8 Eylül 2009 Salı

Özgür kız parklarda....

Çocuğum ol(a)mazken çok imrenirdim; hani anneler şöyle yanda,kalça kemiğinde taşırlarya çocuklarını, nasıl hoşuma giderdi anlatamam(özentilerim bile ilginç benim:).Benim de olsa bende öyle taşısam derdim.Çok mu içten istemişim bilmem Rüya hep öyle durur kucağımda,hemen yerleşiverir ayaklarını açarak. Saatlerce inmediği olur kucağımdan ve ben her seferinde şükürler olsun derim o bacaklarını gövdeme sararken...

Bu videodaki yürüyüşten sonra da aynı şekilde kollar uzatıldı bana,hooop atladı kucağıma,ben hem arabasını sürdüm hem de onu taşıdım...

Sırtımın belimin ağrısı huzurumun yanında hiçti.....HİÇ.....

8 yorum:

Sibelbek dedi ki...

Onların varlığı yeter herşeye :)
çok tatlısınız...

Deniz dedi ki...

ay aynı benimki. İlk defa bir eve gidiyoruz, eliyle koymuş gibi çocuk odasını buluyor önden önden... mutfağa gidiyor, odaları dolaşıyor.
Hele sokakta, bir direndi mi, aslaaa arabasına bindirmenin olanağı yok.
Tam özgür kız modeli bunlar

Güneş Akay dedi ki...

Canım benim ya çok tatlı, elifciğim bende şapka takan çocuklara imreniyorum takmıyor bizim şeker.

sinem dedi ki...

Canım ya Allah herşeyi gönlünce versin tüm hayatın boyunca:)

Adsız dedi ki...

çok tatlı maşallahh
ben de oğlumdan önce hatta bekarken hep çocuk parklarında oturudum yalnıken
onları izer annelerine özenirdim,
şimdi oğlumu izlemek ayrı bir zevk:)

uğurlu gelecek dedi ki...

bayılıyorum ben bu kıza..

SEVGİLERİMLE dedi ki...

Merhaba ELİF MELEK..Nasılsın?Çok teşekkürler yorumun için yüreğine sağlık.Bütün sevdiklerini melekler korusun.
Çok tatlı MAŞALLAH.

SEVGİLERİMLE...

ELİF dedi ki...

Tibetin annesi,siz de çok tatlısınız:))

Denizciğim bazen seslendiğimde bakmıyor bile bana:))

Güneşciğim,bebeklikten şartlandırdım ben onu; eğer şapka takmazsan bahçeye çıkamayız tatlım...

Sinemciğim,çok sağol tatlım,senin de...

Toprak Arasın annesi,ooo sen bekarken başlamışsın:))

Sevgilerimle, asıl ben sevgilerimle..Bu yemeklerin resimleri yüzünden iştahım açıldı valla benim...