5 Ekim 2009 Pazartesi

Hayvanları çok seviyor, öyle orasını burasını da sıkmıyor onların cici yapıp seviyor, fazla muhatapta olmadan sevip bırakıyor....
Salonumuzun ortasındaki ufak basamaktan tutunmadan inip çıkabiliyor...
Erol Taş gibi tavuk yedi ama mama sandalyesi,saçları,elleri,tüm yüzü de buna eşlik etti.

Günlerdir poposunda geçmeyen pişikler yüzünden tedirginim, doktora götürmeme rağmen tatmin olmadım ve eski doktorumuza götüreceğim yarın. O da o kadar rahatsız ki ilk defa bezini çekiştirdi, gece kalkıp bezini değiştirdim tekrar...Tüm gece rahatsız uyudu(k).....Şimdiye kadar hiç ıslak mendil kullanmadım ben Rüyanın bezini değiştirirken hep ıslak pamuk kullandım,hergün yıkadım...Sakınanın gözüne batıyor sanırım bu çöpler...
* kuşlar -ci diye ses çıkarırlarmış,
* ilk defa çiş dedi, kakan nerde dedim poposunu gösterdi,
* gel bezini değiştirelim dedim,bana bez getirdi.
Pazar günü bahçeden organik elma,patlıcan,biber,domates,erik topladık...
Ayvalar kocaman olmuş,ağacın dallarını kıracaklar nerdeyse...
Komşunun dev gibi balkabaklarından istiyorum; ayır bana da bir tane dedim; hepsi senin olsun dedi....
O kadar elmayı napıcam ben...Elmadan reçel olur mu? Herşeyden oluyor neden olmasın?
Elma reçeli yapan var mı????
Çizme giydim bugün, sabahın soğuğuyla isabetli gibiydi....Öğlenin sıcağıyla trend oluverdi.....
Bir türlü veremediğim kalan 6 kilomu vermeye karar verdim önümüzdeki 2 aylık kafamdaki süre boyunca...Yaza değil kışa zayıf girmek olsun benimkisi....
Sakladığım birşeyi bulamıyorum 4 gündür; sıkıntı veriyor hatırlayamadıkça.....

15 yorum:

balböcükleri dedi ki...

elma reçeli ben yaptım.bekle ilerleyen günde bloga atcam çok acilse yarın atiim.ya rüyaya üzüldüm pişik olmuş yazık yaaaa.hep kızım olursa adı ya asya ya rüya olsun derdim.olmadı.durmak yok ama devam kızı bulana kadar 3 4 5 yumurtlayalım:)))delüyüm kız ben bakma sen bana sapıtırım arada bööle

Güneş Akay dedi ki...

Elmadan hoşaf yapabilirsin, Elmalı puding yapabilirsin, reçelide olur bence, begümde uzun zamandan beri o şekilde yer tavuğu çok seviyor, köpeklerden ben kaçtıkça begüm köpeklerin peşinden koşuyor.

Sen Gelince dedi ki...

Elma reçeli çok güzel olur ama nasıl yapıldığını bilmiyorum... Fazla kilon mu vardı? Ben niye görmedim? Ayrıca ben de Erol Taş gibi minişi yiyebilirim, haberin olsun:)

Ömer Tuna dedi ki...

Elma değil daha hiç birşeyin reçelini yapmadığım için bir şey yazamıyacağım. Pişik için geçmiş olsun bepanten krem iyi geliyor.
Tavuk konusunda harikasınız bizim pek etle aramız yok

Sibelbek dedi ki...

Elifcim, yaz başında Tibet'in geçmek bilmeyen pişikleri yüzünden bir eczacı Travazol diye bir merhem verdi. O an için başka alternatifim yok diye tedirgin kullandım ama çok iyi geldi. Bir sabah bir akşam sürüyorsun (ben aralarda bepanten merhem kullandım ayrıca), geçse bile bir süre kullanman gerekiyor. Tavsiye ederim...

Tarkanın Annesi dedi ki...

Yüya fışkıyeli saçınla gene harikasın.

SEVGİLERİMLE dedi ki...

OHHH!yerim ben o elleri..Maşallah canım yaa.çok şeker.Allah nazarlardan korusun.

SEVGİLERİMLE...

aysencifci dedi ki...

Elif'cim, bak boşuna üzüldün katı gıdaları yutamıyor diye..
Rüya daha bak neler yapabilecek, hatta bazen seni dumurlardan dumurlara sevk edecek laflarıyla! Allah onlara ve bize sağlık versin de, gerisi hep yoluna girer.
Öp benim için kuzuyu.

βЄƉΔЯƉЄм dedi ki...

Elifcim şu bahsettiğin fazla kilolar konusunda abarttığını düşünüyorum hala :/ gelip yerinde gördüm olayı, yok öyle bişey.. Rüyanın kendi kendine tavuk yemesine bayıldım, benim ballım ben bile versem yemiyo şu sıralar :(

Deniz dedi ki...

maşallah cimcimeye:)

bulamadığın şey için gece yatmadan önce onu düşün, öyle yat... Sabaha aklına gelir belki

Alya Derin Sönmez dedi ki...

rüyacım..sen köpecikten de mi korkmuyorsun..korkma yavrum çok beğendim bu fotoyu inanki..
bizde alyaya bu ara oyuncak br kedi aldık.miyav miyav oralarda dolanırken kedi onu çağırıyor,yanına gelincede hayvancığı tutup orasını burasını çekiştiriyor.Allahtan oyuncak diye seviniyoruz kedicik:))

ELİF dedi ki...

Serpilciğim hemen versen şu elma reçeli tarifini...Valla korkulur senden:))hadi bekliyorum o zaman ben bir kız...

Güneşciğim,korksanda belli etme bence Begüme,sevsin hayvanları..

Özlemciğim,sen kalp gözünle baktığın için görmemişsindir kilolarımı:))Gelsene yemeye:))

Ömer tunanın annesi, siz nerelisiniz acaba??

Sibelciğim o kadar çok krem deniyorum ki,iyi geliyor sonraki kakada bir daha oluyor...

Teşekkür ederiz Tarkancığım sende şapkanla harikasın...

Sevgilerimle,teşekkür ederiz...

Ayşenciğim,tecrübelerinin takipçisiyim.Nasılsın bu arada??

Burcucum kıyamam ben o bademe.Kilolarım konusunda ise, hani bi kendini iyi hissetme noktası vardır ya, onu arıyorum...

Denizciğim,buldum buldum:))

Alya Derinin annesi,çok teşekkür ederiz,kediyede başarılar dileriz:)))

Adsız dedi ki...

pişik konusunda bizde ilk defa nasibimizi aldık.. eğer geçmediyse travazol iyi geldi..
benim kız tavuk sevmiyo ya.. halbuki bol soslu ızgara kanat sevilmez mi..

ELİF dedi ki...

Esracığım geçti sayılır atık canım sağol.Yenilmezmiymiş hiç, biz yemesekte onlar yese keşke...

meltem dedi ki...

ooooh yarasın afiyet olsun kuzuya:)
ben de bi numara yok da iyi ki serpil var yaaa:))