23 Kasım 2009 Pazartesi

Cumartesi günü 3-4 saatlik akşam üstü gezintisinin haricinde evdeydik tüm haftasonu, eşim Cumartesi günü Ankara' daydı, Pazar ise ihale hazırlığı için şantiyede..Bizde kızımla birlikte tadımızı çıkarttık birbirimizin, hatta o öğlen uykularını bile kısadan kesti sırf bunun için.

Ekoseli etek, içine boğazlı bluz, üstüne de kahverengi hırkalı bir bayramlık aldık en şıngırdağından, ama etek büyük geldi, değiştirilecek....
Şu parmak var ya şu parmak; herşeyi bu şekilde istiyor, benim oturmam emrediliyor burda:)
tıp tıp vuruyor derhal emrine gelmem için; buyrun hanımım diye sürünüyorum ellerinde....

Evde ne kadar ufak topumuz varsa topladım; uzaktan ben attım topları bu kabın içine, basket misali, ama benim kuzucum işini garantiye aldı her seferinde, dibine gidip içine koydu teker teker topları, sonraya doğru öğrendi ama ne yazık ki canı sıkıldı, bıraktı...





Sabah ufak bir kaza atlattım, bende hasar yok, her ne hikmetse askıda kalan arabamda bile yok...

18 yorum:

Güneş Akay dedi ki...

Askıda kalan mı? Çok geçmiş olsun elifciğim.. Biz Rüyayı takip etmeye başladığımızda yarım yaşında bile değildi, gerçek bir mucize işte.

evrim dedi ki...

geçmiş olsun Elifcim ne oldu? eskişehirde trafik berbat..şu çevreyolu inşaatı felç etti her tarafı..aman dikkat

NALAN dedi ki...

geçmiş olsun Elif'cim Allah beterinden saklasın...
Mailin evaplandı :)ilgi için teşekkür ederim canım..öpüyorum..

aysencifci dedi ki...

Canım geçmiş olsun, ne oldu?
Bu arada şöyle yakında olup, gelip o güzel yanaklardan öpesim geldi ama sen öptürmüyordun galiba:)D
Sen benim yerime öp emi? Yaw tam yemeklik olmuş, parmacıkta yemeklik.. Anlatamıyorum hislerimi ama çok öpesim var o kuzuyu..

Sibelbek dedi ki...

Elif geçmiş olsun... Olan mala olsun diyecektim ona da birşey olmamış neyseki :)
Şu bücürlerin emzikli hallerini niyeyse çok seviyorum ben, harika gözükmüyor mu ama, baksana şuna! :D

ELİF dedi ki...

Güneşciğim sağol canım, Di mi ya hepsi küçücüktü, sen bana ilk yorum yazansın hiç unutmam:))

Evrimciğim, çevre yolunda değil, mamuca yolunda oldukça tenhaydı yani:))yeni mıcır serilmiş,baya bi zigzag çizdim tarlaya girdim bodoslama, koskoca kayanın üstüne oturdu araba.

Nalancığım sen de sağol.

Ayşenim öptürürüm ya neden öptürmeyeyim, öyle çok sık öpülmesinden hoşlanmıyorum yalnızca.Ah seni görcem bende, öptürmeyeceğim öyle mi? Delisin:)))

Sibelim, ağzına ilk aldığında resmen tadını çıkarır gibi emiyor, transa giriyo bi süre.Sağol canım benim.

ELÇİN'İN YERİ dedi ki...

çok geçmiş olsunn

o parmak her şeyi yaptırır insana çok tatlı :)

Filiz-Yiğitin annesi.. dedi ki...

Çok geçmiş olsun.
Bu bıdıkların hepsi garantici,benim oğlumda uzaktan atmaz,gider yavaşça koyar:))Rüyada çok tatlı maşallah..Bayramlıklarınızı da güle güle giyin,artık burda görürüz resimlerini sevgiler.

haticesural dedi ki...

Geçmiş olsun Elif nasıl başardın mı demeliyiz??

Olsun ben araba kullanmaya korktuğum için tarlaya bile dalamıyorum :P

Fotograf çok güzel, lavabonuzda (:
Muck,

Mlke_Btkn dedi ki...

Birgün yok olduk ne olmuş yahu :):)
Askıyamı alındın :)
geçmiş olsunn allah beterinden saklasın canım ya bir duvara girdim öyle bodoslama o gün bugündür kullanmıyorum 1 sene oldu hala izim duruyor :)
Öperim o paarmağıı otur sen aaa!!!

Deniz dedi ki...

ayıcığın sarktığı foto harika, bi de siyah emzik ilk defa gördüm ayol.

Geçmiş olsun bu arada, dikkat ol:)

ELİF dedi ki...

Elçinciğim yaptırıyor zaten,kölesiyim:))

Haticeciğim, başardım ama başarıdan sonra epey bi titredim.Fotoğrafı beğendiğine sevindim.

Melikeciğim, ben eve dönerken bile bindim tekrar,keşke soğutmasaydın kendini.

Denizim, siyah değil lacivert:)) Fotoğraf konusunda ilerliyorum farkındaysan:))

Filizciğim, büyük geldi bayramlıklar değiştireceğim fotoğrafları yayınlarım.

füsfüs dedi ki...

ben niye bu postu şimdi görüyorum, bazen blogrollda görünmüyor güncellemeler, az önce daha 17 aylık yazısını görüyordum
çok geçmiş olsun canım aman dikkat, ben de askıda kalmak ne ki diyordum açıklamışsın:)
bu arada fotoğraflar gitgide güzelleşiyor farkında mısın? sondakileri çok beğendim özellikle.

defne de rüya gibi sürekli emir veriyor, otur, kalk diye
bazen o oynarken uzanayım yere diyorum, kesinlikle izin vermiyor anında tepeme dikilip kaldırana kadar kalk diyor, ne iş anlamadım walla
bu arada terlikler yine ayağında:)) eskimiş onlar yenisini alsana kuzum:))
ne uzun yazdım ya, özlemişim:))

meltem dedi ki...

çok geçmiş olsun canım ne kazası yaf?
ayrıca;
parmak deyip geçme tanı düşün altında yatan anlamı
yalarım ben o parmağı beeee:)
öyle güzel gülüyor ki allah hep güldürsün çok seviyorum ben ya blogdaki arkadaşların çocuklarını hepsi birbirinden güzel ve tatlı
bayramlık kıyafetleri içinde görmek için sabırsızlanıyorum annesi kokla benim iiçin ne olur
ha bi de ellerini yıkarken ki fotoğrafına bittim ben :)
ayrıca ben anlamam bi gün allah nasip ederde yakında görebilirsem değil öpmek sömürürüm haberin olsun :P

ELİF dedi ki...

Füsunum güzelleşiyor fotolar di mi gerçekten,moral vermek için demiyorsun di mi:))Yaw Füsunum ev terlik dolu, taktım mı takıyorum işte bende bişeye:)) Rüyada yatırmıyor beni hiç,yerde uzandıysam dıgıdık yapmak için biniyor sırtıma:))

meltemim sömür anacım sömür, bende seni sömürcem valla, çok istiyorum tanışmayı senle:))

füsfüs dedi ki...

yok canım moral için değil hakkaten daha bir farklılaştılar, ellerini yıkadığı o ilk fotoğraf mesela, su damlacıkları ne kadar güzel görünüyor, daha da güzelleşecek fotoğraflar eminim

meltem dedi ki...

inşallah elifcim inan ben de çok istiyorum

Deren dedi ki...

aaa geçmiş olsun elif, ucuz atlatmışsın anladığım kadarıyla... Allah seni korumuş... aman aman.