8 Haziran 2009 Pazartesi

geldik biz.


Eveet 1 haftalık istanbul gezimizden boyumun ölçüsünü almış olarak geri döndükk.

Gitmeden önce başlayan öksürükler bir anda o kadar feci bir duruma geldi ki nasıl bir anda oluverdi onu da anlayabilmiş değilim böyle ciğerlerine kadar indi köhür köhür öksürükler minişimin, gider gitmez doktora göründük ve ilk defa antibiyotik içmek zorunda kaldı Rüya, allahtan hiç ateşi çıkmadı.

Ama o antibiyotiği içirene kadar neler çektiğimi siz düşünün, zaten bir hafta boyunca neler çektim onu da yazıcam.

Ablamın evi Melikenin düğününden dolayı çok kalabalıktı; Rüya çok sakin bir hayata alışık olduğu için huyu tamamen değişti, adeta yapışık olarak gezdik bir hafta boyunca, kimseye gitmedi, 1 dakika bile bıraksam ağlama nöbetlerine girdi. O kadar çok yapıştıki bana elimden tutmadan yürümediği için kendi kendine bile yürümeyi unuttu nerdeyse.

Sadece dışarda gezerken rahat ettim çünkü pusetinde çok güzel durdu o da ben sürersem tabi...

Bir kıyafet bile denetmedi bana mağazayı birbirine kattı.

Ama öyle böyle değil bu yapışıklık çok bunaldım çok, anlatamam.

Sürekli bir çocuk ağlarmı ya, hiç mi nefes aldırmaz.

Hastalıktan mı ortamdan mı huyu bu kadar değişti bilmiyorum ama çok bunaldım.

Dişleride 8 yaptık bu arada, doktorda dedi; dişlerde direncini düşürdüğü için hasta olmuş olabilir diye.

Ve ben İstanbul tarfiğinde arabayı böyle kullanmak zorunda kaldım, yanımdaki kucakta oturmadığı için,yaklaşık 1 saat ağladı kucağıma gelmek için..Daha ne diyim...

4 yorum:

βЄƉΔЯƉЄм dedi ki...

aah Elifcim aaah.. İstanbul sokaklarında böyle araba kullanılır mı hiç, görsem mahfederdim seni.. başkası kullansaydı baari, zaten çocuk kalabalıktan dumur olmuş bi de alışveriş çılgını annesinin zulmüne uğramış :D ne yapsın? neyse, deneyim oldu senin için... çok geçmişler olsun bitaneme....

Unknown dedi ki...

Kıyamam kuzum ya o neler çekiyor annesi aşkolsun o dişleri çıkarmak kolay mı bir de dediğin gibi sesszi sakin bir hayat yaşa sonra gir curcunanın içine :)
bu arada eskiler ne der...
"çocuğumun hasta olduğuna değil huyunun değiştiğine yanarım"
ben de hep o değişen huya yandım durdum :)))

sinem dedi ki...

Hosgeldiniz Can1m ya ,bayag1 yogun gecmis günleriniz. Bizde Rüya'ya kücücük bir hediye alm1s sizden haber bekliyorduk .Ama o yogunlukta zaten görüsemezmisiz .aWa

ELİF dedi ki...

burcucum 5 kadındık ve sadece bende araba vardı.
fundacığım bende başladım o değişen huylara yanmaya,düzelmesini bekliyorum bakalım.
sinemcim valla anladın sen halimi, ama çok teşekkür hediyen için çok incesin.