1 Eylül 2009 Salı

Çayımı üfledi...

* Üflemeyi öğrendi kendi kendine; çorbasını üflerken ben, bir baktım o da üflüyor, nasıl miniş bir ağız...

*İnatlaşmayı iyiden iyiye öğrendi; istediğini vermeyince ağlıyor,almak için mücadele ediyor...

*Saklambaç oynuyor; oldukça başarılı...

*Çok gülüyor, esprilerimi anlıyor...

*"Hayır" kelimesine uymuyor,zıttını yapıyor...

*"mama" desene anneciğim dediğimde, söylüyor,ben sevince şımarıyor...

*Tüm uzuvlarını biliyor...

*Yatağına yatmam için eliyle yastığı gösteriyor...

* Ben onu severken sırtına pıt pıt vuruyorum, o da bana pıt pıt vuruyor...

* Uyuturken defalarca kendini öptürüyor...

*Şikayet etmeyi öğrenmiş; dün oyuncağını vermeyen arkadaşını anında babasına şikayet etti(eliyle arkadaşını göstererek)

*Numaradan ağlıyor...

*Evdeki bisikletine hiç yardımsız biniyor...

*Bilgisayardan onun videolarını izlettiğimde büyük insan gibi ara ara gülüyor...

*Suyu biberondan değil bardaktan içmek istiyor, hemde kendi içmek istiyor...

*Konuşma hala bir iki kelimeden ibaret; sesini duyuramadığında daha sesli çağırıyor...

*Eskisi kadar insanları yabancılamıyor...

*Küpelerimi artık çekiştirmiyor...

*Bizim yemeklerden ekmek bandırıp yiyor(Benim için en harika madde bu)


Ben mi;


* Uyuma konusunda 1 haftalık dönemi atlatayım,kendi odasında(4 aylıktan beri kendi odasında uyuyor ama bazen kucak isteyip,benim odamı gösteriyor, bazen de açıyor gözlerini 2 saat uyumuyor) uyusun derdimi; geçen gece onun yatağına kafamı dayamış uyumasını beklerken vazgeçtim....Ben onu nasıl bekledim, büyüyünce zaten istemeyecek benimle yatmayı, neden ağlatıp kalbini kırıyorum dedim kapalı gözlerime hükmederken ve içimi geçirmemeye çalışırken. Cuup atladım yanına, sarıldım doyasıya, mutluluktan uyuduk...Uyuyunca gittim yatağıma, uyanınca girdim yatağına... Yanlış manlış ben böyle anneyim, beğenmeyen dinlemesin bandosunun en birinci üyesiyim...

13 yorum:

Sibelbek dedi ki...

Tibet uzun zamandır kendi yatağında uyumayı reddetti. Kesinlikle yatağına koyamadık. ilk başlarda bende senin gibi düşünüp, zorlamaya çalışmıştım. sonra yine senin gibi düşünüp, zaten benimle yatmayı istemez ilerde deyip aldım yatağımıza. babasıda çok hoşnut bu durumdan... onun kokusuyla uyumak harika! hele bir de uyku arasında bana ya da babasına sarılışı varki ömre bedel!
napalım, ben de böyle bir anneyim işte... :)

ELİF dedi ki...

çocuk kölesi anneler derneğine hoşbulduk:)))

Recep Hilmi TUFAN | rehitu.com dedi ki...

20 aylık yiğenim Erva da aynı bu şekilde. Çoğu özellikleri aynı...

zeynep dedi ki...

ben de biriinci yedek üye olabilir miyim?

pek uydu bana:-)
beğeneyen dinlemesin!

elfeyp dedi ki...

Şu numaradan ağlama bizde de var. Şımarık kızlar gibi yüzünü buruşturuyor, istediği olunca kıkırdıyor. Babası, 'Kadın işte!' diyor , dediğini yaptıracak :P Birdik iki olduk evde :)

ELİF dedi ki...

Recep merhaba, ne güzel bir isim Erva..anlamı ne?

Zeynepciğim üye kaydın yapılmıştır şekerim...

Elifciğim ben bitiyorum o numaradan ağlamaya...Kadın işte:)))

Sen Gelince dedi ki...

Biz de istiyoruz bazen yanımızda yatsın diye ama asla uyumuyor... Babası çok şikayetçi özellikle ben hiç kızımı kollarımın arasına alıp uyuyamayacağım diye... Bir de merak ediyorum bu kadar hareketliyken bu bebişler düşmeye karşı nasıl önlem alıyorsunuz kendi yataklarınızda? Hani belki lazım olur:)

Recep Hilmi TUFAN | rehitu.com dedi ki...

"Su verip suya kandıran" anlamı...

Güneş Akay dedi ki...

Bende okurken diyecektim ki bir begüm tek başına uyuyamadı, ama zorlama yok hiç bir şeyde :) Biz begümle bizim odada sarılıp uyuruz o uyuyunca begümü odasına götürürüz, sabahta yine 1 saat bizimle uyumasına izin veririz. Yani bizim için uyku problemi yok.

ELİF dedi ki...

Özlemciğim millet kendi uyusun diye yırtar kendini siz de uyusun istiyosunuz:)) Kendi yatağımda yatarken şöyle:))gülmek yok:))tyatağın başlık kısmına rüya enine yatar,anne de yatağın enine doğru yanına yatar,baba da enine doğru annenin yanına yatar:))allahtan boylarımız kısa ve yatak çok büyük:))

ELİF dedi ki...

Recep, söylemesi hoş ama anlamı ilginç bir isimmiş;Erva; fonetik süper..

Güneşciğim aynen bizde de öyle benim yatağımda uyutuyorum sonra odasına götürüyorum,ama birkaç günden beri onun yatağında uyuyoruz(yatağı büyük bende zorlada olsa sığıyorum:))

Nil İkra dedi ki...

Bizde kızımla aynı yatakta yatıyoruz.ama o kadar deli yatıyor ki 2 kere yataktan düştü tüm önlemleri almama rağmen :( bu arada bu siteyi bulmam şans eseri oldu.benim kızım ikrayla rüya çok benziyorlar.resimlerde gördüm bazı kıyafetleri ve ayakkabıları bile aynı.hatta öğrendii şeyler..ben öğretmenim ve okullar açılıyor artık bakıcıı zamanı dedik.3 hafta oldu ama alışmıyor.ne yapacaımı bilmiyorum.bakıcıdayken kızım ağlıyor akşamda evde ben:( babanneyle ananeye baktırmak istemiyordum şımarırlar diye ama sanırım son çare o.tabii kabul ederlerse.herşeye ramen ANNE olmak çok güzel...TÜM ANNELERE SELAMLAR

ELİF dedi ki...

Gül kokulum eğer anneanne veya babaanneye baktırma imkanın varsa hiç düşünme derim ben.Benimkiler baksa hiç uğraşmam bakıcıyla...