22 Ocak 2010 Cuma


Şimdi o kadar güzel kar yağıyor ki...
Eve nasıl gideceğimi de düşünmüyor değilim, sabah zaten ortalama 40 km.hızla geldim, giderken 20' lerde giderim herhalde...

Üzerimdeki tembelliğin, uyuşukluğun nedeni; dün tüm gün evde kızımla yalnız olmamıza rağmen tadını çıkartamamış olduğumdan mı yoksa son zamanlardaki üstüste gelen sorunlardan mı olduğunu henüz çözebilmiş değilim....

Babamın tahlil sonucu ve prostatın durumu oldukça iyi; ama gene de biopsi alınacak alınma sebebi ise oldukça düşündürücü; doktor sormuş babama, sigara içiyor musun diye, babam da 10 yıldır içmiyorum demiş.Doktor, eğer hiç içmedim deseydin bu biopsiyi almayacaktım senden ama eskiden içtiğin için almak zorundayım demiş.Yani şimdiden bıraksanız sigarayı ne iyi olur..

Ulaş, yılbaşından itibaren içmediği sigaraya yeniden başladı tabi ki, "biliyordum" demek gurur vermiyor bana bu konuda, keşke yanıltsaydı beni...

Rüya hanıma gelince, dün çok mızmızlandı, ben de annelik içgüdüsünden çok sinirli insan modunda olduğumdan üzgün saatler geçirdik...Pişman mıyım? hem de öküz gibi pişmanım....

Geçen akşam bezini değiştirirken yine hafif pişik olmuştu; her zaman kullandığım pişik önleyici yerine pişik kremi sürdüm..Bu pişik kremi çekmecede(almasın diye), pişik önleyici kremi ise bezlerinin yanında durur.Bez değiştirme işlemi bitince; ilacı çekmeceye, kremi de bezlerinin olduğu kutuya götürdü...ı-ıh şaşırmıyorum artık yaptıklarına, sadece büyüdüğünü izliyorum mutlulukla...övünüyorum da...

Baby tv izlemek istediğinde; Beybi diyor, bayılıyorum...

Diyaloglarımız bile var artık;)
-Nasılsın anneciğim?
- İyi...

Kim aldı sana bu piyanoyu?
- Baba..
- Ya kızım ben aldım ya diyorum ellerimi belime koyarak.
Çok gülüyor bu hareketime..
- Bin(ben) diyor bu sefer ama asla benim aldığımı kabul etmiyor.

Şarkı söylemem yasak:))Söylediğim anda çığlık atıp kendisi söylüyor, sırıtarak..
Geçen akşam yemek yemeye gittik arkadaşlarla; kendi yemeğini yedi ardından mümkün değil durmak istemedi orda, birşeyi var sandık, kalktık evimize geldik; ondan mutlusu yoktu, bizden de dumuru yoktu:)))

Saçlarını kuruturken, banyoda bir oraya bir buraya yürüyor kurtulmak için, ben peşinde...Banyo biraz büyük olduğundan uzaktan kurutmak zorunda da kalıyorum, dışardan bakıldığında çok komiktir eminim.

Yumurtanın sarısından nefret ediyor...

Dün akşam ilk defa kendisi istedi yatmaya gitmeyi, tuttu elimden. Yatınca kapattı gözlerini, hiç kıpırdamadı, hiç konuşmadı, hatta ben uyuduğunu zannedip kalkmaya hazırlanırken, çevirdi bana kafayı, cin gibi,2-3 kez oldu bu durum. Sonra uyudu sessizce...

Çok tatsız bu aralar...Beni de etkileyen bu durum mu acaba?

17 yorum:

YENİ BİR HİKAYE BAŞLANGICI dedi ki...

maşallah diyeyim allah bozmasın onlar iyi olunca bizlerde mutlu ve huzurlu oluyoruz zaten

İkizBebek dedi ki...

Rüya hanımı görmeye geldim :)
çok tatlı,Allah bağışlasın.
Umarım babanın sonuçları iyi çıkar.
diyaloglarınız çok hoş.
sevgiler.

Mlke_Btkn dedi ki...

Babacığının iyi olmasına sevindim...

Ayy bir dialogumuz bilem yok :(
Bu aralar sadece anne!! diyor ben de efendim oğlum deyince öylece bakıyor suratıma :):)

Ben de bazen hatta çok sık o büyük baş hayvan gibi pişman oluyorum ama işte oluyor malesef :(

Son olarak bir kaşık yoğurt istesemmm...

Ege Sönmez dedi ki...

Çok geçmiş olsun canım babanın iyi olmasına çok sevindim umarım dahada iyi olur.

Maşallah rüyaya ne güzel gelişmeler. Uykusu geldide yatağına götürdü ne güzel bişeydir bu kimbilir bizde sorunlar devam bensiz uyuyamıyor o karyolaya ben nasıl sığıyorum biemiyorum valla şimdide gece uyanıp anne diye ağlıyor ve yanına girmezsem bu ağlamalar uzadıkça uzuyor.

