13 Ocak 2010 Çarşamba

Ben bugün(lerde).

* Her sabah bu şarkıyı dinliyorum,

* Ben Bedrettin'e bir kez daha acıdım... * Anneliğimi sorgular oldum...

* İşlerim çok olunca çalışmayı daha az istediğimi anladım.

* Nihayet evime kamerayı taktırıyorum.

* Bu son bakıcı olsun diye dua ediyorum.
* Babam için endişelenecek birşey olmadığını ümit ediyorum.

* Çok özlüyorum.

* İlk defa tek başıma dizi seyretmenin hazzını yaşıyorum.

* Rüya uykuya hemen daldığında huzurumu hissediyorum...

* Onunla oyunlar oynayacak güç istiyorum..

* Yaz gelsin istiyorum.

* Seyahat etmek istiyorum.

* Anneannemi görmeyi çok istiyorum..

* Monotonluktan kurtulmak istiyorum.

* Kızımla elele dolaşmak istiyorum..

18 yorum:

Bengü-www.pemberehber.com dedi ki...

Anneliğini sorguluyorsan demekki mükemmel annesin (:
Bu arada ben de anne olmak istiyorum.
ben de dayım sapasağlam olsun diye dua ediyorum. Tüm bunlar için gereksiz yere endişelenmiş olmayı dileyip, sonrasında olanlara gülmek istiyorum.
Ben de yaz gelsin ve dışarı çıksam diyorum.
İşim olsun da çok olsa da olur diyorum ((:
Bu arada öpüyorum (:

Sibelbek dedi ki...

Anneliğini sorgulamaktan artık vazgeçsen... Sen harika bir annesin, bunu hepimiz görüyoruz. Hemi de güzelsin üstelik :D
Rüya'nın ev botları nasıl birşey öyle yahu! bayıldımmm :)

Adsız dedi ki...

Bu aralar eşimle birlikte bizde çokça dinliyoruz bu şarkıyı..Harika yorumlamış Yaşar, Yıldız Usmanova'ya lafım tabiki de yok, büyük ses...

Bedrettine acımamak elde mi ki.. :(

Ben de istediğin şu masum isteklerinin yerine gelmesini diliyorum..Sevgiler..

ELİF dedi ki...

Bengücüğüm, mükemmel anne yok zannımca.Ben de senin anne olmanı istiyorum ve inanıyorum..Ben de öpüyorum..

Sibelciğim, sen beni mutlu ediyorsun...Rüyanın ev botları çok basit bişi aslında; altları kaymasın diye olanlardan var ya onlardan, evet bot gibi bi görüntüsü var.

Fatma galiba di mi:))Odilin annesi yazmaktan daha kısa:))Ben oldum olası çok beğenirim Yaşarın sesini, bu şarkıda çok harika gerçekten..İsteğin umarım olur:))çok sağol...

Gamze dedi ki...

anneliğin kitabını herkes kendi yazar,aynı kitapbı bile yazsa herkes farklı okur kanımca ,birazda spontone birşey:)ama bu dünyanın en mucize ve spontone duygusunu yaşarken inan bana her bilinçli anne ara noktada görmüyor kendini ya mükemmel olduğunu düşünüyor yada berbat:)ama mükemmel yok çünkü herkes kendi dünyasının mükemmeli ama bunu sorgulayabiliyorsak ne mutlu bzie ki bilinçli anneleriz,sevgilerimle...
ps.o şarkıyı bende sık sık dinliyorum şu günlerde hele yaşarın o yanık sesle girişi yokmu parçaya of dedim

Yelish dedi ki...

anneligini sorgulamayan anne var mi acaba diye dusundum ...bence yok ..
kameranda hep guzel seyler gorursun umarim

Seren dedi ki...

Hangimiz zaman zaman anneliğimizi sorgulamıyoruz ki...daha doğmadan baaşlıyor acabalar...hani herkesin annesi en iyi yemek yapan annedir ya...inan onun için de en mükemmel anne sensin.İyi ki annelerii olarak bizi seçmiş bu zibidiler,botlar bayıldım.Svg.

Işıl dedi ki...

BUGUN KONUMUZ AYNI

NALAN dedi ki...

zaman zaman her kadının yaşadığı hepimizin kendine sorduğu sorular aslında elif'cim..bir dönem buda ve çok iyi biliyorsun ki geçecek...
bencede yaz gelsin bak enerjiler nasıl tavan yapacak
öpüyorum canım...

füsfüs dedi ki...

ahh ahh diyorum sadece, aynen aynen dedim hep okurken
inşallah her istediğin gerçekleşir canım benim
bakıcıdan inşallah memnun kalırsın, ben bile çok rahatlayacağım inan
rüyaya da bayıldım, o ellerini nasıl açmış öyle, botlar da pek yakışmış
aa unutmadan sen iyi bir annesin, hem de çok, birçoğumuz da öyleyiz bence, artık yıpratmasak kendimizi ama mümkün mü bilmiyorum ki

ELİF dedi ki...

