26 Ekim 2009 Pazartesi

Yazlıkları giyiyoruz hala..Eskişehirde bile...


Cumartesi akşamı bizim teknik müdürümüzle birlikte Kütahya'ya giden eşimin olmaması nedeniyle ben de müdürün eşini ve kızını davet ettim bize; tüm oyuncaklar odaya döküldü, iki çocuk birbirinden bağımsız oynadı ama benimki hiç bana sarmadı...
.
Mısırın her türlü versiyonunu seviyor, patlamış mısırları, ben acaba boğazına kaçar mı endişesiyle versemde, o benim hızıma yetişemesede, eni konu severek yedi.
.
Yakında kapının önüne koyulursam saşmam, bir alışveriş çılgınlığıdır gidiyor bende, dur diyen de yok...Hep tamam bu son desem de, mağazadan içeri adım atmamla birlikte çekiyor beni 36 bedenler.....

9 yorum:

ELÇİN'İN YERİ dedi ki...

kim alışveriş sevmiyorki:)

füsfüs dedi ki...

Oh al canım al sefan olsun, aynı yerde otursaydık keşke beraber çıkardık, feci halde yeni giysiye ihtiyacım var ve fakat alışveriş yapmayı unutmuşum, alamıyorum birşey, ne alınır ne yakışır bihaberim herşeyden

ELİF dedi ki...

Elçin, di mi ama...

Füsuncuğum sen ne diyosun hem de neasıl çıkardık, hem ben sana hatırlatırdım alışveriş nasıl yapılıyomuş. aslında çokta uzak sayılmayız da...

Güneş dedi ki...

Bizde Alışverişi en çok begüm seviyor askıların arkasından ceee yapıp duruyor.:=)

ELİF dedi ki...

bizimkide illa zemindeki raflara oturuyor ve illa benimde oturmamı emrediyor hanfendi.

Deniz dedi ki...

36 beden:)) süper

zeynep dedi ki...

diyosun ki ben artık 36 beden oldum,

yani ben içinden onu anladım:-)

e tebrikler o zaman.

bayramda ordayım, bir hafta kalacağım sanırım, görüşürüz o halde:-)

sinem dedi ki...

Tebriklerrr 36 beden olunca alışverişde kaçınılmaz bence .demesinler sana dur diye...

ELİF dedi ki...

Deniz, eveeeet:)))

Zeynep, oldum valla, azmin zaferi diyelim:)) Umarım bizde burda oluruz da görüşürüz, zaten 1 hafta kalcaksan illaki görüşürüz..

Sinemciğim, birisi dese fena olmayacak:)))