12 Ekim 2009 Pazartesi

15.dişin ucu bembeyaz...

Anladım; Rüyanın yaşıtı çocuklarla ve annesi arkadaşlarımla buluşmak inanılmaz iyi geliyor bana; ortak dertler,ortak sevinçler,ortak sıkıntılar, ortak mutluluklar...Yalnız değilmişim dedirtiyor içten içe...Oh dedirtircesine, güldürürcesine...
Rüyanın doğumgününden beri görmediğim arkadaşım Tubaya gittim, 3 ay büyük oğlu;Çınar...
Nasıl iyiyim, nasıl rahatım anlatamam.
Biz sanki dünyanın en harika çocuklarını doğurduk; hahahhaaahhh...
Anlatmaya yetişemedik, çocuklarımızı, ailemizi, sevinçlerimizi, günlük hayatımızı, kızdıklarımızı...
Haftasonu yine ana-kız takıldık, babamız çalıştı...
Biraz ben ne istersem onu yaptık, biraz o ne isterse onu yaptık; ikimizde uyumsuzluk çıkarmadık...

Son 2 gündür yemek yeme konusunda problemliyiz, pek yemiyor...
Sanırım 15.dişten....

12 yorum:

NALAN dedi ki...

Hayırlı olsun 15. dişimiz..
Maşallah diyelim..
biz daha 3.sünü çıkarma çabasındayız.
Yeme konusuna hiç değinmeyelim..
Ela'ya bir kase çorba yedirmek için attığım 50 taklayı hatta parendeleri ben bilirim..
sevgiler..

Sibelbek dedi ki...

Biz arkadaşlarımla bir araya geldiğimizde, çocuk peşinde koşturmaktan sohbet bile edemiyoruz doğru düzgün :P
en son toplanışımızda bir dahakine çocuklar olmasın diye sözleşmiştik :))))

Sen Gelince dedi ki...

Kesinlikle katılıyorum... Ben de peşinde koşturmaktan biraz harap düşüyorum ama değiyor:)

meltem dedi ki...

hayırlı olsun yeni dişiniz:)
çocuklu insanlarla bi araya gelmenin en güzel yanıda bu tam da "bizim çocukda sapıttı, bi gariplik mi var ulen" derken başka birinden benzer şeyler duymak, içten içe bi "oooooh çektiriyo insana..

Güneş dedi ki...

Yazından belli çok iyi gelmiş :=) hayırlı olsun dişiniz..

Alya Derin Sönmez dedi ki...

hayırlı olsun rüyacımın 15.dişi..
darısı ilk dişini bile göremeyen bize:)

Deniz dedi ki...

sizin dişler jet gibi valla, ardı arkası kesilmiyor, patır patır :)
kolay olsun da yeter ki:)))

tahtalara vuralım...

βЄƉΔЯƉЄм dedi ki...

sen böyle sıra sıra dişleri anlatırken ben nasıl oluyorum bi bilsen Elifim :( zira, ballım azı dişlerini patlattığında sanırım 20 yaşında olacak.. Ümidim tükeniyor yavas yavas :/ bu arada hayırlı uğurlu olsun, diş perisi sizi çok sevdi :))

sinem dedi ki...

Elifcim pek bir mutlusun bu aralar yazılarındaki pozitiflik anlaşışıyor zira .Mutluluğunuz hep sürsün inşallah:)

ELİF dedi ki...

Nalancığım, bu çocuklar bizi şaklaban yaptı iyice...

Sibelciğim, o koşturmak bizde de var canım, sürekli mekan değiştirip sohbetimize devam ediyoruz:))

Özlemciğim, arada oturtuyolar sağolsunlar, 2 dakika kadar:))

Meltem, hemde ne ohh:))

Güneşciğim çok sağol...

Alya derin sönmez, darısı başınıza.

Denizciğim evet ya o kadar hızlı çıkıyolar ama şöle tam anlamıyla bi yemek yemek yok,napayım ben o dişleri...

Burcucum, çıksada bişi farketmiyo ki..

Sinemciğim umarım sürer,arada tekliyo zira...

Adsız dedi ki...

rüya kaç aylık
çok tatlı maşallah
dişlerde süper 15 omuş bile
biz dişte epeyce geriden geliyoruz
henüz 10. dişimiz geldi ve nisan 2008 yani 1,5 yaşındayız
dün bi baktım kuzumun alttaki 2 linin yanında bi arkadaşı olmuş,nihayet 3 oldu:)

ELİF dedi ki...

Toprak Aras, Rüya 6 gün sonra 16 aylık olacak.Evet çok hızla çıktı dişleri, aslında ilk dişimiz 10 aylıkken çıkmasına rağmen ardı arkası kesilmedi, ondan büyük arkadaşlarımın çocuklarının bile o kadar dişi yok.Bide işe yarasada katı yiyecekleri tam yese o dişler.
Aceleye gerek yok bence.toprağı da öperim...