13 Kasım 2009 Cuma

Soğuk taş...

Bakıcımız sabahları geldiğinde benim telefonumu çaldırır kapıyı açmam için, Rüya uyanmasın diye..
Sabah herzamanki gibi çaldırdı telefonumu, kapıyı açmaya gittim..
Açmamla şok olmam bir oldu..
Kucağında Rüya...Bana bakıyorlar...
Hiçbirşey diyemedim, gözlerimden anladı zaten, konuşmama gerek yoktu soru işaretlerini görmek için...
- Otobüs durağına kadar inmiş, arabaların altında kalıyordu, zor kurtardım... dedi.
Arkamı döndüm ve verandanın kapısını açık bıraktığımızı farkettim, ordan çıkmış...
Yere çöreklendim, kucağıma bile alamadım kızımı, şokumdan...
Kapının önüne çıktım kilittaşlı yola yüzüstü sereserpe yattım, taş içimdeki acıyı çeksin diye...
İki kişi karşılıklı geçmiş , midemle kalbimi öldüresiye sıkıyorlar gibi bir his bu....
Birşey olsaydı bende ölürdüm diyorum sürekli kendi kendime...
Ulaşı arıyorum hemen, geliyor...
-Nasıl bırakırsın kapıyı açık? diyorum..
-Nolcak yaa diyip gülüyor....
Sinirimden ölmek üzereyim ben asıl....Bir de vicdan azabından....
Gözlerimi açıyorum...
Saat 07:10
Sıcacık yatağımda enfes bir uyku çekmişim...
Off rüyaymış desemde hala etkisindeyim....

21 yorum:

füsfüs dedi ki...

ay elif çok kötü oldum yaa, neyse ki rüyaymış, ben de geçen gün defnenin bisikletini apartmana sokarken, merdivene doğru bir koştu defne, tam basamağın başında yakaladım
ölüyorum sandım ya, kalbim aynı dediğin gibi sıkıştı
çok dikkatli olmak lazım çook

NALAN dedi ki...

Elif ya sabah sabah aklımı aldın böle rüyamı anlatılır...yazının sonunu nasıl getireceğimi şaşırdım..
Allah korusun...

Deniz dedi ki...

ay inanmıyorum Elif..........

Beni de şoka soktun :)

Hülya dedi ki...

ya Elif ya sabah sabah şok ettin beni de ya...sonuna gelmesem yığılıp kalmıştım...Allahtan rüyaymış...aman Allahım esirgesin İnşallah

Sibelbek dedi ki...

Elif gerçek sandım!!! içim ezildi burada!
Allah korusun!
Vallahi dayak istiyorsun sen! :P

Mlke_Btkn dedi ki...

Okumaya başladığımda rüya olsa bari dedim ve neyse ki öyleymiş...

GÜLCAN dedi ki...

ayy bu rüyamıydı kalbim küt küt okudum

evrim dedi ki...

ay elif sonuna gelmeden panik atak oldum..ödüm patladı..böyle böyle büyüteceğiz herhelde..o kabuslar hep oluyor

Kağıttan Gemiler dedi ki...

Sonunda riya olduğunu okuyunca içime su serpildi.
Annelik işte gece uykuda bile rahat bırakmaz.

Filiz-Yiğitin annesi.. dedi ki...

Canım,içim gitti ya okurken..Neyseki rüyaymış,allah evlatlarımızı korusun..

Ege Sönmez dedi ki...

biran için gerçek sandım yüreğim hopladı ama seni düşünemiyorum nasıl yaşadın kimbilir o korkuyu rüyada olsa inşallah hep rüyalarda kalır hiçbir zaman rüyanın başına böyle şeyler gelmez.

βЄƉΔЯƉЄм dedi ki...

ooof Elif yüreğime indirdin yaaaaaa :( aklım çıktı yemin ederim... kızım rüya olduğunu baştan söölesene, yarım akıl kaldım şurda! neyse çok şükür diyorum ben bu kara kabusa... öpüyorum ikinizi..

Emine dedi ki...

Ohh rüyaymış Allahım korusun yavrularımızı.Düşüncesi,rüyası bile kötü
Çok kötü oldum Elifcim ya

Anne İş'te dedi ki...

ohhhhhh be:)

haticesural dedi ki...

Sen iyi roman yazarsın canım! :)

Vallahi korktum, yazının sonuna gelmeden neler düşünüyorum ama '' Hay Allah, nasıl yatakta yatıyor da kalkıp gidebilmiş gibi saçma şeyler düşünüyorum''...
Allah iyiliğini versin, emi...
Cıx cıx cıx
Hey Allahım ya..
Uykum vardı kendime geldim sayende. :)

tuğçeadaş dedi ki...

yahu öldürdün beni.
son satıra kadar tüylerim diken diken oldu.
off... allah korusun!

elfeyp dedi ki...

Gerçek sandım bi an. Çünkü eyp'nin kuzeninin başına geldi böyle bir olay bu yaz. Çok korktuk hepimiz.

ELİF dedi ki...

Veee karşınızda kötü kadın Müzeyyen:)) Şaka bir yana, kabustu, rüyada olsa insanın kalbine taşla vurulmuş gibi hissediyor insan.

Sen Gelince dedi ki...

Yani Elif şu telaşın arasında bana şunu yaşattın ya... Yaşadım çünkü o anı emin ol... Kalbim hala çarpıyor... Geliyor mu sesi????

Ve bu arada Allah korusun olabilecek tüm kötü şeylerden...

burcu dedi ki...

elif naptın yaaaa,öldüm bittim!

Selma - DUSBAHCESI dedi ki...

Tam bir kabus bu! :( Offf okuyunca ilk once gercek sandim, ruya oldugunu en son okuyunca icim rahatladi. Anne olmak cok farkli birsey.