17 Haziran 2009 Çarşamba

ilk doğumgünü hediyemiz:))

Tam işyerimin kapısından çıktım saat 15.00 gibi, kargocu seslendi;
-Elif hn.bi paketiniz var,
- Onu bekliyodum oley ver,
-İmza?
- Gidiyorum, içerde imzalat.
Nerden geldiğini biliyorum ya, hışımla yırttım poşeti, kocaman bir orman sesleri kitabı, bayıldım, ilk hediyemiz olduğu için daha bi bağlandım.
Bu hediye benim için çok değerli; hem ilk yaş günü hediyemiz hemde hiç beklemediğim anda böyle bir sürpriz kalbimin içine işledi.Sonsuz teşekkürler.

Eve gittiğimde;
- Rüyaaa 1 yaşının ilk hediyesi geldi kızım,
- Aaaa.

6 yorum:

βЄƉΔЯƉЄм dedi ki...

:/ çok gerildim şuanda... Rüyanın doğum günü 20 sinde değil mi yaaa?

ELİF dedi ki...

deli kız gerilme, kaçırdın bak doğumgünümüzü...
Şaka şaka 20 sinde tabi de biz ilk hediyemizi erken aldık biraz:))

sinem dedi ki...

Elif kargomuzun ulasmasina cok sevindik.Umarim Rüya'da begenmistir.ilk hediyesinin bizden olmasi da ayricana mutlu etti bizi.Rüya ile saglikli uzun huzurlu ve mutlu bir ömür gecirmeniz dilegiyle.Not için kusura bakma acele ciziktirdim bir seyler...

ELİF dedi ki...

Beğenmek ne demek bayıldı,görünce aaa diyo bide.Canım tekrar tekrar teşekkürler.

Deniz dedi ki...

Yaaaaa ne güzel, ne heyecanlı: )
YArın 1 oluyor ha Rüya? Bizimkine de çok az kaldı.
Rüya'nın bütün rüyaları gerçek olsun inşallah

ELİF dedi ki...

Denizcim çok teşekkür ederim, öp yaz kızımı..