19 Ocak 2010 Salı

Unutmamalı...


Dün akşam bebek görmeye gittik, yakın arkadaşımın. Eski evimdeki karşı komşumun kızının kızını:)
Ben unutmuşum bebek tutmayı, ne yaptığını, neler yapmak gerektiğini...
Çok şaşırdım kendime...

Kucağıma aldım, hemen annesine vermek zorunda kaldım, benim bebeğim paylaşamadı annesini,
Bebek gibi parmağını emdi,
gazını çıkarttırdı, çıkardı da:)))
Bebeğin oyuncaklarıyla oynadı, bebeğin pek yüzüne bakmadı.
Her gün gittiği bir yermiş gibi özgürce dolaştı,
Meyve aşırdı,
Kendilerinin yaptığı ceviz büyüklüğündeki zeytinden 4-5 tane yedi.
Köpeklerine "gel" dedi, elini de açıp kapayarak.Severken havlayınca korktu, içeri girdiklerinde "hav hav" diye kapılarına dikildi.
Eve geç gitmemize rağmen uyuması uzun sürdü.
*

Ulaşın arkadaşı gelmiş askerden, eve dönüşte,akşam o geldi, saate bakmaksızın kapımızı çaldı, dostluktan mı? rahatlıktan mı? ayrımına varamadım:)))) Ama dostluktandır diye düşündüğümden bir bardakta ben aldım:)))

9 yorum:

Güneş Akay dedi ki...

Daha fazla unutmadan o zaman :=))

ELİF dedi ki...

ayyyyyyyyy yok Güneş:))amanın hiç beklemiyodum böyle bir yorum:))almayayım ben:))

turkuaz kıyılar dedi ki...

İlk iki yorum ne güzel olmuş:)

Bende haftasonu doktor kontrolünde 3 aylık bir bebek gördüm, benim kuzum kocaman olmuş onun yanında:)

Paylaşamıyorlar Elifcim, birtanecik anneleri var kuzularımızın...

Unknown dedi ki...

Merhaba Elif, bloğunu yeni takip etmeye başladım. İnan ben o kadar heyecanlanıyorum ki 2. için, ama biraz daha sabır diyorum, biraz daha büyüsünler, kardeşsiz bırakmayalım değil mi? :))

Sibelbek dedi ki...

yani bir kardeş gelse Rüya'nın takınacağı tavrı görmüş oldun böylece :P

ELÇİN'İN YERİ dedi ki...

kardeş olsa demekki ablalık moduna hemen girecek :)

füsfüs dedi ki...

insan unutuyor hakkaten, ben de tutamadın geçenlerde 2 haftalık bebeği, almaya cesaret bile edemedim hatta
gerçi defne de 40 günlük gibiydi doğduğunda, pek tecrubeli sayılmam yani:))

sinem dedi ki...

Bende yeni doğmuş bebek görünce ne kadar büyüdüğünü anlıyorum. Geçen yıl bu vakitlerde ah bir emeklese modundaydım halbuki.

Adsız dedi ki...

Gerçekten unutmamalı; ama şöyle bir şey de var insan yeni bebek sahibi olunca içgüdüsel oluşan annelik duygularıyla öyle güzel tutup öyle güzel bakıyor ki..
İşte bu da yeni doğmuş bir bebek kadar (neredeyse) mucizevi birşey..