30 Haziran 2009 Salı

Hahhayt:))

Kelebek konmuş gibi:)))
Cumartesi günü AVM de gezerken sürekli memesini attı yollara, ben yıkadım o attı, ama görmez tarafıma gelmiş olacak ki kaybetmişiz emziği hemde yanımızdaki yedek olandı. Chicco nun emziğini kullanıyoruz biz, damaksız. Ama gel gör ki ne chicco var ne de satan mağaza gezdiğimiz yerde.
Uykuda gelince telaşlandım tabi, çaresiz girdim Migrosa, yapısı en çok benzeyen bu emziği buldum; uyurken işe yaradı ama uyanınca çok komikti; suratını buruştura buruştura emmeye çalıştı ama çok komikti hali.
Eve geldikte kavuştuk asıl emziğimize...
Bir de bunu bıraktırma derdi var, napcaz bilmem...

7 yorum:

sinem dedi ki...

Beni de düsündüren bir konu bu emzik kullanimi.Gerci sadece uyurken emsede arada gündüzleri disariya ciktigimizda da veriyoruz. Bu arada cok ilginc bir dizayni varmis.

Sen Gelince dedi ki...

Nilsu emmediği için bıraktırma kısmıyla ilgilenmiyorum ama hep söylüyorum bu bücürlerin ağzında emzik çok sevimli duruyor:)

Tarkanın Annesi dedi ki...

Çok güzelmiş bu emzik küçük ağızlı minik kelebeğe göre.Gerçi bu emzik olayı da iyimidir yoksa kötümüdür anlayabilmiş değilim. bi okuyorum işte şöyle böyle yazıp iyi taraflarını bi okuyorum kötü taraflarını yazıyorlar.Şaşırıyorum.Yalnız şu varki bizimki annesine çekerse yandık ben 5 yaşına kadar emzik kullanmışım.

Maya ve Elya'nın annesi dedi ki...

Tuvalete alıştırma vb vb derken korkular içindeyim valla, allahtan emzik emmemiş bi de o olsa naapardım bennn :)
sevgilerrrr

ELİF dedi ki...

Sinemcim herkes şimdiden bıraktır diyo ama napcamı hiç bilmiyorum,uyurken onsuz uyumuyo.
özlemciğim hem şanslısın hem şanssızsın emmediği için.
tarkanın annesi, eyvah,ne diyosun 5 he??:))
Mayanın annesi,dertleri hiç bitmiyoki...

zeynep dedi ki...

elif,
neo da ikinci katta chıcco var,
oradan alabilirsin istersen,

ELİF dedi ki...

zeynepciğim biliyorum da esparktaydık biz, esparkta hiç bi yerde yok...