Egenin annesi, her çocuk için en mükemmeli kendi annesi sanırım, onlar bizi mükemmel gördükleri için kendi kendimizi yiyişimiz belki de...

Yelizciğim, sorgulamayan binlerce anne var bence, çocuklarını sokaklara bırakan, döven,işkence yapan...Umarım umarım...

Seren çok haklısın, onun için bu çabamız zaten; onları hayal kırıklığına uğratmamak için en çokta..

Işıl, ben bu yazıyı dün yazdım anca yayınlandı, sinir oldum.

Nalancığım, geçiyor ama tekrardan başlıyor be:))Yaz gelsin de coşalım:))

Füsunum, bakıcı şimdilik iyi bakalım, Rüya buna çok çabuk alıştı, benim kızım hala konuşmayı reddettiği için vücut dilini kullanıyo:)) o hareket "yok" demek:)) Desteğin için çok sağol.

haticesural dedi ki...

Yüya yine çok güzel, maşaallah...
Olur olur, hepsi olur. Sen anın tadını çıkar, mutlu ol.

Deniz dedi ki...

Ay o yok ki işareti var ya, bizimki de yapıyor, bayılıyorum....

Çok sorguluyorsun ,çokkkkkk.
Sen onun annesisin ve onun için çok değerlisin. Ötesi yok!

esra dedi ki...

Tüm isteklerin gerçek olsun canım.. bu arada geçmiş olsun, Rüya sıkıntılı bir dönem geçirmiş.. umarım bakıcı sorununu halledersin. çalışan insan için büyük problem..
canım, bir ara bana uğrar mısın? sana bir çiçeğim var..

meltem dedi ki...

tatlım benim ben de anneliğimi sorguluyorum bugünlerde çok yıpranmış ve sinirli günler geçiriyorum:(
ben de bi sürrü şey istiyorum canım, allah gönlüne göre gönlümüze göre versin.. bedrettin için içim yandı onu alıp ona bakmak istiyorum bilemiyorum ilerde durumum olursa kesinlikle koruyucu aile olmak ya da evlatlık almak istiyorum doğurup doğrup ne olucak sanki, dünya öyle kötü bi yere gidiyor ki bari yaşadığımız günleri güzel yaşayalım
şarkı bana çok iyi geldi bülüyünmü

tüm isteklerin gerçek olsun canım

turkuaz kıyılar dedi ki...

Bende bugünlerde o kadar çok şey istiyorum ki...ama en çok istediğim hep huzur...okurken gözlerim doldu, bazılarında kendimi buldum...bazılarında gülümseyerek kendine haksızlık ettiğini düşündüm...sen çok iyi bir annesin, bizim sorunumuz sanırım herşeyin mükemmel olmasını istememiz ki bu kişilikten gelen birşey olduğu için değiştirmek çok ama çok zor...
bir ara konuşalım canım, şu kamera işini merak ettim, işe başlarken bende taktırıcam galiba, yoksa ,şe güce gidemeyeceğim gibi geliyor...
Ya bu blog alemi ne kadar enteresan, sanki kırk yıllık dostum gibi hissediyorum desem abartmış olmam heralde...o kadar kötü, o kadar fena insanlar var ki şu hayatta, bizim paylaşımlarımız hep sıcacık onların yanında...

Umarım bakıcı dediğin gibi son olur, umarım Allah hepsini gönlüne göre verir...öpüyorum Elifcim...

ELİF dedi ki...

Haticeciğim, en iyisi anın tadını çıkarmak ama bazı anlar çok tatsız oluyor:))

Denizciğim, sağol canım. İşaret yapcana direkt yok deseya bunlar:))tembel tenekeler:))

Esracığım,çok sağol rahatsızlandı ama şimdi çok iyi..Uğrarım canım teşekkür ederim.

Meltemciğim, şu evine bir yerleşsen sorunsuz, çok huzurlu olacaksın eminim,senin için ağrılı bir dönem ama demiştim ya sana; ayaklarını uzatıp oturduğunda güzel olacak herşey...şarkıyı ilk defa mı dinledin?Çok güzel söylemişler yaaa...

Özlemim, çok sağol valla çok iyi geldi yorumun.Görüşelim tatlım, mail adresim var benim blogta...

Tarkanın Annesi dedi ki...

Gerçekten içimdeki Sibel'in isteklerini sıralamışın gibi olmuş. Daha az çalışmak ve dinlenmek istiyorum çünkü çalışan annelerin bence en büyük sorunları ve istekleri bu noktada başlıyor. Daha çok enerji ve güç.Ama işte yaşamda bi yandan bakınca bu uğraşlarla güzelleşiyor düşünsene hiç bişeyin olmadığı boş sadece yattığın bir hayatı. Ama en önemlisi tabi sağlık burda. Umarım baban sağlığına tekrar kavuşurda içindeki karabulutlar biran evvel dağılır uçar gider.