4 Kasım 2009 Çarşamba

mimikli mim....


Bugün saat 10'a kadar uyumuş benim cimcime, çok nadir bir durum bu, hastalık korkusu dört bir yanımı sarmış olduğundan mıdır? alışık olmadığımdan mıdır? bilinmez, acaba hasta mı da uyuyor? demişim, uyumasa da hasta mı olacak acaba dediğim zamanlar gibi... insanoğlu işte demeyeyim annelik işte diyeyim de kapsamı daraltalım.


Dün akşam uyumaya gittiğimizde onun da hemen uyumasının sayesinde, ben de sızıp kalmamak için direndim, direnmemin sebebi beni bekleyen Lost' un 5.sezon son cd'siydi; uzun zaman geçtiğinden tekrar hatırlamak babında seyrettiğimiz bölümü tekrar izlerken yine uyuyup kalmışım:))


Ha bir de eşimle haftasonu İstanbul' a nasıl gitsek acaba diye konuşurken ortaya çıkan bi iddia sonucu hemen serçe parmağımı kaldırdım, ertesi gün işyerinde öğrenecektik sonucu; sonuç ben kazandım, cebe parayı indirdim. Hayatında kazı kazan bile kazımamış, 8 yıllık evliliğimizde ilk defa iddiaya giren eşimin kaybetmesi de onun bundan sonraki hayatında milli piyango bileti bile almayacağının işaretidir:)))

Neyse asıl konuya geçelim, Sevgili Özlem ve Sibel iki farklı konuda mimlemiş beni, Sibelciğim seninki önümüzdeki günlerde cevaplanacak umarım :))
1. Bloguna neden bu ismi verdin?
O kadar aniden gelişti ki, msn'in diğer ucunda Tuğbaya hamile olduğum müjdesini verirken, hemen şimdi aç blogunu demesiyle ve onun mucizevi bir şekilde gelmesiyle başladı.Başka bir blog adresinden sonra bu blogu açtım ben, çok hata veriyordu o blog.
Hatta ordaki blog başlığım "3 sene boyunca hep bir mucize bekledim, hiç beklemediğim anda dünyaları bana verdin..." der.
2. Blog yazarken star tribiyle istediğin, olmazsa olmaz dediğin şeyler var mı?
İşyerimde yazarım ben bloguma yazıları, öyle star triplerim yoktur ama yazarken odaya kimsenin girmemesini ve lafı uzatmamalarını isterim, tabi içimden...
3. En son satın aldığın garip şey?
Garip lafını diğer anlamıyla kullanayım; yeni aldığım fotoğraf makinası benim gibi bir aceminin eline düştüğü için öyle garibanki:))
4. Şeker gibi olduğun anlar?
Sinirlerimi bozacak bir durum yok ise hep şeker gibiyimdir ben.
5. Arkadaşım artık sormayın şunları dediğin şeyler?
Var evet var.. Neden çalışıyorsun?İhtiyacın yok ki, çocuğuna kendin neden bakmıyorsun?
6. Aynaya bakınca gördüğün?
Giyinik değilsem doğumdan sonra iğrenç bir hal almış göbeğimi,
giyiniksem beğendiğim birisi:)) giyinik nasıl bi kelimeyse:))) Eskişehir dili mi bu? yoksa herkes böyle mi söyler, merak ettim bak şimdi:)))
Yüzüm mü? hele de makyajlıysa bakmaya doyum olmaz:)))
deeermişim....
7. Kendini okutan blog dediğin?
Bilmem genellemiyorum, ama kızımla yaşıt bebekleri takip ediyorum öncelikle onun dışında anlatımı yalın, masal tadında veya kendine has tarzı olan blogları seviyorum.. Bir de yazarsam ne düşünülür diye kaygısı olmayan blogları seviyorum...
8. Bu blog sahibi/sahibesiyle karşılaşabileceğin yerler?
Eskişehirdemi? Zor çok zor....
Bi önceki yazıma yorum yazanlar hepinizi mimliyorum:)))

14 yorum:

Sibelbek dedi ki...

bir önceki yazına yorum yazmamışım ben, hehe :P

ne güzel, kendiyle barışık birisin sen, süper bir özellik :)
giyinik lafının eskişehir'e özgü olduğunu sanmıyorum, ben de kullanırım :)

Mlke_Btkn dedi ki...

Ohh Ohh pamuk eller cebe durumu olmuş yani :)) ne güzel..

füsfüs dedi ki...

giyinik lafını ben de kullanırım, hatta daha manasız başka laflarım da vardır, tek sen değilsin yani şekerim
öperim

zeynep dedi ki...

elif,
neden çalışıyorsun, ihtiyacım yok ki:))))

sinem dedi ki...

AŞKOLSUN BİR ÖNCEKİ YAZINA YORUM YAZMADIM AMA OKUDUN BEN MİMLENMEDİM Mİ ŞİMDİ:)
ahhh gitti paracıklar ,soydun soğana çevirdin Ulaş Beyi son dönem Elif ya ,yazıktır adamcağıza:)-Arada iyidir boşver:)_

ELİF dedi ki...

Sibelciğim, bak nasıl buldum suçluları, ne kaa zeki kadınım:))

Batıkanın annesi, valla hemen indirdim cebe:))

Füsuncuğum, yazarken bi değişik geldi dilime, çıplak yazmak istemedim:)))))))

Zeyneeeeppp, eskişehirde olsan gelip ısırırdım seni:)))

Sinemciğim, ben anlamam öle yok okumuştum da yok şöyleydi de:))ben de burdan mimliyorum seni o zaman:))Valla son zamanlarda benim için çalışıyo adam sanki:)))

Deniz dedi ki...

ben de bi öncekini şimdi görmüşüm:)

bu arada ben de giyinik lafını kullanırım! Hepimiz Eskişehirliyiz:))))))

ELİF dedi ki...

Yaaa Denizciğim suçlular dökülüyor bir bir:))

meltem dedi ki...

yirim senin cevaplarını çok datlu olmuş:)

Sen Gelince dedi ki...

Ben yorum yapmış olmama rağmen yırtanlardanım ne hoş:)))) Giyinik lafını ben de kullanırım ama bende de bir Eskişehirlilik durumu olduğu için bilemedim şimdi:)

Bu arada ben de 10'a kadar uyuyan bir çocuk istiyorum... Ama haftosonları:)

βЄƉΔЯƉЄм dedi ki...

mimlenmediğime sevindim ama şu kadarını biliyorum ki masal tadında takip ettiğin bir blog biliyorum :P yoksa yanılıyor muyum???

esketek dedi ki...

Bu hastalık korkusu bütün annelerde ortak sanırım.Bende domuz gribine taktım yazdan beri,baktım korkunun ecele faydası yok,bağışıklığı güçlendirici yiyecekler yediriyorum,yavrularıma.İnşallah hepimiz hafif atlatırız

ELİF dedi ki...

Meltemciğim, o senin datluluğun şekerim.

özlemciğim, 1-2 kere oldu şimdilik ama bu gece hiç uyutmadı beni,bitiğim bugün.

Burcucum, sen ilk önce mimlenmemiş olmanın özrünü ver bakalım:))Yanılmıyorsun canım arkadaşım.

esketek, mandalina komasına gircez biz yakında:))

Güneş dedi ki...

Bence makinanın tadını çıkar :=) gariban muamelesi yapmaa.