3 Kasım 2009 Salı

Günler...

Sabah dışarısının derecesine baktığımda - 0,5 gösteriyordu, arabaların üstü buz tutmuştu, şimdi dışarıda eşek öldüren güneşi kandırmakta içerdekileri. Prenses Rüya'nın kışlık montu ve botları hazır. Hazır hazır olmasına da şu Domuzun gribi korkumdan aklımı alacak nerdeyse...

Corn Flakes,Nesguikli; yeni keşfettim, dışarı çıktığımda Rüyaya birşey yediremem ben, bu topçuklar oyalamak için birebir oldu benim için, çok sevdi, kütür kütür yiyo, hem yararlı olduğunu da düşünüyorum, tam tahıllı, zaten çok nadir veriyorum ama gerçekten işe yarıyor.



Dişler, içler acısı dişler:)))) Her seferinde gülmesen daha güzelsin kızım diyorum, anlamıyor allahtan:)))


18 yorum:

Mlke_Btkn dedi ki...

Bırak gülsün annesi ne güzel işte hep gülsün inşallah o nesguikli ağzı da ayrıca yerim ben :))

NALAN dedi ki...

Elif'cim bütün ofiscek grip modunda salya sümük geziyoruz..
elimde ıhlamur,karanfil,bal,zencefil gezer oldum..ama nafile..
ela'ya geçirmemek için direniyorum ama nasıl olacak bilmiyorum...

Unknown dedi ki...

Yerim ben seni maşallah sana hastalıklardan korusun Allahım seni :)

füsfüs dedi ki...

bunlar yeni aldığın cicinin mahsulleri mi, siftahı yaptın mı makinenle?
rüyacım her türlü güzel annesi, kıskanma bakalım:)

Sen Gelince dedi ki...

Öyle güzel ve içten bir gülüşü var ki oysa... Ben bayıldım:)

ELİF dedi ki...

Batıkanın annesi, benim üstüme de sürdü hep o nesguiklerden..

Nalancığım, vitaminleri depola hayatım,sakın elaya geçirme nolur.

Fundacığım,teşekkür eder büyüsün de:))

Füsuncuğum evet yeni cicimin mahsülleri ama diğer makinemden farkı yokmuş gibi fotolar şu son tabak fotosu hariç gibi di mi?alışcaz ve öğrencez bakalım. Benden güzel orası kesin:))

Özlemciğim, işin espri kısmı, o gülüşe ömrümü veririm yoksa:))

meltem dedi ki...

bak şimdi elif kızcam ama halt etmişsin sen gülünce daha da güzel oluyo yavrumm beim allah hep güldürsün!

Güneş Akay dedi ki...

Domuz gribinden bende çok korkuyorum, biz aralarda ıhlamur,elma,tarçın,zerdaçal kaynatıp veriyoruz.
Çok güzel gülüyor Rüya,begüşü gören daha küçük heralde hiç dişi yok diyor :)

Ege Sönmez dedi ki...

annesi ne güzel gülüyor rüya dişlerindede yok bişey çok şirin bak en azından dişlerini gösteriyor size biz öndeki dörtlü haricini göremiyoruz :)

Sibelbek dedi ki...

Elifim mimledim seni...

Çınar dedi ki...

Bırak gülsün doyasıya. O dişsiz de çok güzel. Allah nazardan saklasın.

Sevgiler ikinize de

gençbiranne dedi ki...

maşallah annesi maşallah!!
ne varmış dişlerinde ne kadar tatlı işte hııh:))

Elifin Terazisi dedi ki...

En güzel zamanları...Üstüme vazife değil ama şu GDO tasarısı kabusundan sonra çocuklarımıza yedirdiklerimize daha da bir dikkat etmek gerekiyor.Sevgiler:)

ELİF dedi ki...

Meltemciğim, gerçekten çok güzel gülmüş yaww:))

Güneşciğim, hiçte bile gayet gösteriyor yaşını Begüm, sen bakma onlara.

Ege sönmez'in annesi, her dişinin fotokopisini zaten çıkarıyor elime ısıraraktan:))

Sibelciğim, zormuş senin mim, koptalar çekmem lazım:))

Çınar,gülsün gülsün hep gülsün inşallah,teşekkür ederiz.

Gencecik anne, hele de kahkaha atması yok mu:))

Elif, haklısın, herşeyi vermemek lazım, biz eşimle karar verdik, kendimiz yetiştircez bahçede herşeyi artık ama bu corn flakesler yeni bir şey değil o yüzden arada sırada veriyorum...sağol ziyaretin için.

haticesural dedi ki...

Maşallah..
Elifcim Rüyanın dişleri az önce yediği şeyden mi oyle oldu anlamadım. Eğer lekeler varsa flour tableti kullanıyor musunuz? diyecektim.

ELİF dedi ki...

pınarın annesi, yok yok o yediği şeyden değil o öndeki dişlerdeki lekeler, daha önce bir yazımda yazmıştım siyah ön dişleri diye, fırçalıyoruz ama geçmiyor gerçi sadece babasının fırçalamasına izin veriyor o da çok kısa süre. Flour tabletini hiç duymadım bana anlatırsan çok sevinirim.

haticesural dedi ki...

Hımm..
Diş hekimleri flour tableti kullanılırsa dişlerde bu gibi kahverengi lekeler yapabileceğini söylüyor. Sen hiç kullanmamışsın. Demek ki genetik birşey. Gerçi biz 6 aylıktan beri kullanıyoruz dişleri çürümesin diye. Diş macunları ve damacana içme sularında da flour var fakat çocuk doktorumuz bunun yeterli olamayacağını ve mutlaka flour tableti kullanmamızı önerdi. Ben çevrem de tableti kullanıp dişlerinde lekeler olan kimseyi görmedim ama diş hekimlerinin işine mi gelmiyor anlamadım.
Kalıcı dişleri çıkınca geçecek nasıl olsa. Çocuğa da çirkin deme :(

ELİF dedi ki...

Aslında eşimin de benimde dişlerimizde öyle lekeler yoktur ahtta benimkiler oldukça beyazdır ama aylar önce immuzing kullanmıştım ondan sonra oldu gibi ama emin değilim, biraz daha büyüdüğünde fırçalayınca geçecek gibi, çok teşekkür ederim. Çirkin işin esprisi :)))