17 Kasım 2009 Salı

Ordan burdan...

Unutmamak adına not alıyorum kendime; yutma konusundaki zorlanmalarım sona erdi yazmıştım daha önce, ama cesaret edip kahvaltısını ayrı ayrı yediremiyordum ben hala, yaklaşık 1 hafta önce bizim gibi yiyor artık, elveda mama şeklindeki kahvaltı...
Kitaplarından bile favori oyuncaklarımız çay-pasta takımımızla oynarken araya yaratıcı oyunlar sıkıştırıyorum; tabak, çatal, kaşık, bıçak, bardak ve fincanları ayrıştırma oyunu, tabakları şurda, fincanları şurda ayrı ayrı toplayalım şeklinde; ilk başta güzelce aynı olanları yanyana koyuyor sonuna doğru cıvıklaşıp havadan atmalar, hepsini birbirine karıştırmalar başlıyor.

Hafif estirikli bi bücür benimki, durup dururken bastıra bastıra ve sesini kademeli olarak yükselterek dedededede diye çınlatıyor kulağımı, mimiklerini de işin içine katınca yemek farz oluyor benim adıma:)))

Uyku düzenimiz değişik bir hal aldı 1 haftadır; sabah 10'da 11 'de kalkmalar, dolayısıyla gündüz uykusu akşam saatlerine, gece uykusu ise 11'lere kaydı, kendi oluşturdu işin garibi bu düzeni ama ben sevmedim...
Bi yoluk kedisi var - Gri- onu da aldık yanımıza dün gece uyurken..Sarılırken Griye de bana da yetti ufacık kolu...


İstediği şeyin verilmemesi veya numaradan ağlama halindeki ağız yapısı...Bayılıyorum ben bu haline...aslında her haline....

Ahhh kalbimin en kırmızı, en pürüzsüz, en güzel kokan gülü...
Parlak yüzlüm....

8 yorum:

Mlke_Btkn dedi ki...

Çok masumlar çoookk!!...Bakdan şu son resme :)) maşalllah..

füsfüs dedi ki...

çok tatlı bu rüya çok
şu montlarla araba koltuğuna sığışmış hallerine çok üzülüyorum çocukların ama yapacak birşey yok, ya oturacaklar ya oturacaklar

Güneş Akay dedi ki...

Numaradan ağlama bizde de var, nasılda bariz belli ediyorlar dimi :=)

Emine dedi ki...

Ne tatlı bakmış ya Rüya maşallah kuzucuğa.Numaradan ağlamalar ,gülmeler her halleri çok güzel.

Beliz'imin Günlüğü dedi ki...

elifcim rüya'n çok tatlı maşallah kahvaltı işinizide duydum bende hep ayrı yemesini beklemiştim ama şimdi pişmanım çünkü o karışık kahvaltının yarısını bile yediremiyorum çünkü yemesi sorunlu bir çocuk beliz.her halleri çok güzel ve bir ömre deger :))

Deniz dedi ki...

çok güzel çıkmış gene cimcime...

Deniz dedi ki...

çok güzel çıkmış gene cimcime...

ELİF dedi ki...

Melikeciğim, hemde nasıl masumlar,insanın içini ezecek kadar masumlar.

Füsuncuğum benimki şekilden şekile giriyo oturmamak için dediğin gibi başka şansı yok maalesef.

Güneşim, sorma, o ağız nasıl bi yapmacık oluyo, çok komikler.

Emineciğim, suya götürür susuz getirirmi derler, onlarda bu model.

Belizin annesi,ismini bahşetsene bana:))Bende bu yüzden hep erteledim biliyor musun, mamayı çok güzel yiyodu şimdi nazlanıyo biraz.

Denizim sağol...