29 Haziran 2009 Pazartesi

Haftasonu Notları...

İlk defa eline çatal verdim hanfendinin(sanırım biraz geç kaldım), çatalı ters tutarak işe başladı, ben düzelttim o ters çevirdi; nihayetinde başaramadı ve eliyle yemeye kara verdi elmaları, yedi dediysem koparıp koparıp ağzından çıkarma işlemi, böyle şeyleri henüz yutabilme yetisine sahip değiliz ve dört gözle bekliyorum yuttuğu günleri.


Çokta asortik yani, sünnet düğününe gidecekte onu haber veriyo arkadaşına:))




Parklardan içeri girmiyor pıtırcık.



Yemek yemek yok ama süs o biçim yani.

Saçları da uzadı kızımın, bu tokaları taktıktan 1 saat sonra yine sadece üstteki fıskıyemiz kaldı geriye:))
Rüyacık hergün birşeyler öğreniyo; çirkin oluyo ama çirkin yaparken dişlerden dolayı hakkaten çirkin oluyo.
İşaret parmağını kaldırıp "seni seni" yapıyo.
Yerine koy dediğim şeyleri götürüp koyuyo.

7 yorum:

Sen Gelince dedi ki...

İlk fotoğrafta yoksa öpücük mü gönderiyor küçük cimcime? Gelecem yakında, elemden kurtulamayacak haberin ola:)

Unknown dedi ki...

:))

Tarkanın Annesi dedi ki...

Ayy Allah'ım şu süse püse bak Yarabbim. Herşeyide bi uyum yesinler seni

sinem dedi ki...

Kocaman bir fistik olmus bu annesi tam yemelik.

Deniz dedi ki...

güzellik bu güzellik :)

aysencifci dedi ki...

Ama ama ama tam YEMEKLİK olmuş bu fıstık:))))
Çok ta kokoş yaniiiii:)))
İştasız çocuk için ilaç olsa sanırım keşfeden zengin olur!
En iyisi oluruna bırakmak zorda olsa aç bırakmak, işte o zaman yemek yiyorlar ama bir öğün! Sonra gene mızmızlık..
Konuşsun asıl sorun o zaman bence:))) En sevdiği sözcük HAYIRRRR oluyor ve sinir habri başlıyor. YAPMIYCAM, YEMİYCEM, UYUMİYCAM, OTURMUYCAM, OYNAMIYCAM, SEYRETMİYCEM'in yanında
Yanlız kalmak istiyorum
Seni görmek istemiyorum
Sana burdan GİT dedim
Sen ne yaptığını sanıyorsun
ekleniyor.. Daha yaş 2,5!!
Sonumuzu kestiremiyorum vallahi.
Öpüyoruz Rüya'yı ve sizi

ELİF dedi ki...

özlemciğim, oleyyy, gel görüşelim nolur...
tarkanın annesi, çok teşekkür eder rüya sana:))
sinemcim, zayıfladı son günlerde yiyemiyorum ya...
denizcim, aynı benim küçüklüğüm:)))
aysencifci, bizide bu günler bekliyo di mi, zormuş bu iş ya...