22 Haziran 2009 Pazartesi

"" İYİ Kİ" Doğdun Rüya"

İşte fotolar (biraz fazla oldu ama,neyse..)
Sinderalla Ayşegülüm(ablamın kızı,ilk gözağrımız..)
Herşey tam istediğim gibi oldu.




İyi ki doğdun şarkısı söylenirken suratında sürekli bu ifade vardı minişimin.
Hiç huysuzluk yapmadı.

Assolist hanımın misafirler gelmeden uykusu geldiği için hep birlikte uyanmasını bekledik 1 saat kadar.

Hediyeler....


Bol bol yemekler....
Üzerinde 2 haftadan beri çalıştığım ve sürekli fikir değiştirdiğim mama kavonazlarımız sonunda görücüye çıktı; ilk doğduğu günün ve şimdiki halinin fotoları olan ve üzerinde "rüya 1 yaşında" yazan stickerlar, pembe sprey boyayla boyanmış kapaklar,kapakların üzerinde resimli yapıştırmalar, kurdelede yazan"Rüya Bilgin 20.06.2009", ve içinde renkli şekerler ile masada yerini aldı kavanozlar.

hava da müsade etti....

Süslemeler.....
Kurabiyeler.....








Çiçek gibiydi elbisesiyle minik kuzum...
Herşey senin için....Herşey....

13 yorum:

βЄƉΔЯƉЄм dedi ki...

Aman Allahım... Herşey ancak senin gibi biri sayesinde bu kadar muhteşem düşünülebilirdi Elifim.. büyüyüp de bu emeği gördüğünde ne kadar şanslı bir çocuk olduğunu anlamamasına imkan yok. Parti de siz de harikasınız... bir ömür boyunca doğum günü heyecanını yaşamasını, sevdiklerinden ve mutluluktan hiç ayrılmamasını diliyorum.... Emeğine sağlık, yorgunluğuna değmiş.... Öpüyorum kocaman :))

Güneş dedi ki...

Elif çok şükür atlattık canım ya, ne güzel geçmiş doğum günü Rüyanın, çok güzel olmuş rüya :) çok tatlı, herşeyde çok güzel görünüyor, Sağlıkla, Mutlulukla, Nice Yaşlarını Kutlarsınız İnşallah. Bizde buradan takip ederiz.:)

aysencifci dedi ki...

Nice nice sağlıklı,mutlu,huzurlu yaşları olsun, yüzü hep gülsün, bahtı ve tahtı açık olsun o güzeller güzelinin.
Tebrikler:))

Deniz dedi ki...

her şey harika gözüküyor, süper bir organizasyon, Rüya da peri kızı gibi :)

evrim dedi ki...

nice nice yaşlara..anne ve babasıyla uzun ömürler dilerim rüyacığıma..muhteşem olmuş doğum günü partiniz

zeynep dedi ki...

doğum günü kutlu olsun rüya kızın,
sağlıkla, mutlulukla ve sevgiyle büyüsün,
nice yaşlar!

Sen Gelince dedi ki...

Elif'cim kutluyorum ailecek sizi. Nice nice doğum günleriniz olsun böyle coşkuyla anlatacak, sevinçle paylaşacak... Her şeyin istediğin gibi olmasına da çok sevindim. Rüya kızın tüm yaşları böyle güzel geçsin...

Ve bu arada bu sen misin resimlerde duran? Peki senin o kilolara noldu söyler misin? Hu komşu size söylüyorum:)

xxx dedi ki...

herşey muhteşem gözüküyor.. rüya ise bitirim olmuş.. tüm hayatı böyle olsun, hep gülsün..

Maya ve Elya'nın annesi dedi ki...

Nice nice sağlıklı, mutlu ve şanslı yıllara :)))

tarkanın annişi dedi ki...

Ayy ayy ayy gördüm şok oldum ne harika şeyler yapmışsın böyle.Yani bravo desem yeridir. Ahmet San haltetmiş bu organizasyon işlerinde senin yanında.Herşey göz kamaştırıcı çok şık ve zarif.Umarım rüya nice senelere erişir ve kocaman çok akıllı vatanına ve sizlere hayırlı kültürlü bir Türk kızı olur.Herşey tüm bu güzellikler onlar için.Feda olsun herşeycikler onlara.Peri prensesi öpüyorum. Ömrün uzun olsun bebeğim.....Allah nazarlardan saklasın seni papatya tanesi....

ELİF dedi ki...

burcucum, canım çok sağol,keşke sende olsaydın...

Güneşcim atlattık ve çok rahatladık di mi:))Canım sizde çok güzel olmuşsunuz.

aysenciğim teşekkür ederim.

Denizciğim günler öncesinden alıştırdım elbisesine:))

evrimciğim çok sağol, darısı küçük cimcimeye..

zeynepciğim çok sağol(bi türlü görüşemedik yahu)

Özlemciğim çok öpüyorum canım seni,evet resimlerdeki benim (kikir kikir gülerek yazıyorum).12 kilo verdim toplamda ve vermeye devam...

esracığım hemde ne bitirim, çok sağol..
Tuğbacığım,öpüyorum mayayı sağol..

ELİF dedi ki...

Tarkanın annesi(ismini de yaz bloguna ayrıca lütfen:)) Yazını okurken böle ellerimi çırpmak geldi içimden, umarım dediğin gibi hayırlı bir evlat olur, elimden geleni yapmaya çalışıyorum.Canım benim çok sevindim yazına...

YENİ BİR HİKAYE BAŞLANGICI dedi ki...

tebrikler çok güzel bir doğum günü resimlerden gördüğüm kadarı ile nice yaşlara