27 Ekim 2009 Salı

2920.gün.....


Parmak hesabı yaptım, yanılıpta yanlış yazmayayım diye; 8 çıktı..Tam 8 sene.Evlendiğimde hemen çocuğum olsaydı ilkokula gidiyor olacaktı şimdi, neyse o konuya girmeyelim bugün.



Bir öğrenci evinde tanıştık biz;

O, Ege ingilizce İşletmeyi bitirmiş akabinde askerliğini yapmış, bizim okulda yüksek lisans yapmaya başlamış bile,

bense tembellikten okulumu 1 sene uzatmışım ertesi günkü 2 tane sınavıma çalışmaktayım,

üzerimde arkadaşımın bana 5 beden büyük gelen pijamaları, e tabi o zamanlar 49 kilo çıtırın tekiydim, saç baş karışmış bi halde...

Geldiler arkadaşımın erkek arkadaşıyla birlikte,

ooo o dersi ben sana anlatayım istersen demeler falan....

Benim surat düştü tabi, ne işleri var bunların...

Dersi falan bıraktım, gittim yatmaya....


İşte o gece takmış bana kafayı (acaba hafif alkollü olduğundan mı yanılmış:))...


Sonra ki günlerde acaba nasıl istesem telefon numarasını diye düşünmekle geçmiş günleri, çok utangaçtı o zamanlar gerçekten...


Bu tanışmadan 10 ay sonra evlendik biz....

Gülmeyin...

Bırakmadı peşimi..Gerçekten...

İlk zamanlar; 35 yaşına kadar evlenmem ben diyen adam pufff,yok oldu..

Okul bitti gidiyorum evime,İstanbuluma dedim...

Bir baktım takmış koluna anasını, babasını...

Hep birlikte beni istemeye gittik, vallahi birlikte gittik beni istemeye....


1 Temmuzda sözlendik, 27 Ekimde evlendik..

Hıza bak...


İyi adam vesselam,

İyi kötü..
Kavgalı barışmalı...
Anlayışlı anlayışsız...
Üzmeli sevindirmeli...
Kaprisli küslü...
.........
Öyle böyle 8 sene....

16 yorum:

NALAN dedi ki...

:):):):)
ne güzel olmuş bak..
şimdi rüyacımla beraber mini mini bir aile olmuşsunuz..
daha nice mutlu yıllarınız olsun elif'cim...

Deniz dedi ki...

rüya gibi gelişmiş olaylar;-)

Unknown dedi ki...

Nice nice yıllara..

zeynep dedi ki...

hikayeyi dinlemiştim senden, anımsadım yine:-)

mutlu yıllar size!

βЄƉΔЯƉЄм dedi ki...

bizim davetiyeye şöyle yazmıştık: "..ve mucize gösterdi kendini..."
mucizenin ne demek olduğunu çocuklarımız olduktan sonra anladık! o zamanlar evlenmeyi mucize sandık, iyi de yaptık.. bak dediğin gibi öyle böyle geçiyor zaman ve kalabalıklaşıyoruz ne güzel... Mutluluklar diliyorum bir ömür boyu... Kocaman sevinçleriniz olsun, Rüya gibi geçsin hayat :))

füsfüs dedi ki...

nice nice 8 yıllara inşallah
kızsak da kızdırsak da yine de iyi ki evlenmişim diyebileceğimiz yıllara

YENİ BİR HİKAYE BAŞLANGICI dedi ki...

maşallaha daha nice uzun yıllara allah sevginizi daim etsin.dediğin gibi küssekte barışsakta eşlerimizle nice yıllara

Emine dedi ki...

Rüya gibi gerçekten,Nice nice mutlu yıllara...

Burcu dedi ki...

zevkle okudum her kelimeyi, cümleyi.. Daha nice yıllar sizin olsun bol sevinçli bol mutlu..

Güneş dedi ki...

Nice yıllara Elifciğim.
Anlamıştım ben zaten :=)

sinem dedi ki...

Nice mutlu yıllara canım ya hepberaber sevdiklerinizle...

Sen Gelince dedi ki...

Nete giremiyorum bu aralar... Gecenin bir vakti bir kaç dakikalıına uğradım ve hikayenizi okudum... Bir şey yazmadan da çıkmak istemedim... Nice mutlu yıllarınız olsun... Hani yazmışsın ya:) Güzeller hep çoğunlukta olsun:)

esra dedi ki...

nice sağlıklı senelere, rüya ile birlikte..hızlı olmuş ama iyi olmuş.. iyikide olmuş , sonunda rüya olmuş.. sevgiler

gözde dedi ki...

Nice senelere canım benim.

Allah çok daha uzun ömürler versin size. Sağlıkla, minik yavrunuzla..

Sibelbek dedi ki...

Adam güzelden anlıyor işte :D
Daha niceeeee uuzuuuunnn senelere Elifcim.
Mutluluklar diliyorum.

ELİF dedi ki...

Tüm dostlarım, hepimizin üzmeden üzülmeden geçsin yılları, güzel temennileriniz için ayrı ayrı teşekkür ederim.