20 Kasım 2009 Cuma

İlkokul...



Çok severdim...Bizden biriymiş gibi gelirdi bana Cin ali...Saman kağıttan, seri halindeki kitaplardan en çok kırmızı olanını severdim ben, neydi serinin adı hatırlamıyorum...Şimdi kızıma aldığım kitaplar nasıl renkli, nasıl zengin kağıtlı..Ama Cin Aliye değişmem hiçbirini...O tanımayacak Cin Ali'yi, tanısada sevmez şimdiki zamaneler zaten, düğmesine bastığında sesler çıkaran şarkı söyleyen kitaplardan sonra hiç sevmezler hemde, üstüne dalga geçerler birde.

Yaşlanıyor muyuz ne?

Siyah ilkokul önlüğüm en moda olanındandı:)) Nasıl güzel gelirdi bana, elbise gibi...

O kadar çok hatıra canlanır ki ilkokul yıllarımla ilgili kafamda, bazıları da silinip gitmiş, arkadaşlarım hatırlatır bazen...

Tam 19 yıl geçmiş ben ilkokulu bitireli.. Okulun bahçesinde kovalamaca, lastik, dansa davet oynadığımız ilkokul arkadaşlarım bu Pazar buluşuyorlar...Bensiz.

11 yorum:

Mlke_Btkn dedi ki...

Ahh Elif'im siyah önlükler, özenle ütülenmiş ve sıkı sıkı tembihlenmiş yakalıklar aman kırışmasın diye :)
Bu Cin Ali serisi bulunamazmı acaba ya bende çok istiyorum :(

füsfüs dedi ki...

cin ali bir de fil berber vardı, bana o zaman da komik gelirlerdi, bunlar niye böyle çubuktan derdim:)

ELİF dedi ki...

Melikeciğim o önlükler bi de dantelli olurduya masa örtüsü gibi geziyomuşuz.Cin ali çok aranırsa bulunur heralde.

Füsuncuğum, zayıfmış çocukcağız:))

Mlke_Btkn dedi ki...

Ben buldum bak blogta ;)

ELİF dedi ki...

Ne buldun cin ali'yi mi? Ben deli sen benden deli,yakarız gemileri valla:)))

Mlke_Btkn dedi ki...

yahu bırak gemileri filan bak sen!!

ELİF dedi ki...

Yahu baktım demin yoktu.

Mlke_Btkn dedi ki...

Yavv ben sana kaç tane mail attım gelmedimi :(

ELİF dedi ki...

Suinci,hoşgeldin, peki annesinin kıyafetine ne demeli:))

Melikem gelmiş canım mailler,yeni gördüm.

Derya dedi ki...

Şimdi bu Cin Ali serisini bulabilmeyi çok isterdim, varsın oğlum sevmesin, kitaplığımda dursun, keşke kitaplarım bugüne kadar gelebilseydi, insan bazı şeylerin değerini o an anlayamıyor atıp gidiyorsun. Birtek dantel yakalarım hala duruyor :)

Işıl dedi ki...

blogunda turluyordumda cin ali leri gördüm geçen hafta bizde arkadaşlarla takmıştık cin aliye.hatta ben birkaç kitapçıyada sordum bu seriyi kızıma almak için bulamadım ne güzel di değilmi?