Unknown dedi ki...

Saç kurutma şeklimiz bizim de aynı, manzarayı tahmin edebiliyorum yani :)))

NALAN dedi ki...

sevindim babanın iyi tahlillerinin iyi sonuçlanmasına..biopsiyi kafana takma doktorla kendilerini temize almak için her türlü tetkiki istiyorlar..

Fındık burun gene çok tatlı..
Bizimde kim neyi sorarsa sorsun herşeyi anne alıyor...:):):)

Adsız dedi ki...

Dialogunuzu sevsinler:) Bizde de herşeyi baba alıyor nedense, şikayetçiyim efenim bu durumdan:)
(Babanın iyi olmasına çok sevindim..)

sinem dedi ki...

Baban için yeniden geçmiş olsun canım ya.Rüya'da belki bir büyüme döneminden geçiyordur...takma kafana olur böyle arada sırada...

Güneş Akay dedi ki...

Benim kızım saçını kuruturken yatıyor kucağıma birde kafasını öteki tarafa çeviriyor ve sonrasında mutlaka o da benim saçımı kurutuyor, canımı acıta acıta ve çok keyif alıyor. :=))

Babana geçmiş olsun canım, 10 yıl uzun bir süre ama izleri var demek ki :(

Sevgiler.

evrim dedi ki...

babanın sonuçları umarım daha da iyi olur..ben de eve nasıl gideceğimi düşünüyorum sabah çok zor geldim zira..bakalım hava yumuşarsa duru hanımı karla tanıştıracağız haftasonunda...bir de bir şey hatırlatmak istiyorum bir kaç yıl sonra bugün bizim cimcimeler de karne almış olacaklar:)

Çınar dedi ki...

Babana geçmiş olsun canım.

Rüya'cık yine harika görünüyor, Maşallah.

Öptüm ikinizi de

Sibelbek dedi ki...

Baban ve sizin için sevindim Elifim. Dr. garanti olsun diye istemiştir, bence bozmayın moralinizi. Bizim buralarda karlı bugün... Oğlum kar göremeyecek diye üzülüyordum...
Şu kurutma meselesine gelince... ah kruttursaydı da kesmeseydik saçlarını :(

Beliz'imin Günlüğü dedi ki...

babana iyi sonuçlar çıksın ve geçmiş olsun canım.
daha keyifli zamanlar seni bekliyor annecim seni çok seviyorum diye sarılmalara başlayacak fıstık.anın keyfini yaşamak çok güzel onlarla....

Yasemin Aktuğ dedi ki...

baban için endişelenme sadece önlem almak için bopsi alıyorlardır.çok geçmiş olsun.


bu aralar banada öküz gibi pişmanlık yaşıtıyor benim ki ne yapacağız bu veletlerle bilmem.
diolaglarınızı kıskanmadım desem yalan olur:)
sevgiler

Seren dedi ki...

Ben bayıldım son anlattığın uyku hikayesine,eminim için huzurla dolmuştur.
Baban için endişelenme lütfen,inşallah kolaylıkla atlatacak,sizi üzmeyecek sonuçlar alacaksınız.

ELİF dedi ki...

Müge kızın annesi, kesinlikle haklısın, onlar iyi biz iyi:))

İkiz bebek, çok teşekkür ederiz ziyaretiniz için, senin ikizler de süperler...

Melikeciğim, gel kendi ellerimle yaptım o yoğurdu.Dialog sayılmaz pek bizimkilerde işte,idare ediyoruz.

Ege sönmez, canım aynı durum bizde de var, ben de onun karyolasında yatyorum ve her uyandığında yanına gitmek zorundayım:))büyüyecekler inşallah.

Bahar, bir de kaçmasın diye önüne geçiyorum o kaçmaya çalışıyor,anladın sen durumu:))

Nalancığım, kadir kıymet biliyo işte kızın,şanslısın:))

Odilin annesi, çok sağol, ben de şikayetçiyim..

Sinemciğim,çok sağol, evet büyüyor ve ağlayarak istemeler başladı,umarım geçicidir.

Güneşciğim, her zaman dediğim gibi senin kızın tam mülayim,yerim ben onu.çok sağol.

Evrimciğim, tanışamadı bizim kız karla, tutmuyo nasıl birşey anlamadım ben bu sene kışı.

Çınar, çok çok çok teşekkür ederim.

Sibel, şu saç meselesini açıp durma, valla yine sinirlencem elimde olmadan.:))

Ferdacığım, bekliyorum bekliyorum..

Yasemin, çok sağol, çok şey yaşatıyolar çok..

Serenciğim, hem de nasıl bir huzur.Çok teşekkür ederim.

Deren dedi ki...

Canım; arada bakıyorum demiştim ya sana... meğer ne uzun süredir bakmamışım ve neler kaçırmışım... üzüldüm ciddi bir rahatsızlık geçirdiğinize... ama birlikte yaptıklarınızı çok sevdim... yeni bakıcıyı da tuttum doğrusu:))