19 Haziran 2009 Cuma

1 e 1 kala...

Misafirler gelmeye başladı şehir dışından, siparişlerim de gelmeye başladı teker teker...
Şu an en büyük kaygım; parti bahçede olacağı için havanın güzel olması..
Bende heyecan dorukta, Rüya mı? Hiç birşeyden habersiz doğumgünü şarkısını söyleyince alkış yapıp dans ediyor sadece:))
Eskişehirde kurdeleye yazı yazdırmak için gitmediğim yer kalmadı, en son Sagra Specialde buldum derdime çare, gelmiş kurdeleler bugün alınacak.
Eskişehirde kurabiye yapan yerde yok(hani şöle çubuklulardan), İstanbuldan kargoda yapmıyolar diye vazgeçmiştim ki internetten tesadüfen İstanbul dışına diye okuyunca atladım ve 24 saat geçmeden elime sapasağlam ulaştılar.(Fotolar doğumgünü günü yayınlanacaktır, çünkü kutuyu tekrar kapatmış bulundum).
Kavanozlara stickerlar basıldı, el işi olduğu belli oluyo zira biraz yamuk yapıştılar, Kumaşlarda alındı,
Menü oluşturuldu,
Küçük hanımın elbisesi zaten 1 hafta önceden alındı.
Ay heyecanlandım galiba...

7 yorum:

βЄƉΔЯƉЄм dedi ki...

orada sizlerle olabilmek için neler vermezdim :/ çok ama çok kötü hissediyorum kendimi bu telaş içinde! yine de güzeller güzelim ilk yaşına girecek diye tatlı bir telaş içindeyim.... Allah mutluluk versin bitaneme, sevdikleriyle :))

sinem dedi ki...

Canim Ya ,ne tatli telaslar bunlar bizde fotolarini heyecanla bekliyoruz .
Elif aklima sana dair okudugum ilk postun geliyor ,Rüya'ya hamile kalma sürecini anlatmistin canim ne kadar gönülden istemissin ki bak 1. yasinda yürüyen dans eden bicirik bir kizin var. Tüm dileklerinin Rüya gibi güzelliklerle gerceklesmesini diliyorum Allah nazardan saklasin Rüya'yi ve tüm cocuklari...

Güneş dedi ki...

Aynı heyecan bizde de var aynı kaygıda ama hava güzel gözüküyor istanbulda hafiften esiyorda daha iyi, kumaşları ne yapacaksın merak ettim.

xxx dedi ki...

kolaylıklar diliyorum..çok tatlı bir telaş oluyor bu, hemde çok heyecanlı..fotoğrafları merakla beklyirum.. herşey yolunda gitsin, gönlünce olsun..

YENİ BİR HİKAYE BAŞLANGICI dedi ki...

geçmiş doğum gününüzü en içten dileklerimle kutlar evladınla daha nice güzel yaşlar kutlamanızı temenni ederim.
siz atlattınız darısı bize inşallah ama zor olacak bizimkisi ana tarafına ayrı baba tarafına ayrı yapacaz sormayın gitsin .neyse olacak ekbet bi şekilde öptüm sizi canlarım

ELİF dedi ki...

Burcucum teşekkür ederim..
Sinemcim 1 yaşına geldi ve ben hala inanamıyorum bir çocuğum olduğuna, canımsın sağol...
Güneşcim kumaşları mama kavanozlarının kapaklarına yapacaktım ama olmadı maalesef bende boyadım...
esracığım sağolasın.

ELİF dedi ki...

mügenin annesi çok teşekkür ederim, neden ayrı ayrı yapıyosunuz ki...