniz?

Sibelbek dedi ki...

Süper bir atasözüymüş. Unutmamak lazım, zira çoğu zaman unutuyoruz onların ne kadar küçük olduklarını :(

ELİF dedi ki...

Güneşciğim, hala minikler çok...

Sibelciğim, neden böyleyiz biz yaaa...

Özlemciğim,anlayıncaya kadar kırmasak bari biz bu minişleri...

Minişlerin annesi aslında hiç unutmamak lazım...

Hülyacığım öpüyorum ikinizide...

Çınar, çinliler hiç kızmıyolardır,onlar hep küçük ya:)))

Ömer Tunanın annesi, ben batıkentte oturuyorum...

Sinemciğim,hepimizin...

Sibelciğim,unutmamalı aslında...

Ömer Tuna dedi ki...

Batıkent dediğin Tepebaşının sol yukarısında kalmıyormu hani neo nun üst tarafı