19 Ekim 2009 Pazartesi

Yarın 16.ay...

Bu aralar biraz saldım çayıra modundayım ben nedense, öyle eğitici, öğretici, aktiviteli oyunlara ara vermiş, bugün ne öğretmeli sıkıntısını bir kenara bırakmış, o ne isterse onu oynayalım, kitaptaki nesnelere, hayvanlara o bakmak isterse bakalım, ne olduğunu açıklayayım, eğitici oyuncakları o yapmak isterse yapalım, içine şekiller atılan oyuncağıyla oynamak yerine üzerine oturmak istiyorsa otursun, ne yapmak istiyorsa ben onun emrine amadeyim modundayım, baktım mutfak eşyalarıyla oynamayı çok seviyor ona fincan,çatal,kaşık,bıçak,bardak ve kocaman demliği olan oyuncaktan aldım, bana süt yapıyor ben içiyorum, fincanıma süt dolduruyor bir yudum ben bir yudum o içiyoruz şakacıktan, çay yapıyor bazen "kızım kaşıkla karıştırılır bu" diyorum illa çatalla karıştırıyor, peki diyorum...Tüm bunları zaten büyüdükçe öğrenecek ben doğrusunu söyleyeyim de o nasıl isterse öyle yapsın hallerindeyim. Hayal dünyasını ben yönlendirmiyorum, oyuncusu olup onun yönetmenliğine bırakmak istiyorum... Üzerime çıkıp dıgıdık yapmasını, evin içinde bisikletle gezmesini, mutfakta açabildiği dolapların içindekileri boşaltmasını, yatak odamdaki kıyafetlerin yer değişmesini....o ne istiyorsa onu yapmasını...sadece o ne istiyorsa....
Cumartesi oturmasına gittiğimiz arkadaşımızın bebeği Rüyadan tam 5 ay küçük, küçük demeye bin şahit, boy ve kilo Rüyayla aynı.....

Dün akşam;

Babasının yerde olan kumandaya yanlışlıkla basması ve kanalın değişmesi sonucu; - yanlışlıkla ayağımla bastım demesiyle, bizim bücür üşenmeden geldi bulunduğu yerden, babasının ayağına bastı...ve ben sonrasında bi güzel Rüya yedim tabi ki...

11 yorum:

meltem dedi ki...

ay ay ay yerim onu, benimde ayağıma bas minik kuş:)
burdaki ilk fotoğrafı büyütüp o kocaman gözlerine bakmak çok güzel.. gözlerinde çok güzel miniğim maşallah

ELİF dedi ki...

Meltemciğim, iyi ki seni tanıdım ben yaaa...

füsfüs dedi ki...

insan bazen aynen böyle hissediyor gerçekten, sadece onun istediklerini yapayım...
sanırım yoruluyoruz sonra yeniden bir enerji geliyor, bir sürü aktivite yapıyoruz, bana öyle oluyor en azından:))

Deniz dedi ki...

ben de Rüya yemek istedim şimdi:)

Sen Gelince dedi ki...

Ben çoğunlukla o moddayım:)

βЄƉΔЯƉЄм dedi ki...

ne izliyodu kim bilir :))) yazık kurabiyeme...

sinem dedi ki...

Çoktatlı olmuş Rüya büyüdükçe daha da mı güzelleşiyor ne:)Ah inşallah benim kızımda bana öyle yalancıktan çay saati yapar .Biz daha şekillerden öteye gidemedik çünkü...

ELİF dedi ki...

Füsuncuğun ne özeniyorum sana bilsen..

Deniz, ye ablası:))

Özlemciğim, geçer mi ki?

Burcucum, izlemiyodu bişi,pek yok arası tv ile.

Sinemciğim yapar yapar...Güzelleşiyo mu dersin?

ELÇİN'İN YERİ dedi ki...

merhaba

bloğunuzu sevgili defdef in bloğu sayesinde gördüm

allah bağışlasın çok tatlu kuzucuk :)

minik kuzucuğun pişik sorununu okudum eski yazılarınızdan.bir yakınım bebeğinde de aynı sorun vardı.çok araştırdılar çok krem kullandılar olmadı.en sonunda neden olduğunu buldular

kulladıkları bez...her 2-3 ayda bir bez markasını mecbur değiştirdiler büyüyene kadar.
umarım en kısa zamanda çözülür bu sorun

çok öpüyorum meleği :)

sevgiler

SEVGİLERİMLE dedi ki...

Çok tatlı...
O kara gözlerinden öp benim yerime.
Resmi büyüttüğümde çok güzel görünüyo melek gibi maşalllah.

Sevgilerimle...

ELİF dedi ki...

Elçin merhaba, öncelikle teşekkür ederim yazın için, ben de tam bugün bu pişik konusunu yazdım biliyor musun. Ben hep prima kullandım Rüyaya ama son zamanlarda aloe kremli diye bişi ilave ettiler beze, ben de ondan mıdır acaba diye düşünüp 2-3 çeşit daha bez aldım ama bizim asıl sorunumuz dönme dönem bağırsaklarının bozulması o kadar çok yaptığı için yakıyor normal olarak poposunu..Kokusuz bezlerden alıyorum artık.
Bizden de sana sevgiler, hep beklerim:))

Sevgilerimle, zayıflıktan gözleri iyice büyük gözüküyo:)))