4 Eylül 2009 Cuma

Hayat bayram olSA....


Dün çıktım işten, eve giderken açtım radyomu,dilimde tüm gün dolanmasına sebep, çok hoşumada gitti, hele de Sezenden dinlersen daha da mis, tık..

Düşünürsün arabada eğer yanında kimse yoksa, nerden aklıma geldi bilmem;

- Rüya hanım siz nerelisiniz?

-Eskişehir.

Garip geldi, cevabı benle aynı değildi...............


Se salarım var bisürü hemde;
* Ben sabah evden çıkarken arkamdan ağlamasa,
*Okuduğum kitabı bitircek zamanım olsa,
*Rüyayı akşam uyuttuktan sonra kalkmaya takatim olsa,
*Hergün misafirim gelse,ya da biz gitsek,
*Ablam,annem,babam bana daha yakın otursalar,
*Eşim eve biraz daha erken gelse,
*Ben eve geldiğimde Rüya sürekli naz yapmasa da tadını daha çok çıkartsak,
*Kızımsız dışardaysam, sürekli içimdeki hadi biran önce eve sesi beni rahat bıraksa,
*İstediğim kiloya insem,
*Koşu bandını kullanacak zamanım ve dermanım olsa,
*Yatak odasına bir türlü alamadığım komodini almaya gitsem,
vs vs.....

10 yorum:

βЄƉΔЯƉЄм dedi ki...

Canım... keşke ben de sana yakın otursam :(
bu arada sayende güne güzel bir parçayla başladım... Belki aynı zamanda dinliyoruzdur :)

Sibelbek dedi ki...

Şu senin se-sa'ların hemen hemen hepsi bende de var :(

Güneş Akay dedi ki...

Elifciğim, sen demişsin ya ben evden çıkarken arkamdan ağlamasa diye, bende ağlamıyor diye üzülüyorum, bana öpücük yapıp gülerek el sallıyor, benim gözlerim doluyor, hem iyi, hem kötü ....

ELİF dedi ki...

Burcucum,keşke...

Tibetin annesi, bitmiyo bu se sa'lar napcaz?

Güneşciğim, daha ne istiyosun,aferim begüme üzmüyor işte, bak benim listemde en üstte o isteğim.

Sen Gelince dedi ki...

Nereli misiniz? Of yaaa hiç bu şekilde düşünmemiştim... Çok kötü çok:))

Bu se-sa lar ben de hep oluyor, seninkiyle aynı olmasa da hepsi:)

elbruze dedi ki...

Ben de "hadi eve" sesinden muzdaribim :(

sinem dedi ki...

Biliyormusun Elif aynı duyguları paylaşıyoruz senle o kadar uzakta olmamıza rağmen ,alam diyorki bana işte erknden uyuyor kızın bütün gece senin aslında ,hayır ben kızım uyuduktan sonra resmen külçe gibi yığılıyorum koltuğa yada kafamı boşaltmak için oturuyorum bilgisayar başına.Ve merak ediyorum var mı böyle hem çocuk büyüten hem evi müthiş düzenli ,sofraları harika ,kendisi incecik hala çocuktan önceki hayatını devam ettiren Var mı ?inan alnından öpcem bu kişinin

ELİF dedi ki...

Özlemciğim Nilsunu cevabı ne?

Elbruze, geçer mi dersin?

Sinemciğim varsa da 500 tane yardımcısı olması lazım yanında:))

xxx dedi ki...

bende de çok var bunlardan..kilo knusunda aynıtım senle..birde dışardayken iç ses olayı çok fena..
koaföre bile saçlar rezil duruma geldikten sonra gidiyorum..onu bırakmak istemiyorum :(

ELİF dedi ki...

Esracığım, acaba tüm anneler böyle mi ki yaw??