25 Kasım 2009 Çarşamba

Bowling turnuvasına katılan?

Etek, elbise türü şeyler giyince o tombalak, kütük bacakların şovu başlıyor ama bu sefer yeni aldığım bowlingleri oynamak için paçaları sıvadı..
Kulağına fısıldadım, - sana yeni bir oyuncak aldım...
O da sessizce dinledi ve o da fısıldadı bana kendi diliyle, herzamanki sevinme hareketiyle gülücükleri sessiz değildi ama...

Garantici, uzaktan topu atmak yerine, eline topu alıp loputların tepesine tepesine vurdu.Devirdi ama:))


Bizim orda açılan yeni bir markette buldum bu bowling takımını; 19 lira....

15 yorum:

füsfüs dedi ki...

çok güzelmiş bowling takımı, pofuduk galiba
bu arada sizin ev ne güzel öyle, kocaman açık alan var, futbol bile oynanır çift kale, rüya çok şanslı

GÜLCAN dedi ki...

Bizimde var bowling oyncağımız ama sizinki daha güzel yaa ben bayılırım sünger bob karakterine :))

ELİF dedi ki...

Füsunum pofuduk pofuduk, çok güzeller gerçekten. En altta gördüğün fotoya istinaden diyorsan salonun enden fotoğrafı o:)))

Gülcancığım, sanırım daha önce senin blogta mı görmüştüm ben? almak istiyordum zaten markette görünce ve tamamen sünger olduğu için hemen aldım.Tam sünger bob yani:))

Alya Derin Sönmez dedi ki...

Harika ya bayıldım.Alyada büyüsün böyle oyuncaklar alayım kızıma bir hevesleniyorumki sizinkileri görünce..
Bu arada ağzındaki emziğe bittim.Alyada sanırım böyle olacak.Hep emzikle geziyor şimdiden:(

ELİF dedi ki...

Gülşahcığım, çok çabuk büyüyorlar farkındasın di mi? Bizde sizin oyunlarınıza yorum yapacağız çok kısa zamanda hemde.Aslında emziği sadece uyurken veriyorum ama yanlışlıkla gördüyse mümkün değil bırakmıyor ve çok düştü şu sıralar emziğe nedense.

Güneş Akay dedi ki...

Biz gittiğimiz AVM oyun salonunda begüme oynatmıştık bowlıngı çıldırmıştı resmen :=)) evdekiler sarmıyor...Biz aynısını BİM'den 9.90'a almıştık ama....
Güle güle oynasın Rüya..

haticesural dedi ki...

Aaa, çok güzel bunlar.
Bebek mağazalarında değilde Migrosvari marketlerde görmüştüm sanırım.

Şimdi ben kıza alsam bundan kenarların ısırıp yemeye başlayacak, en iyisi beklemek
(:

Bu arada şimdiden ailenle iyi bayramlar diliyorum...

Ömer Tuna dedi ki...

Aynısından bizdede var ama biz topları gol atmak için kullanıyoruz yada ısırıp ağzımızda dolandırıyoruz.

Sibelbek dedi ki...

Başka bir bayram bu turnuvaya katılmayı niyet ediyorum :)
Elifim bayramınız kutlu olsun. Rüya'yı öp, mıncıkla benim için. Tibet'te öpüyor onu :P

gelibolu17 dedi ki...

Kurban bayramınız kutlu olsun.sevgiler selamlar

Çınar dedi ki...

İyi bayramlar...

Sevgiler sana ve minişe

uğurlu gelecek dedi ki...

yesinler onun tombik ayaklarını ve şirin bowling takımını

Mlke_Btkn dedi ki...

Yanlız ben o ilk resimde ki haline bittim :):) sanki savaşa gidiyor :) eteği de tutmuşş eyy yarabbimm yirim yirimm :):)

Beliz'imin Günlüğü dedi ki...

çok begendim küçük hanımın bowling takımını egleniyordur mutlaka bizede fikir oldu canım bende alayım beliz hanıma :)

ELİF dedi ki...

Güneşciğim, ne diyorsun, resmen kazıklanmışım hem de acayip..

Ömer tuna, yeme oğlum topları yahu..

Haticeciğim, size de iyi bayramlar..

uğurlu gelecek, bende yerim bak.

Çınar, sizin de bayramınzı kutlarım,çok sağolun.

Sibelim, en kısa zamanda yapalım bi musabaka:))

Gelibolu, çok sağolun sizin de.