18 Kasım 2009 Çarşamba

2 gün önce çektiğim bu fotoğraflara ne kadar büyüdüğünü, beni taklit ettiğini, içine birazcık espiriler de serpiştirerek yazmayı düşünüyordum oysa ben.
Ama dün akşam bakıcımızla geçen diyolag benim tüm ivmelerimi başaşşağı edip, omuzlarımın, parmak uçlarımı yerlerde süründürecek kadar düşmesine sebep olduğundan bambaşka bir yazı çıkacak ortaya;
Eve girdim, Rüyacığımla sarmaş dolaş olduktan sonra, terliklerime baktım portmantoda yoklar (gezemem hiç terliksiz) .
Yukarı seslendim, terliklerimi gördün mü diye sordum.
Yukarda, burda dedi(ama hemen anladım onun ayağında olduğunu)
Alt kata indirdi bana getirdi,
-Ben patik giydiğimden aramıyorum terlik falan dedi. Ya deme işte, söyleme yalan. Öldürcek değilim ya seni terliklerimi giydin diye.
E tabi ben hemen giydim terliklerimi...Sıcacık....
Sen giymişsin dedim...O ne cevap verdi duymadım bile ama şeytan dedi, "Ya kardeşim neden yalan söylüyorsun, neden? Sana çocuğumu emanet ediyorum, herşeyde mi yalan söylüyorsun?" demek geldi içimden.Sustum......
Tüm gecem zehir oldu, aklım karıştı, sinirlerim bozuldu....
Eve kamera ne zamandır taktıracaktım da fiyat araştırması falan yapıyodu bizimkiler, bugün dedim hemen, en kısa zamanda takılsın.

Hepsi mi aynı yoksa ben mi şanssızım bilemiyorum..
Yazdıkça sinirlerim bozuluyor ya yazmıyorum, kızdığım insanların sayısı artıyor yazmıyorum daha fazla.Nokta....



20 yorum:

Mlke_Btkn dedi ki...

Canım ya kötü düşünme yaa inşallah haklı değilsindir :( Sen kurduntabii kamera sistemi için rahat etsin ;)
Bu arada o terliklerin içinde ki minik ayakları da ısırırımmm:)

Sibelbek dedi ki...

Elifcim, bir bakıcıya çocuğunu emanet etmek ne kadar zor tahmin edebiliyorum ama sen yine de kötü düşünme derim ben (kamera kurma demek istemiyorum :D) ayrıca küçük cimcimenin terlik sevdası da süper. Tibet'te babasınınkileri giyip geziyor evde :))))

NALAN dedi ki...

ne kadar ilginç bu insanlar anlam veremiyorum...
küçücük çoçuğu kullnarak sölediği yalandaki maskat gaye amaç nedir ki ..Kötü bir bir şey tabiki yoktur ama sinek küçük miğde bulandırıyor olayı...içinin rahat etmesi için taktır bencede en kısa zamanda Elif'cim..
böle seyler duyunca kızıma annem baktığı ve gözüm hiç arada kalmadığı için kendimi şanslı hissediyorum..

Güneş Akay dedi ki...

Hımm ne kadar korkutmuşsun kadıncağızı terliklerini giydiğini bile söyleyememiş sana :=)))
Kamera iyi hoşta, çok zor ya gerçekten zor, çok anlayışlı, çok geniş, çok rahat olmak gerekiyor.Olmuyor/Olamıyor.o AYrı..

NALAN dedi ki...

ikinci kez okuyunca fark ettim biraz yanlış anladım konuyu galiba ..Rüya'yı kullanmadan yalan sölemiş..
yalan işte neticede kimin kullanılmış olduğunun ne önemi var..çoçuğunu emanet ettiğin kişi bir terlik için yalan sölüyor..

füsfüs dedi ki...

elifcim bir kere terliklerini giydi diye de kızbilirsin yani ben de hiç sevmem başkasının ısıttığı terliği giymeyi, belki o da senin bukonuda hassas olduğunu farketti de ondan ben giymedim deyiverdi, o zaman sen de başka neler deyiveriyor diye düşündün tabi haklı olarak ama yine de öyle içini karartma hemen, rüya artık çok büyüdü, olumsuz birşeyler yaşansa mutlaka sana hissettirir emin ol, ufak tefek aksaklıklar olur tabi, sen baksan senin de yapacağın türden,
sen kamerayı taktır yine de için rahat olsun ama üzme kendini böyle, öptüm canım

ELİF dedi ki...

Melikeciğim, hep erteliyordum ama bu sefer kurduruyorum kamerayı.Aslında ne kadar da şirindi yavrum o terliklerle gezerken,yazamadım:(((

Tibetim erkek ya erkek terliği giyiyor,bak şuna.Hem de nasıl zor Sibelciğim anlatamam.

