26 Haziran 2009 Cuma

Arada olur...


Aman çok sık olmasın bu bungunluklar....

Cuma günleri genelde böyleyim ben, işyerinde en yoğun günüm olmasından dolayı ama bugün biraz daha fazla.

Evde elektrikler kesikmiş ev telefonumuz telsiz olduğu için ulaşamadım, cep telefonumuda evde unuttuğum için bakıcımızın numarası da sadece orda yazılı olduğu için ulaşamadım, kendi cebimi aradım cevaplasın diye o da yok...Ee sen ne beklersin ki bu günden daha...

Bekçinin telefonuna ulaştım komşumun aracılığıylada ulaştım eve bir şekilde.

Birşey mi vardı; yoook, olsun sabah işe gelir gelmez aramalıyım ya Rüya nasıl diye..arayamadım ya tüm günümü mahvetti bir telefonsuzluk..

Eskiden telefon mu vardı, diyenlerden olamıyorum maalesef...
Sabah radyoda dinledim; gençliğimin (daha gençken yani:)) şarkıcısı M.Jackson ölmüş.
Neden çok şaşırdım bilemedim ama çok üzüldüğümü biliyorum, konserine bile gitmiştim çok sevdiğim için. Demek çocuğuma yetişemeyecekti bu müziğin devi...

5 yorum:

Sen Gelince dedi ki...

Telefon yoktu arama ihtimali de yoktu. İhtimal dışı kaldığında sinirlenmek de yoktu:)

xxx dedi ki...

bende sabah işe gittikten br saat sınra mutlaka ararım.. sonra gene ararım.. iki saat ara ile arıyoum..
yanlız değilsin...

Güneş Akay dedi ki...

Ne aksilik olmuş öyle, telefonlar vazgeçilmezlerimiz oldu artık.

elbruze dedi ki...

Arada olur ama bende aradadan biraz daha sık oluyor son zamanlarda. Ama anne olunca hepsini içinde tutmak zorunda kalıyor insan, hele bir de kız annesisiyse... Umarım hep neşeli güzel günler olur gelen günler

ELİF dedi ki...

özlemciğim aynen öyle valla.
esracığım sen bide uzaklarda oluyosun allah sana sabır versin.
güneşciğim napıyomuş önceden biz ki...
elbruze, insan anne olunca neler neler tutuyo içinde....