24 Haziran 2009 Çarşamba

BÜYÜYORUM...

Memesini bana da ikram eder ve bazen zorla ağzıma bile sokar.


Rüya yürümeye başladığından beri, eğer oturmuşsa kalkmak için tutunacak birşey arıyordu ve öyle yürümeye devam ediyordu, dünden beri kendisi kalkıp yürümeye başladı.
Dışarı çıkmaya bayılıyor,bahçedeki bütün gül yapraklarını yoldu.
Birşey isterken "ıh" deyip eliyle de gösterir,
Birkaç gündür espri bile yapmaya başladı; suyunu gösterip "ıh" diyor, ben suyu uzatıncada koşarak kaçıyor güle güle:)))
Saklambaç oynamaya bile başladık...


4 yorum:

βЄƉΔЯƉЄм dedi ki...

eeee yerim o zaman arkadaş ben bu fıstığı kıtır kıtır :))

Deniz dedi ki...

lokum lokum bu bücür, öpüyorum onu yanacıklarından

Sen Gelince dedi ki...

Bak sen şu bücüre:) Bizimkini göndereyim de biraz ders versin bari. Zira hala kalkmayı beceremiyor yerden...

aysencifci dedi ki...

Elif, birde bakacaksın ki çenesiyle seni bunaltacak:)))
Daha çoooooooooook uzun yıllarınız olsun Rüya'yla.
Öptük o güzel suratı.