9 Kasım 2009 Pazartesi

İstanbul

Cuma akşamı gecikmelide olsa çıkabildik yola, arabamızın lastiğinin patlaması dışında iyi bir yolculuktu... Asıl amacımız neydi İstanbula giderken; arkadaşımın nikahına gitmek,bırakın nikaha yetişmeyi, gelinle damadı görebildiğime sevindim ben:)) Bağdat caddesinin arka sokaklarına park ettiğimiz arabamızı bulmamız epey zamanımızı almışken, benim hız delisi kocamın nikah dairesini geçip nerdeyse İzmit'e kadar ilerlemesinin ardından takı törenine yetişebildik nihayetinde.

Ama deniz kokusunu aldım, bostancı sahilinde balığımı yedim, Rüyanın da enfes bir balık çorbasını mideye indirmesiyle değmeyin keyfime...
Pazar sabahı bi kuş sütünün eksik olduğu açık büfe kahvaltı da unutturdu yaşanan aksilikleri,
Arkalı önlü döndüğümüz arkadaşlarımızla verdiğimiz molalar, bu haftasonun adının "çok güzeldi" olmasını sağlayan son güzellikti.

15 yorum:

Mlke_Btkn dedi ki...

Ne mutlu sizee :))

NALAN dedi ki...

ne güzel olmuş...
hoş gelmişsiniz...
güle güle gitmişsiniz..
pazar günüde baharı aratmayan bir hava vardı istanbulda..
neden buluşmadık sahil yollarında oralardaydık oysa...
:):):):)

haticesural dedi ki...

Ahh İstanbul...Ne güzeldir değil mi?
Yaşanan aksiliklerin ardından olanlar çok güzel ama deniz, balık vs...
Hafta sonu bağdat caddesi trafiğine girmek delilik :))
Biz Kozyatağında otururken hep yürüyerek iner sıkışık trafikteki insanlara bakarak vah vah derdik :) Hatta bazen aynı arabanın 3 kere önümüzden geçtiğini görür sırf caka satmak için geldiklerini anlardık haha..

Sevgiler...

füsfüs dedi ki...

hız meraklısı kocan azıcık daha ilerleyip izmite varsaydı keşke:)

Hülya dedi ki...

elifcim mimledim seni haberin olsun..yazmak istersen

Deniz dedi ki...

aaaaa görüşseymişiz keşke :)

sinem dedi ki...

Başı kötü başlasada sonu iyi bitmiş nihayetinde.bizde özledik balık çorbasını hem de çok...

meltem dedi ki...

amanınnnnn amanınnnn istanbula güccük bi prenses ayak basmış ..
yirim ben onun pozlarını artistt:)

demek eniştede benim bey gibi hızlı şöfer:)
serkan yavaş dediğim zaman 140 a iniyo her yolculuk kavga dövüş allahım korusun!!

ELİF dedi ki...

Batıkan, istanbula gitmenin kötüsü olmuyo hiç,yeterki orda olayım:))

Nalancığım,çok bakındım etrafa birinizi görür müyüm acaba diye:))

Hatice, girmedik çok trafiğe,şanslıydık o konuda,hayret di mi:))

Füsuuunnn, aslında yazacaktım yazıma ama sırf senden korkuma yazamadım; dönüşte İzmitteki outlete uğradık, ama çok az kaldık:((

Burcucum, çok kısa süreliydi canım,görüşemezdik:((

Hülyacığım,teşekkür ederim..

Denizciğim, aslında bende çok istiyodum ama nikah için gittik birde pazar günü kahvaltıdan sonra döndük,zaman çok kısıtlıydı, bi zaman sırf sizle buluşmak için gelmeyi düşünüyorum..

Sinemciğim, aslında rüya balık sevmiyo maalesef ama bu çorbaya bayıldı.

Meltemciğim sizde mi ya, hep gerginim bi yerlere giderken, azıcık yavaşla dedim," 180 le gidiyoruz sadece dedi bana":)))Gelcem buluşcam bi gün sizle...

füsfüs dedi ki...

hiiii elif çok fenasın, belki de karşılaştık!! pazar günü outletteydik çünkü

ELİF dedi ki...

senin dünkü yazını okuyunca ben de hiii dedim, beni fena yapacak diye..

Güneş dedi ki...

Demek İstanbula geldiniz..

ELİF dedi ki...

güneşciğim,şöyle yanakları kızarmış,utanmış msn resmi vardır ya ondan oldum ben bugün...

Sibelbek dedi ki...

Sen buralara kadar gel, haberimiz olmasın!
Alacağımız olsun o zaman...

ELİF dedi ki...

Sibelciğim söz, sırf sizi görmek için gelicem...