11 Eylül 2009 Cuma

Maskeli balo....

Akşamları haber(tv) seyredemediğime üzülsem mi sevinsem mi bilemedim bugün işe geldiğimde, boğazımda kocaman düğümler açan sel haberleri,deprem haberleri ve bloglardan okuduğum duygu yüklü yazılardan sonra motivasyonum yerlerde sürünürken benim yavrumla yaşıt küçük Dila'ya içim kan ağlarken, şükretmek....
Oysa daha güzel bir anlatımla yazacaktım şirinemin maskeli görüntülerini...Arkadaşımın 3,5 yaşındaki kızının maskesinin sen yüze takılacağını nerden bildin de gelip taktırdın bana...Fotoğrafını çekmek hep zordur Rüyanın, özellikle arkasını döner ve ben yakalayabilmek için her türlü akrobasiyi denedikten sonra çekilmiş 50 tane fotodan sadece 3-5 tanesi işe yarar durumda...


Birşey sorduğumda memesini ağzından çıkarıp tamamen uydurmasyon bir dille , içine mimikte katarak,kafasını sallayarak anlatması görülmeye değer, benim için ölünesi....
Bezini değiştirdikten sonra, kirli bezini alıp doğru banyoya gidiyor, çöpün ağzını açıp içine atıyor ve yere koyduğu çöpün kapağını kapatıyor.Ben yönlendirmedim,ben öğretmedim,tamamen gözlem üzerine yapıyor....

11 yorum:

Deniz dedi ki...

heeyyooo, çöp olayı süper!

Hülya dedi ki...

Güzel melek şey seni...nerden taktın sen onu yahu...Maşallah sana....çöpe atması da harika bişiy...sevgiler

Sen Gelince dedi ki...

Çok yakışmış Rüyacığıma... Asil kız havalarını yerim ben onun:)Bizmki de atıyor bezini çöpe... Islak havlu, peçete gibi şeyleri de:)

Sibelbek dedi ki...

bizimki çöpe atma olayında aştı kendini. işini bitirdiği herşeyi çöpe atıyor velet! misal, su içti, bardağı atıyor! akşam çöpü götürmeden önce hep kontrol ediyoruz :P

balböcükleri dedi ki...

çok şeker maşallah ya.benimkide bezini kendi atmak istiyor.şu bezden bide kurtulsak:)

Emine dedi ki...

Maşallah Rüyaya ya nerden bildin sen yüzüne takılacağını,zamanın bebekleri çocukları çok akıllı her seferinde şaşırtıyorlar bizi

ELİF dedi ki...

Denizciğim, ilk gördüğümde ben de heyyooo demiştim:)))

Hülyacığım, bi de sevindi ki takınca:))

Özlemciğim,bilmiş bunlar bilmiş...

Tibetin annesi, bardak olayı çok iyiymiş,kontrol etmekte fayda var bencede:))

Serpil,merhaba,bi de bez bıraktırma derdimiz başlayacak evet yaaa...

Emine,merhaba,biz bu kadar akıllı değildik galiba di mi?:))

sinem dedi ki...

Elif ne kadar şirine olmuş Rüya .Ben değil maske takmak ağzını silemiyorum bile yüzü konusunda çok hassas.Çok yakışmış bayıldım.Bu arada kocaman bir maşallah bezi konusunda büyük bir adım .

xxx dedi ki...

herşeyi taklit ederek öğreniyorlar.. bizimki sokakta bulduğu şişeleri vs çöp kovasına taşıyor sürekli. gönüllü çöpçü :)

uğurlu gelecek dedi ki...

tam ona göre bir maske bulmuşsun minik kelebek :)

Güneş Akay dedi ki...

Maskeden bizde de var begüm hayatta takmıyor rüya ya çok yakışmış..