7 Eylül 2009 Pazartesi

Mutluluk O'dur...

En sevdiği park aleti kaydıraklar, tersten bile bindi. Bir iki kere kucağımda kaydık bu kaydıraktan ama ne kayma; elimle ittire ittire,hiç keyifli olmadı Rüya için, benim içinde:)))
Napsın kuzucuk kendi başının çaresine bakmak istedi..
Yazın son zamanlarının tadını çıkarmak için haftasonu tüm parkları gezdik...


İşin suyunu çıkarmak diye buna derim ben, yüzdü resmen kumlarda...
Kızım yatma yerlere deyince yanlış anladı beni; kafasını da koydu:))

Kaydırak gibi tahteravalli de tersten.Sanırım ters bi kız bu kız...
Bakışlardan belli değil mi terslik:)))

Bu haftasonu ilkleri var;
* İlk defa kaşındığını gördüm,kendi kendini kaşıdı,kafasını....
* Gece kamerasından bir ses; Abaaaa....
İlk defa ağlamadan uyandı ve bana seslendi,sevinçten uçarak gittim; yanına yatmam için yastığı gösterdi, mutlulukla yattım yanına, kolunu boynuma doladı....

7 yorum:

sinem dedi ki...

Ne kadar da çabuk büyüyorlar değil mi Elif, aslında gözümüze küçücük geliyorlarken .Bu gün bende 2 aylık bir bebek görünce ne kadar da kocaman olmuş kızım dedim.Maşallah Allah nazardan korusun hepsini...

Sibelbek dedi ki...

o bakışlarını yerim ben o cimcimenin...
bilseydim havalar böyle soğuyacak, bende gezdirirdim benim adamı bu hafta sonu :(

Güneş Akay dedi ki...

Elifciğim begümde kaydırğı merdivenlerden kullanmak yerine kaydıktan sonra terse çıkmaya çalışıyor kestirmeden.

Çınar dedi ki...

Torun istiyorum benn.Rüya gibi olsun benim de rüyam...

Allah ömür versin minişe...

Sevgiler

xxx dedi ki...

seslenerek çağırmasına bende bayılıyorum.. yiyip yutup içimde tutasım geliyor.. ayrıca bizde toka istiyoruz.. iki tane fıskıyeniz gözümden kaçmadı, harikalar :)

ELİF dedi ki...

Sinemciğim, bende inanamıyorum ya,küçüklerini görünce anlıyo insan dediğin gibi.

Tibetin annesi, neden gezdirmedin kıvırcık oğlumu ya..

Güneşciğim zehir bunlar zehir...

Çınar, allah sizede torunların en tatlısını verir inşallah...

Esracığım o fiskiyelerin tokası günde kaç defa çıkarılıyo bi bilsen, ama ben ondan daha inat her seferinde takıyorum yerine:)))

Sibelbek dedi ki...

Ah be Elifcim, evde ilgi bekliyor maalesef! :(((