15 Eylül 2009 Salı

Karşınızdaaaa Yüya...


2 günden beri işyerimden bloglara giremiyorum,bugün laptopumu eve getirdim ve hemen blogumu açmayı denedim, ne mutlu ki açıldı,sonra düşündüm de; başka hiçbir yere kayıt yapmıyorum yazdıklarımı, eğer bir gün bu site çökerse naparım(z).

Şu an kısıtlı bir zamanda yazıyorum çünkü minik kuşumu babasına emanet ettim ve sürekli bana sesleniyor "Babaaaaaaa". Bende her seferinde ona cevap veriyorum "Kızım, baba değil anne, benim adım anne" O da bana cevap veriyor" Abaaaaaaaa".Ve bu durum hergün sanırım 15-20 defa konuşuluyor.
Gelelim diğer konuştuğumuz yeni kelimelere; Sayıyorum;
1-....
2-....
3-....
Evet maalesef Aba,baba,dede,mama,meme,gel dışında konuştuğu başka kelime yok diyecektim ki, o bana 2 gündür sürpriz yaptı veeeee,
bir kelime daha eklendi, ne mi? ıh ıh -Anne değil tabi ki,
YÜYA...
evet adını söyledi, elinde oyuncak telefonu;
_ayo yüya........

6 yorum:

Çınar dedi ki...

Yerim o Yüya'yı benn.

Söyleyecek annesi sabret. Ben de anne dedirtememiştim oğluma.Adi diyordu. Heceliyordum an-ne diye o da tekrar ediyordu a-di:)

Sevgiler öp benim için minişimizi

sinem dedi ki...

Afferin kuzuma ,en zorunu söylemiş en başta.

xxx dedi ki...

aferin ruyaya.. benimkide kendi adini once soyledi.. ama simdi oyle bir anne diyorki... anniiii..
icim parcalaniyor.. hele ise giderken.. arkamdan sesleniyor..oluyorum ..ne zor geliyor evden cikmak.. hep gec kaliyorum bu aralar :(
bende bloga giremiyorum..bugun nasil oldu anlamadim... kayip konusunda ayni endiseyi tasimaya basladim.. bir sekilde aktarim yapicam wordpress daha guvenli gibi.. yada baska bir yolu varsa paylasirsan sevinirm..

Güneş Akay dedi ki...

Bak şimdi bizim kız söylemiyor adını :=) Yüyaaa öpücükler.

Adsız dedi ki...

Bloglara hiçbir zaman yorum bırakma adetim yoktur ama bu kızı görünce yazmadan edemedim.Ne kadar asil duruşlu bir kız böyle,çok tatlı ve narin.İsmi de çok güzel.Sulu nazlı isimlerden böö gelmişken karakteristik bir isim.Uzun ve sağlıklı bir ömür dilerim ona...

ELİF dedi ki...

Çınar,ben de heceliyorum baba diyor:))

Sinemciğim, tersten başladı bu kız..

Esracığım, ben her yazımı print etmeye karar verdim...

Güneşciğim, bizimki de anne demiyor ama:(((

Adsız bu değerli yorumun çok mutlu etti beni,çok çok teşekkür ederim,o zaman yorumlarını bekliyorum:))