29 Eylül 2009 Salı

huysuz ve tatlı kız...

Bu haftasonumuz, canım arkadaşım Burcu'nun akrabalarının düğünü olması münasebetiyle Eskişehire gelmelerinden dolayı özlem gidermeli, küçücük fırsatlarda buluşmalı, mutlulukla geçti... Rüzgarsız esti buralarda...
Biz şurdaki kuafördeyiz demesiyle hoop kaptım Rüyamı atladık arabamıza, dooğru Burcumuzun yanına, kapıdan girdiğimi görünce şaşırdı,ortaokul-lise arkadaşımı yıllardır görmemiştim ama hep görmüşüm gibiydik.....İyi ki geldin...Hep gel...Hatta yerleşin....

Dün işten eve gittiğim andan itibaren Rüya sanki bir mızmızlık balonunun içine girdi ve bir türlü çıkamadı yatana kadar..Bakıcımız, "tüm gün o kadar iyiydi ki,hep seni gördüğünde yapıyor" diyor sürekli.Babasını da beni de çıldırtmayı başardı. Normalde o kadar iyi huylu, uyumlu, söz dinleyen çocuk zaman zaman nöbet değiştiriyor..Birşeyi yapmaması için 15 defa tekrarladım kızım yapma kızım yapma, yaptı, sesimi 1 volum yükselttim ister istemez,yapmadı ama ağladı,tüm gece bu tip durumlar yaşandı, üstüne gitmemek, dikkatini başka yöne çekmek için,sinirlenmemek için kendimi o kadar kasmışım ki bacaklarım ağrıdı resmen...O kadar çok şey yazıp çiziliyor ki, ben nasıl davranacağımı şaşırmış durumdayım,kendime göre doğrularım var ama sonuçları tatmin edici olmuyor bazen.Kendime tek tavsiyem Sabır Elifcim sabır.....

5 yorum:

Güneş Akay dedi ki...

En önemlisi Sabır gerçektende, geçen gün begüm bardakları üst üste dizmece oynamak istedi, kırılır diye dikkatini başka yöne çekmek istesemde nafile olmadı. En son pikenin içinde salladık, iş aldık ama getiriyor pikeyi yatıyor içine, anlamıyormuş gibi yazpıyoz bizde alışmasın diye, çünkü babanne evde tek :=)

Hülya dedi ki...

çok tatlı bir kız bu ya...bayılıyorum...hakketen bazen insanın son sabrını tüketiyorlar...hele ki yapılması gereken bir sürü iş varken mızmızlığa katlanmak cok zor....hepimize çokça sabır versin Allahm...kocaman öpücükler bizden size

sinem dedi ki...

Sabır bencede en önemli şey Elif'cim .Kendi doğruların en iyisidir .

ELİF dedi ki...

Güneşciğim, vay babaannenin haline:))

Hülyacığım, iş miş yok bizde yapamıyoruz:))

Sinemciğim,çuvallıyorum ben galiba...

βЄƉΔЯƉЄм dedi ki...

Canımın taa içi... ben de sık sık görüşmeden duramam artık, iyi ki gelmişim, iyi ki yakınınızda olmuşum 2 gün :) gerçi hemencecik alışmışım size, zorlandım hatta :/
sizi cok seviyorum...