12 Kasım 2009 Perşembe

Hasta olmasın diye...

Çiçek demeyi öğrendi haspam.
Sırayla ben söylüyorum o tekrarlıyor; Baba, dede, gel, kedi, çiçek, Ulaş...Araya çaktırmadan anne yerleştiriyorum ki o gazla söyleyiversin diye, ama o söyleyebildiklerinden birini seçip yerleştiriyor ağzına, demiyor...
Bir iki kere duyanlar oldu anne dediğini, ben de duyduğum halde öylesine çıkan bir kelime olduğunu biliyorum, demiyor.

Geçenlerde bloglarda bi kuşburnu pulpu yararları konuşuluyordu, kimdi, ne demişti, nasıl yedirilecekti bulamadım.Aldım da...yardımcı olunuz lütfen...yoksa marmelat yapıcam valla..


Hımm bir de demeden geçmeyeyim, Trabzon hurması; yararları saymakla bitmez, özellikle çocuklar için bağışıklık güçlendirici, şimdi mevsimi, salı günü pazardan aldım yumuşaklarından, dün kocamanını hüplettik Rüyayla, çok sevdi..-fotosunu çektim ama aktaramadım, Rüya dışında çektiğim bir fotoydu,tüh:))-
Bir de balkabağı çorbası yaptım, onun da mevsimi şimdi....Çok yararlı..Gdo' lar gelmeden bol bol yenmeli.


17 yorum:

Mlke_Btkn dedi ki...

Günaydınnn...
Söylemeden edemicem ilk önce botlara bayıldım o nasıl güzel birşey öyle yaa!!! Kız olunca böyle oluyor tabii...
Sonra o minik taburede oturan minişide ısırıveresim geldi,hımm ve trabzon hurması bizde hüpletiyoruzzz :)) ve Anne dememe olayı malesef bizde de mevcut canımcım :(

ELİF dedi ki...

günaydın melikeciğim,
zor buldum ayağına göre, hatta bir numara büyük; 19 numara:)) demeyecekler anladım ben, babasının adını bile söylüyor; ulaş demek anne demekten kolaymış gibi:)))

NALAN dedi ki...

kuşburnu pulpunu senden duydum bende Elif'cim baktım ama pek bir bilgi edinemedim yararları dışında...
bu arada minişin botları ço şeker güle güle giysin...

füsfüs dedi ki...

o nasıl minik bir tabure öyle, nasıl da oturmuş küçücük totosuyla
botlara ben de bayıldım ya, çok güzeller

Ege Sönmez dedi ki...

ah ah bende kelimeleri sıralıyorum araya anne sıkıştırıyorum ama yok demiyor işte inatla demiyor :) herhalde anne dediği ilk günü hiç ama hiç unutmayacağız bu kadar bekledik dimi.

Elçin dedi ki...

Botlara bende bayıldımm:)

Sibelbek dedi ki...

Botlar süpermiş Elif, sırf böyle güzel kıyafetler yüzünden kız istiyor insan :P
bu arada fotoğrafçılıktaki beceriksizliğim o yazıyı yazdırdı bana, sen vazgeçme :) bir de naçizane öneri, fotoğraf makinenin tarihini kapat :))))

ELİF dedi ki...

Nalancığım,teşekkür ederim canım, bazen evde bile giymek istiyo onları:))

Füsuncuğum, istanbula giderken ilhan tan tesisleri var biliyor musun? orda oyuncakçıya girdim ahşap oyuncak olur böyle yerlerde diye, bunun gibi ufacık tabureler var,bayıldım aldım hemen..

Bencede unutmayacağız egenin annesi,çok beklettiler çünkü..

Elçin, anahtarlık gibiler,küçücük.

ELİF dedi ki...

Sibelciğim, e bi kız yaparsın artık:)) ya bende kapatsam mı diye düşünüyorum ama bir yandan da tarihi hatıralarda zorluk çıkarmasın diye kapatmamıştım, sen öyle diyosan vardır bi bildiğin kapatim bari:))

Sibelbek dedi ki...

Kızın açısından baktığında tarih iyi oluyor tabii ama fotoğrafçının fotoğrafını tarih bozar :P
bu arada benim bir dönem yaptığım çekimler fotokritikte var bakmak istersen adresi de budur :)
http://fotokritik.com/kullanici/Cybil/portfolyo

gözde dedi ki...

Elifff, nerden buldun o botları, şahanee..

Mlke_Btkn dedi ki...

19 numara ve 1 numara büyük öylemi? pardonda elifim ben acab sence bir minik dev adammı yetiştiryorumda 23 numara giyiyor bu uşak :)) allah allah!! iyisimi basket oynatmayayım ben artık :P

Güneş Akay dedi ki...

Botlar çok şık güle güle giysin.
Trabzon Hurmasını bizde severek tüketiyoruz. Balkabagı çorbasından bende yapayım iyi hatırlattın.

zeynep dedi ki...

elifçiğim, sanırım arda'nın annesi burcu yazmıştı kuşburnu pulpu mu ne? ben ne demek olduğunu bilmiyorum, aslında bu hafta çok yoğunum işte, bir yandan taşınmaya çalışıyoruz:-)sana yazacaktım. ben kuşburnunu taze aldım, kaynattım, kavanoza doldurdum. tadı ağır biraz ama ben sulandırıp içiyorum. kızım ve babası şekerliyorlar tadı güzel olsun diye.

gelirken tere yağı getirebilirim burdan sana. köy yapımı:-) bayramda bir haftlığına geleceğim inş.

ELİF dedi ki...

Gözdeciğim, mother caredan aldım.

Melikeciğim senin oğlunda değil problem benim kızımda sanırım, o kadar küçük ayak olur mu yahu:)))

Güneşciğim yap yap ama ben balkabağını fazla koymuşum içine acık tatlı bi çorba oldu,Rüya hariç hiçbirimiz yiyemedik:))

Zeynepciğim bu kadar işinin içinde bir de taşınma işi mi çıktı şimdi, yaz bana ayrıntıları merak ederim ben. Bayılırım ben köy yapımı tereyağa...

evrim dedi ki...

aahh durunun botlarının aynısı..mothercare..bayıldım ben de almıştım..modayı takip ediyor bizim kızlar

Burcu dedi ki...

elifcim evet evet pulpu ben yazmıştım bir bak bloguma diicem zaten sonradan öğrenmişsin :) takip ediyorum seni ama taşınma telaşem vardı yeni evde de internetim yok.. o yüzden görmemiştim bu yazını.. Bayramda eskişehirdeyiz zaman bulabilirsem tanışmayı çok isterim.. sevgiler..