29 Ekim 2009 Perşembe

Karışık....

Çalışıyoruz biz, özel sektör neticede, ama ben bir iki işimi halledip gideyim erkenden kızımın yanına be.

Astırdım tüm damperlilere ve mikserlere bayrağı, çalışarak izindeyiz babında...

Dün akşam 8 aylık hamile arkadaşımıza gittik oturmaya, artık ben de çay içip, tabağımdakileri çatallayabiliyorum o yanımızda oyun oynarken, iyi hissediyorum.

Kafamı oynatmadan yandan bakışlar atıyorum, cilveleniyoruz....
Allahım o da bana yapıyor aynısını...Fotoğraflık....Yemelik....

Geçen akşam dışarda yemek yerken, babaannesinin çantasını karıştırdı bol bol, içinden krem buldu; kalktı bana poposunu gösterdi....

Aynı akşam gittiğimiz mekanda böyle tarz tarz yerler var; yok fasıl restaurant, yok disko, yok nargile salonu, yok kebapçı vs. vs. Biz sabit duramadığımızdan böyle yerlerde turlamaya başladık her mekanı; bi arkadaşa bakıp çıkıcam edasıyla girdi benimki fasıl restaurantına, adamın biri kapıverdi Rüyayı bizimki ağzı açık dinledi müzisyenleri......

7 yorum:

NALAN dedi ki...

Yanlız değilsin güzelim bende işteyim,full time çalışmaktayım...
bende senin gibi erken çıkıp kızıma kavuşmak derdindeyim..
öpüyorum..

ELİF dedi ki...

Nalancığım herkes izinli galiba, hiç tadı yok blogların:)))

Deniz dedi ki...

olamaz ya, bu gün resmi tatil. Biz bile tatiliz düşün...

ELİF dedi ki...

Sabahta eşim sordu bana niye geldin ki sen diye, gideyim ben evime ya ne işim var benim burda:))))

Mlke_Btkn dedi ki...

Evet böle resmi tatil olupta çalışmak insanı sinir harbine sokar herhalde :(
Ama neyse sağlık olsun diyelin, akşam de ne güzel gezmelere gidilmiş,cilveleşilmiş..mutluluklar

Yasemin Aktuğ dedi ki...

Ama olmaz ki bari bugün tatil olsaydın değil mi?
Bu özel sektörlerin hiç acıması yok bende bi zamanlar özel sektörede çalışıyordum o yüzden hiç ama hiç sektöre dönmek istemedim. Evden kendimi oyalıyacak bişeyler yapmaya gayret gösteriyorum.

ELİF dedi ki...

Batıkan, çıktım gittim ben de durmadım işyerinde:))

Yasemin, işin garip tarafı bizim kendi işimiz:))