10 Kasım 2009 Salı

2 tabak pırasayı mideye indirip, üstüne bir kasede pudingi hüpletmiş olması sanki dünyanın en güzel yemeğini ben yemişim gibi tokluk yapıyor tüm bünyeme.

Taklit yapmalar, numara yapmalar, inatlaşmalar, istediği yapılmadığında dizlerine yumuşak bir yer bulup yere kapanmalar büyüyorum ben demenin sessiz göstergeleri bence....Dün gündüz uykusunu atlamasına rağmen, oyun devam etse sabaha kadar oynayacak kızarmış gözlerini umursamadan.

Ben küçükken yumurtanın sarısını severdim o beyazını seviyor...Birşeyi de bana benzemesin bari, napalım katlanırız:)))
Sabah 07.45 civarlarında uyandı, poposuna pış pış yaptım, yine gözlerini kısarak uyuma numarası yaptı, emziğinden çıkan ses arttığında uyuduğuna kanaat getirip hazırlanmak için kendi odama gittim, aradan 10-15 dakika geçtikten sonra üstünü örtüp kapısını da çekmek amacıyla yanına gittiğimde faltaşı gibi açık gözleriyle bana bakıyordu...Gülümsedim...Kalktı kucağıma zıpladı....İşte ondan sonra ayrılmak zor oldu...

13 yorum:

Hülya dedi ki...

Elifcim benim cimcimemde aynen böyle...ne ayrılabiliyorum ne kalabiliyorum...
bu arada mimi yanıtlamasan da olur...ben bu ara pek takip edemedim de kimin yazdığını bilmiordum...
sevgiyle mutlu kalın

haticesural dedi ki...

Oh maşallah afiyet olsun, yarasın yavruya.
İştahsız çocuk büyütmek çok zor. Yemezler içimize dert olur,

Fotograf iyi çıkmış. Daha iyilerini bekliyoruz:)

Ayrılıkta çekilir dert değil ama kısa süreli işte, işe gitmek mecburen dimi?
Sevgiyle kal...

R. Berin Tuncel dedi ki...

sabahları bir başka oluyorlar,taze taze ohh miss :)

Mlke_Btkn dedi ki...

Ah o gülüş yok mu?? Bir ömre bedel öyle değilmi?? :)

Mlke_Btkn dedi ki...

Ah o gülüş yok mu?? Bir ömre bedel öyle değilmi?? :)

Sen Gelince dedi ki...

Elif'cim bu resme bayıldım ben... Sen bu tokluk hissiyle tüm kiloları vereceksin sanırım... Gerçi elde kaldı mı hiç bilmiyorum ama:)

meltem dedi ki...

oooooy kıyamam sabah yeni uyanmış halini koklarımm onun ben güzelim benim..
maşallah iki tabak pırasayı indirmiş mideye afferin güzelime:)

Gül dedi ki...

bizde de uyku esnasında emzik olayı halen var. bakalım nasıl birakicaz? bu haftasonu doktor teyzeye soracagim, merak ediyorum ne diyecek..

Yelish dedi ki...

yumurtanin beyazini mi seviyor ?aman masalah yahu ..Ben ewww diyeicimden gecirip veriyorum , hissediyor heralde o da ewww moduna giriyor :)

O emzigi daha hizli emmeye basliyorlar ya ,bayiliyorum !!

Yelish dedi ki...

sana mi benzetiyorlar genelde ?

ELİF dedi ki...

Hülyacığım, çok zor ayrılmak gerçekten de.Sen nerelerdeydin Bakim:))

Haticeciğim, evde sürekli çalışıyorum yeni fotolar için...

Ensar beranın annesi, hakkaten sabahları fırından yeni çıkmış ekmek gibi oluyo bunlar,kedi gibi.

Batıkanın annesi, gülümseyen bendim:)))

Özlemciğim kaldı kaldı kalmaz mı? 4 kilom var hala:))

Meltemciğim, yiyor yiyor kilo aynı nasıl oluyo anlamıyorum.

Gülcüğüm,beni de bilgilendir olur mu?

Yelizciğim, bir yumurtaya yakın yiyebiliyor ama sarısını tükürüyor.Emzikten de ses çıkıyor di mi öter gibi:)) Genelde bana benzetiyolar özellikle gözlerini.

Batıkanın annesi

Mlke_Btkn dedi ki...

buyrun benim en son adım geçmiş öyle kalmış :)))

ELİF dedi ki...

Bende ona bakıyordum şimdi nasıl becerebildim acaba diye:))