Nalancığım kesinlikle mide bulandırıyor.Çok şanslısın çok,kıymetini bil.dediğin gibi hiç önemi yok yalan söylüyor neticede.

Güneşciğim, valla bende düşündüm korkutmuşmuyum ben bu kadını diye ama inan o kadar iyi davranıyorum ki...sertimdir ben biraz gerçekten ama ona karşı hiç sert olmadım.

Füsuncuğum, bende hiç sevmem hemde hiç,rahatsız olurum çok.Ben daha birşey demeden o dedi ya ben aramıyorum terlik falan diye ona kudurdum en çok.sus işte sus di mi? Çok güvenim sarsılıyo hemen benim.Sağol canım ya yorumlarınız rahatlatıyo beni.

Mlke_Btkn dedi ki...

Ben de füsfüs'cuğuma katılıyorum yazmayı unuttum aklımdaydı ama bende sevmem özellikle ayakkabı terlik vesaire giymeyi çünkü ayak bu ya her türlü mikrop olabiliyor çorap dahi olsa ;)
Neyse sen kızma yine de boşver beni :)))

ELİF dedi ki...

Melikem, boşvermem,kızcam:)

haticesural dedi ki...

Terlik konusundan ziyade kamera konusuna takıldm canım ben. Taktırmak istiyorum demişsin, erteleme. Çocuğuna birşey yapar diye demiyorum ama gözün üzerinde olsun her zaman.
Sevgiler..

Burcu dedi ki...

Bir de bunların sürekli para para para diyen modelleri var.. Yalan söylemiyorlar, çocuğa iyi bakıyorlar ama istedikleri Mevlaları vereceğime oturur kendim bakarım..

GÜLCAN dedi ki...

böyle küçük bir şey için niye yalan söyler insanlar anlamam.. kızmakta haklısın ben giymesinden çok yalan söylemesine takıldım..

Deniz dedi ki...

şimdi bu fotoğrafları görünce bi şey diycem ama korkuyorum kızıcan diye:)
sakın Rüya giymiş, alıp götürmüş olmasın;-)

gözde dedi ki...

Canını birine emanet etmek gözün arkada kalmadan çok zor Elifçim. Ben şimdiden düşünüyorum tekrar işe başlayınca ne yapacağım diye..

aysencifci dedi ki...

Elif'cim çalışıyoruz ama ne sıkıntılarla! Yani hakikaten bazen otur evde, bak kendi çocuğuna kendin diyorum o kadar sinirleniyorum. Taktır tabii kamerayı, için rahat etsin. Gerçi Rüya büyüdü, kötü biri olsaydı muhakkak bir şekilde onu istemezdi ve belli ederdi ama sen gene de taktır. Canından canını emanet ediyorsun.
Keşke seni rahatlatacak, sinirlerini düzeltecek, moralini yükseltecek birşeyler yapabilsem, söyleyebilsem ama maalesef!
Bakıcı derdi bitmez kuzular yuvaya gidene kadar:)D
Öptüm ikinizide.

Mlke_Btkn dedi ki...

Elif'im nerdesin hu huu sesim geliyur muuuu??? ::):):)
fazla kızmasaydın yaa dedim sana ama sinirini alamadın yazmıyorsunda şimdi dimi ::):)

meltem dedi ki...

canım benim küçük sinek mide bulandırır haklısın ama bu her konuda yalan söylediğine delalet değil ya da iyi bi referans değil bu örnek ama sen yine de bence kamera sistemi takdır allah korusun evlatla ilgili hiç bişi şansa bırakılmaz sıkma canını kafanda kurup moralini bozma ama tedbiride elden bırakma
kıyamam yaaa uy ben baksaydım ona!!! hem o ayakları yakından koklama şansım olurdu :)

ELİF dedi ki...

Haticeciğim, taktırcam taktırcam, gereksiz ihmal ettim bu konuyu zaten.İnsan kendi gibi sanıyor insanları ama değil maalesef..

Burcucum, sanırım en iyisi anneanne babaanne ama ben çok şansızım bu konuda, bizim babaanne burda işin kötüsü, senden benden genç.

Gülcanım bende ona takıldım zaten, giymesine bişi demedim.Neyse birden söyledi herhalde deyip unutmaya çalışıyorum bugün.

Gözdeciğim, çok zor şimdiden hazırla kendini.

Ayşenim yuvaya gidince rahatlıyor mu acaba insan dersin?

Melikeciğim, dün giremedim nete, yazıyorum merak etme:)))öpüyorum çok seni.

ELİF dedi ki...

Meltemim ilk sinirim geçti, bende senin gibi düşünüyorum, terliğimi giydi diye kızarım diye düşünüdü herhalde ama yinede taktırıyorum kamerayı. o da bayılıyo ayaklarını koklatmayı zaten:)))

Deniz dedi ki...

kamera taktırdın mı Elif? Sonuç ne oldu?