11 Haziran 2009 Perşembe

Ben de sevmem ki...


E artık yaşına girmek üzere minişim ama çok önemli bir problemimiz var;

Sütten nefret ediyor..

Devam sütlerine aylar boyu alıştırmaya çalıştım ama hep malup oldum, geçen gün aptamil 1 vereyimde bir deneyeyim dedim; Rüya içeceklere bayılıyor hele de bardaktan olursa ne olursa içiyor ve ben buna güvenip dedim kesin içer, bardağı karşıdan görünce el çırpmalar başladı tabi..

İlk yudum;

Böeöeğğ...

Yıkıldım.

Tek iğrendiği içecek süt.

Kızamıyorum çünkü bende ağzıma sürmem ama çalışmalar yılmadan devam edecek...

6 yorum:

Sen Gelince dedi ki...

Ben de nefret ediyorum... Ama hamileyken çok içtim kendimi zorla disipline edip:) Bilmem bu yüzden mi Nilsu hasta devam mamasına da, günlük süte de...

Ama Rüya'yı kim kınayabilir:) Süt yani bu:)

Deniz dedi ki...

Hepinize bir soru:-) 1 yaşından önce (Babymix dışında) nasıl yoğurt yapıyordunuz? Devam mamasıyla mı?

ELİF dedi ki...

denizcim ben pastörize sütle yapıyodum artık dışardan süt alıyorum ama rüya yaptığım yoğurtları yemediği için hep babymix verdim.

ELİF dedi ki...

özlemciğim ben hamileykende içmedim:((

aysencifci dedi ki...

Benim laktoz durumundan dolayı süt içemem halim hamileykende devam etti. Kızım şu an 30 aylık, 3 ay öncesine kadar devam maması emdi.
Bir arkadaşımın eşi veteriner, kendisi kızına 5 yaşına kadar süt vermedi.Sütü düzgün pastorize edemediklerini, çocuklara dokunabileceğini söylerdi. Ayrıca peynir, yoğurt vs yiyorsa ille süt içmesi için uğraşmayın, aynı kapıya çıkıyorlar derdi.
Umarım Rüya peynir, yoğurt yiyordur, benim kızım 1 yaşına kadar deli gibi yerdi bunları ama 1 yaşından sonra ağzına sürmedi...
Sevgiler,

Adsız dedi ki...

Bebek düşünmeye başladık ve jinekoloğa gittim, süt içmek konusunda şart değil, ben içmedim hamileyken, onun yerine geçecek başka şeylerden alabilirsin kalsiyumu dedi. Dondurma (katkı maddeli, kutuda satılanlardan değil, mado vb), badem de güzel kalsiyum kaynaklarıymış.

aday anne