30 Ekim 2009 Cuma

Dıgıdık....


Dün baktım kimse çalışmıyor, aaa dedim gidiyorum ben, bizimkiler at almışlar bir tane, adı Shining Berke, zavallıcık TJK' da 3 yarışa katılmış, açık ara önde başlamış ama hep sonuncu geldiğinden şutlamışlar sanırım o da bize nasip oldu, artık haftasonları napalım derdimiz kalmayacak, at bincez....Kaldığım yerden devam yani, ee hazır kiloları da verdik, zorlamayacağım atımızı.
Boyu uzasın diye:)))) Ben de bahçeye kursam mı acaba şu barfiksten diye düşünmedim değil, acaba uzatır mı dersiniz?

Dün öğleden sonra kapıda beni, babasını, amcasını görünce sevinçten çığlık çığlığa ne yapacağını şaşırdı, ayakkabılarını bile zor giydirdim heyecanından...
O heyecan ve sevinç çığlıkları tüm gün devam etti, o kedilerin vay haline, nasıl bir cici yapmaysa o kediler köşe bucak kaçtılar benim cüceden, kuyruklarından havaya kaldırıyordu bir ara, yok kızım acıtırsın öyle sevilmez dedim ama zaten kediler kaçacak delik aradılar, benim kızım peşlerinde koşmaktan helak oldu. Bi ara almış başını gidiyor kedilerin peşinden...
Nasıl eğlendi bebeğim nasıl...
Bu da yeni bireyimiz Shining Berke, yeni dostumuz..

Tüm gün böyle çığlıklı kahkahalarla dolaştı, ağzı kulaklarında...

21 yorum:

βЄƉΔЯƉЄм dedi ki...

Maşallah benim meleğime, gün geçtikçe serpiliyor, güzelleşiyor.. yeni atınız da hayırlı uğurlu olsun dostum, bir o eksikti, tam olmuş :D öpüyorum...

Burcu dedi ki...

barfiks boyunu değil de kollarını uzatmasın sonra :)) ya biliyor usun ben Ardaya daha hiç kediye köpeğe dokundurtmadım.. Korkuyorum ısıracaklar ya da korkutucaklar diye, kedili fotoyu görünce aklıma geldi..

ELİF dedi ki...

Burcucum he valla tam oldu, bakalım daha neler yapcak bizim delüler:))

Burcucum, bizimki ellemeden hayatta durmaz ki, aslında ben hiç dokunamam kedilere, korktum da aslında tırmalayacaklar diye. ama bir yandan da hayvan sevgisi olsun diye sesimi çıkarmıyorum sevmesine.

meltem dedi ki...

maşallah gülüşünü seviim onun...
atınız da hayırlı olsun da ben anlamadım yaa at mı aldınız
kim aldı nasıl aldı bura nere ben kimim::):)

ELİF dedi ki...

Meltemciğim, hemen cevaplıyorum şöyle ki;
1-At aldık
2-Kaynım almış
3-Biraz beton karşılığı(beton satıyozda biz:)) biraz nakit.
4-Bura atımızın bakılacağı çiftlik yani binicilik klubü gibi bir yer.
5-Sen benim en sevdiğim blogçulardan birisin....
Başka soru var mı?

NALAN dedi ki...

hayırlı olsun atınız..
ohh ne güzel olmuş bak,iş çıkışı..
gayet keyifli görünüyor rüyacık..
bayıldım resimlere..
bu arada bende ata binmek istiyorum..
ama bizim atımız yok..:(:(:
acındırayım biraz kendimi
:):):):)

Mlke_Btkn dedi ki...

maşallah hep gülsün inşallah.. yeni dostunuzda hayırlı olsun;)

gözde dedi ki...

Oy ben senin o atkını şapkanı yerim yaaaaa. Maşallah Elifçim ne diyim:))

Recep Hilmi TUFAN | rehitu.com dedi ki...

Pek tatlı maşallah, hep gülsün o gül yüzü...

Güneş dedi ki...

Ne güzel ata binmek.. Barfiksi benim bir arkadaşım kullanmadığı wc'ye yapmıştı kendi için sonra oğlu içinde ek yaptırmıştı, neden olmasın, sırt için çok iyiymiş.

Beliz'imin Günlüğü dedi ki...

yeni dostunuza merhaba.fotolar çok hoş

elfeyp dedi ki...

Mutlaka mutlaka al barfiksten. Ben de istiyorum çocuklar büyüyünce.
Kimse inanmıyor ama abim bir yazda uzamıştı böyle. 1.80i geçti şimdi ki ne annem ne de babam öyle uzun değildir. Tabii o zaman yoktu böyle şeyler, balkondaki demirde yapardı her gün.

sinem dedi ki...

Atınız hayırlı olsun canım ya...Rüya erkenden binmeyi öğrenir inşallah...

ELİF dedi ki...

Nalancığım sağol, kap kızı gel birlikte binelim..

Batıkan,teşekkür ederiz.

Gözdeciğim, senin kızına da ben bayılıyorum haberin olsun:))

Recep Hilmi Tufan, çok çok teşekkürler.

Güneş, ciddi ciddi düşünüyorum bu yaz kesin kurdurcam bahçeye..

Belizin annesi, bir de profesyonelini alsam şu makinanın neler çekcem neler:))

Elifciğim, ciddi misin sen ya, kesin şu an karar verdim alıcam, sağol adaşım.

Sinemciğim, çok sağol hayatım, ama at bi süre terbiye edilecek,yarış atı olduğundan ve çok genç olduğundan çok atik, şimdilik bekleyeceğiz bakalım.

füsfüs dedi ki...

heheheh meltemcim benim soracaklarımı sormuş sağolsun ben de hem atı kimin aldığını hem de senin ne iş yaptığını merak etmekteydim, iş arabalarına bayrak astırdım demişsin ya, dedim ne iş arabası bunlar:)
ben de sevdiğin blogcuyum di mi:))))

ELİF dedi ki...

ilahi füsuncuğum, hem de çok seviyorum seni. Anam ben bu kadar anlaşılmadık mı yazıyomuşum ki:)) Bi yazımda şantiyede olduğumu belirtir bi yazı yazmıştım ama anlaşılmıyor demek ki. Du bi ara açıklık getireyim ben buna:))

Mlke_Btkn dedi ki...

Söylemeden geçmişim, unutmuşum üst resimok yakışmış maşallah çok hoş gözüküyor...

esra dedi ki...

süper at almışsınız.. hayılı olsun mu denşr ne denir.. bayılıyırım atlara.. asil hayvanlar.. rüyada öğrenir biniciliği.. harika..

inceterazi dedi ki...

merhabalar ayri kaldim bloglarimdan , en kisa zamanda tekrar gorusmek uzere...

füsfüs dedi ki...

ben de seni elifcim, ben de seni:)

ELİF dedi ki...

Batıkan, çok teşekkür ederiz, beğenmenize çok sevindim.

Esracığım bende çok severim atları hatta en sevdiğim hayvandır.Rüyanın öğrenmesini de çok istiyorum.

Minişlerimin anneciği, bekliyoruz,hadi.

Füsun,canımsın...