2 Kasım 2009 Pazartesi

Şeytan dürttü.

Aldım, dayanamadım...
Eve geldiğimde kurcalarken baktım ki otomatik çekme haricinde hiç birşey bilmiyorum ben,
tez zamanda bi fotoğrafçılık kursu paklar beni....
Ama tanımasamda çok sevdim.....
Şimdi evde yeni pili şarj oluyor, beni bekliyor...

Eve korka korka getirdim; hani küçükken annemizden gizlice eve soktuğumuz kedi,köpekler gibi...
Adını andığımda" sende tuhaf bi harcama hastalığı var" lafını duyacağımdan korka korka...Duydum da:))) Olsun bir iki güne kadar o da sevecek biliyorum....

Kendimi eve atıp, Rüya'dan bir manken yapıp, çekmeliyim de çekmeliyim, öğrenmem lazım zira...

29 yorum:

Sibelbek dedi ki...

Gideceğin zaman sana sıcacık bir kurs adresi veririm şekerim, ben başlayıp bitiremediğime hala hayıflanırım :((((

NALAN dedi ki...

Hayırlı olsun Elif'cim..
güle güle kullan...
bol bol resim çek..
bu arada blog başlık resmi çok güzel olmuş..

füsfüs dedi ki...

elif okuma listemde makinayı ve şeytan dürttü başlığını görünce "almış işte almış" dedim
istediğini alacağını bildiğimden falan değil, aynı hisler içinde sürekli br şeytanla boğuştuğumdan sadece
alsam aynı senin gibi olacağım biliyorum, evdeki amatör sony'yi bile hakkını vererk kullanamazken cesaret edemiyorum ama çok istiyorum yaa
bu arada ne kadar bacım:)

Güneş dedi ki...

Tamda şu sıralar bir fotoğrafçılık kursu araştırıyordum ve bir makine, ben çok kararsızım ama ya bazen böyle olmasıu iyi oluyor.
Güle Güle Kullan.

ELİF dedi ki...

Sibelciğim,Eskişehir ama???Ben de gitsem eminim yarım kalacak:))

Nalancığım, beğendin mi,çok sevindim, umarım çekebilirim ama çok güvenmiyorum açıkçası kendime:))

Füsuncuğum aslında girdim media markta sadece bakıyordum, bütün suç satıcı çocuğun övdü de övdü bana,kıramadım:)) makina; 1.189,00.- bellek kartı ve çantasıyla birlikte toplam 1.243,00.- bayıldım..

Sibelbek dedi ki...

üffff! unutuyorum hep... niyeyse hep buradaymışsın gibi geliyor :(

ELİF dedi ki...

Güneşciğim, sanırım bi tutku bu fotoğraf işi, Rüya doğduktan sonra başladı bende.

Sibelciğim, gönlüm orda, o yüzdendir:))

füsfüs dedi ki...

off az buz da birşey değilmiş yaw, alıp bir kenarda unuturum diye korkuyorum ben de, yazık olur walla
ah ah suç hep satıcı çocuklarda zaten:))

Mlke_Btkn dedi ki...

Hayırlı olsun o makineden de bir başka güzel fotoğraf çıkarırsın ortaya zaten modelde güzel olunca :)))

GÜLCAN dedi ki...

fotoğraf makinan çok güzel güle güle kullan..canonun var bizde ama bukadar kapsamlı değil seninki çok havalı

uğurlu gelecek dedi ki...

güle güle kullan. benim yerime porsuğun yeni halini çek ayrıca kampüsün oralardan geçersen onuda çek gönder bende eski günler yad edeyim:)

elfeyp dedi ki...

Yaa ben de çooook istiyorum böyle birşey! Fiyatı nasıl? ve acemiler için kullanışlı m?? Zaman içindegöreceğiz bakalım Rüya'nın fotolarından :)

Emine dedi ki...

Hayırlı olsun canım.Bol bol güzel resimler çekersiniz.Bende istiyorum da bir türlü alamadık ne zamandır şu satıcı çocuklara mı sorsak:)

R. Berin Tuncel dedi ki...

hayırlı olsun.bence kızların çeyizinde olmalı artık bu makineler :) yeni banner da hoş olmuş,yakışmış, hayırlı olsun..

Yelish dedi ki...

gule gule kullannn :)
Bende Nikon kullaniyorum , kursu kesinlikle tavsiye ederim ayrica nettede harika bilgiler var

lena ile başbaşa... dedi ki...

hayırlı olsun elif ablacım,abimin makinası da bundan çok iyi bir marka bence süper güle güle kullanın :)lena

zeynep dedi ki...

aaa, elif güle güle kullan.
ben de istiyorum ancak benim istediklerim prof. olduğu için gerçekten çok pahalılar. esk. de bir ara baktığımda (canon) 6000 li bir rakamı vardı, şimdi ne kadar olmuştur bilinmez? bakalım bir yıl içinde alırım umarım:P

Yasemin Aktuğ dedi ki...

