30 Eylül 2009 Çarşamba

Öyle böyle...

Her Salı eve giderken önünden geçtiğim pazardan aldığım meyve sebzelerin yanında muhakkak mısır alıyorum, çok seviyoruz , mevsimi geçmeden yerli mısırlarla dolduruyoruz mideyi...
Pilot abla o ağızdaki emzik ne ola ki??


Bahçe delisi...Dün elimden tuttu beni üst kata çıkardı, sandalyede asılı hırkasını çekiştirdi,giydirtti, ayakkabılarını gösterdi, tekrar tuttu elimden alt kata indik, kapıya götürdü beni, zorla dışarı çıktık...
En sevdiği yemek anladım ki biber dolması, dün tam 3 tane yedi, artık yutabiliyor, şu yazımda da yazdığım üzre hiç yutamayacak sanıyordum, mısırı öyle bir dişleye dişleye yedi ki o yedikçe ben de yedim:))
Mama sandalyesinin kemerlerinin bağlı olmasına rağmen içinden sıyrılıp ayağa kalkmayı başarıyor, hatta inme teşebbüsünde bile bulunuyor,fındık kurdu dakka durmuyor...
Evde sinek gördüğünde kışt diye kovuyor, onun kıştı şşş şeklinde ve hafif sesli tabi...
Çiş demeyi öğrendi, ilk defa dün dedi....
İçine şekiller atılan oyuncağından hemen sıkılıyor,
üst üste kule yapılan oyuncağını kule yapmayı başardı dün ama benim dürtmemle, yoksa içlerini açmak en büyük zevki, benim yaptığım kuleleri yıkmak ta....

10 yorum:

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

valla ben mısır resmini görünce hemen geldim. :)

zeynep dedi ki...

valla canım çekti, ben de öyle çok severim ki...

Ege Sönmez dedi ki...

maşallah rüyaya dolmalarıda götürmüş bizimki hala yemiyor koca köfteyi ısırıyor işte yiyor diye düşündüğüm anda azında biriktirdiği tüm köfteyi diliyle iti veriyor inşallah egede rüye gibi alışırda püre olayından kurtuluruz

Güneş Akay dedi ki...

O emzik bizde de var halen, doktorumuz çok uzun süre kullanırsa, orta kulakta problem yapabiliyor dedi,yavaş yavaş bıraktırmamızda fayda varmış,mısırda vazgeçilmezimiz.

Sen Gelince dedi ki...

Ben de sık sık yaparım mısır... Nilsu da benim gibi çok seviyor... Yeme konusunda aşama kaydetmiş olmanıza sevindim Elif'cim bu arada...

balböcükleri dedi ki...

ya diyetteki insana yapılırmı bu:(ben mısır istiyooooooooom

βЄƉΔЯƉЄм dedi ki...

mısır bütün bebeklerin vazgeçilmezi demek :) o mısırı yerken ben de onu yiiicem mısır niyetine.. teyzesinin kurabiyesiiii :)

Adsız dedi ki...

he he he emziklerimiz aynı:)fotodakide alttaki diğer yazıdakide:):):):)
ama çok şirin oluyorlar böyle:)

füsfüs dedi ki...

şu an resmen mısır kokusu duyuyorum yaa, sizinkiler de pek güzelmiş tazecik
damacana sevdadı rüyada da var galiba, bir de o çömelip poz verdiği fotoğrafa bayıldım, hırkası da ne kadar yakışmış

ELİF dedi ki...

içimden geldiği gibi, sana en sütlüsünü ve büyüğünü ayırdım:))

Zeynepciğim, burda olsan yerdik beraber...

Ege sönmezin annesi, biz de henüz tam kurtulmuş sayılmayız pürelerden...

Güneşciğim evet ya bende kurtulmak istiyorum ama çok seviyor emziği napcaz bilmem.

Özlemciğim, nilsunun yeme konusunda maşallahı var zaten...

Serpilciğim, sen bir öğün olarak düşünsen mısırı...

Burcucum,ye kızımı:))

Asyaselda, çok şirin oluyolar gerçekten...

Füsuncuğum, hırkasını anneannesi ördü, damacana olayına bayılıyor evet...öpüyorum mavişi....