Elif çok iyi yapmışsın bende nikon d80 kullanıyorum. Fotoğrafla 2006 da tanıştım o gün bugündür en büyük tutkum. Bi kursa mutlaka gitmeni şiddetle tavsiye ediyorum Kurslar iyidir ayrıca fotokritik tarzı siteleri takip et fotoğraf görmek önemlidir göz darğarcığın artar. Oralara girmişken benim fotolarada bi gçz at istersen.
bu arada çıkardığım ilk sonucun başka versiyonlarıda var bende ama kocam çok kızıyo lafıma. "Çocuğm yapmaz, kocam aldatmaz demeyeceksin diyorum" çıldırıyo

Yasemin Aktuğ dedi ki...

ya bi de imkanın varsa compakt bi makina yerine SLR alsaydın fotoğrafa bi başlayınca insanın kanına işliyo. sonra yetmezse verdiğin o kadar paraya üzülürsün bende ilk o hatayı yaptım da onun için söylüyorum yanlış anlamanı istemem

Hicran dedi ki...

hayırlı olsun güle güle kullan :) rüyacığımıda bol bol çek annesi :)

Şenay- Doğam dedi ki...

O şeytana bir kaç gün önce bende uydum :) İyi ki uymuşum..

Makinanı güle güle.. hep gülen , mutlu kareleri çekmek için kullan.. yada kullanmayı nasip etsin allah..

Sevgiler..

ELİF dedi ki...

Füsuncuğum, satıcı çocuğun suçu kesinlikle:))

Batıkanın annesi, model hiç durmuyo ki yerinde çok kıpırdak:))

Elanurun annesi(isimlerinizi de yazsanız keşke) havalı ama ben çok havasız kalıyorum onun yanında çünkü hakkını henüz veremiyorum..

Uğurlu gelecek, kampüsün öünde yol yapım çalışmaları var bu halini görmek istemezsin, düzelince söz çekicem:))

Elifciğim, fiyatını füsün da sormuştu yazdım yukarıda.Acemiler için henüz kullanışlı mı değil mi anlayamadım çünkü ben acemi ötesiyim şu anda:))

Emineciğim, satıcı çocuklara sor hemen yardımcı oluyorlar:)))))

Ensar Beranın annesi, çok çok teşekkür ederim.

Yelizciğim,umarım ben de memnun olurum ya da makina benden memnun kalır umarım, kursa gitmem lazım gerçekten yoksa çok çuvallamış durumdayım.

Lenacığım,canım,teşekkür ederim,kolay öğrendi mi abin?

Zeynepciğim, nikon d90 da kampanya vardı m.marktta, 2.650 olmuş ama ben çok profesyoneline cesaret edemedim çünkü bunu bile nasıl hak edeceğim onu düşünüyorum.

Yaseminciğim anlaşıldı ki senin tavsiyelere sık sık başvuracağım ben.Fotoğraflarının olduğu sitenin adresini verir misin bana.Compact ne slr ne kuzum ben otomatik çekmekten başka bişiden anlamıyorum ki:)) Versiyon konusunda kesinlikle katılıyorum.ve seni öpüyorum:))

Hicrancığım çekicem çekicem:))

Doğanın annesi, sen de güle güle kullan,teşekkür ederim, bizden de sevgiler...

haticesural dedi ki...

Hayırlı olsun.
Nikon kesinlikle süper tercih. Nikon n80 kullanıyorum ben de. Kızımız doğduğunda aldık.Bunu kullanmaya başlayınca diğer digital makinamız oyuncak gibi gelmeye başladı. Otomatikte kullanarak makineye yazık edersin :):) Kurcalayarak öğrenilecek gibi de değil. Bir arkadaşımın kapısını arşınlayarak kısmen de birşeyler öğrendim. Nikonum olmadan asla evden çıkmam :)
Sevgiler...

ELİF dedi ki...

Pınarın annesi yok yok otomatikte kullanmıyorum hiç, şu beni baştan çıkaran satıcı gel ben sana anlatırım dedi,gideyim bakalım kurs bulana kadar. Bi çanta daha taşımak gerekiyo bu makine için maalesef.

Sen Gelince dedi ki...

Güle güle kullan Elif'cim... Eminim güzel şeyler çıkaracaksın... Kursa filan da gitmeyi düşünüyorsan bir süre sonra daha profesyonel bir şey için can atacaksın haberin olsun:)

meltem dedi ki...

VAAAAAAAAAAAWWWWWWWW HAYIRLI OLSUN BACIMMM BENİM SİYAH İNCİYE KARDEŞ GELMİŞ:)

haticesural dedi ki...

Evet canım çanta mühim. Kafamıza göre çanta bulmak için Eminönünde saatlerce dolaşmıştık. Dünya verip makina alıyosun taksitleri bitmeden birşey olursa içimiz erirdi heralde.
Güle güle kullan.

ELİF dedi ki...

Özlemciğim sanırım haklısın, acele mi ettim ne?

Meltem canım,sağolasın, tazecik,dipdiri:)))

esra dedi ki...

süper.. güle güle kullan..