27 Ocak 2010 Çarşamba

Gaga


Abidin'e sormuş ya Nazım, mutluluğun resmini yapabilir misin diye?
Benim için mutluluğun resmi, onun beklentileri kadar büyük ve uzak değil;
Ben yatağın üzerinde altını değiştirirken;
Babası ona " kızım kakanı yaptığında, -kaka- desen, annen senin bezini değiştirir, söyle bakalım ka-ka dediğinde, onun GAGA demesi benim için mutluluk...
O oyun oynarken, kulağıma gelen haykırışlı kahkahaları mutluluk...
Çok şükür çok şükür bugünü de gördüm,
ölsem gam yemem gayrının resmi bu benim için..
İşin aslı ölsem gam yerim, doyması mümkün değil insanın bu sevgiye....

Malumunuz 2 çocuk bakıyorum:)))
O yüzden marifetli kadınlar gibi davranmam gerek:))
İncirli kekim...


Değinmeden geçemeyeceğim; yukardaki duygusallığı bozmamak adına demedim:))
Annen değiştirir bezini dedi, hiç siftahı yok zira:)))

11 yorum:

Mlke_Btkn dedi ki...

Aaa sen zaten marifetlisin hakkını yeme lütfen ;)
3 çocuk bile bakarsın sen, istersen benimkini de yollayayım da bu marifetini gözler önüne serelim :):)

Şükürler olsun canım şükürler olsunn...

Öptümm şekerler..
(kv. geliyorda hazırlık yapayım pek bir marifetliyim yahu :):)))

Güneş Akay dedi ki...

Tarifsiz bir mutluluk gerçekten, iki olunca ikiye katlanıyor sanırım :)
Sen fırsat vermemişsindir bence :=)

Sibelbek dedi ki...

benim kocanın bile bir siftahı var :P
Vallahi Elif, onların A demesi bile ne kadar mutluluk verici değil mi yaaa!!! iyi ki varlar bu kuzular :)))

Bengü-www.pemberehber.com dedi ki...

Senin o kekini de yerim, "Gaga" diyen o civcivi de... Kimse benim kuzenime marifetsiz diyemez. Baktın yapamadın, çağır beni güzelim. Atlar trene gelirim. Yaparım pasta, çörek çekersin resmini "ben yaptım" dersin. " Ben de pek bir havalara girdim yemek konusunda :))" Görmemişin yemek bloğu olmuş :P

Adsız dedi ki...

ne tatlı çıkmış Rüya ile bızdık..
Bizimkininde siftahı yok yalnız değilsin:)
(kek harika gözüküyor ellerine sağlık)

İkizBebek dedi ki...

kek tariifini isteriz,bu arada burdan kocalara sesleniyorum,heyyyyy arada bir eşlerinize yardım edin,1 kez olsun bebeklerin altını değiştirin :)

Işıl dedi ki...

gunaydın

SeViL ( sevdalitatlar ) dedi ki...

MAŞALLAH...Çok şeker ..
RAABİM nazarlardan esirgesin cümle evladı..

Yaşamında güzellıkler hep sizinle olsun..
Sevgilerle...

YENİ BİR HİKAYE BAŞLANGICI dedi ki...

evet mutluluğun tarifi evlat

βЄƉΔЯƉЄм dedi ki...

aahaahaah :D siftah için bişey diyemeyeceğim ama marifetli hatunsun vesselam ;) kekin kokusu buraya kadar geldi... :/

ELİF dedi ki...

Melikeciğim geldi mi kv?

Güneşciğim, fırsat mı vermedim:)))Bişey diyemiyorum:))

Sibelim, ooo çok şanslısın bir siftah he, süper:))

Bengüm, gel sen yap ben yaptım demesem de ben yedim derim:))

Fatmacığım, vay be ben benimkini türünün son örneği sanıyodum, ohh rahatladım şimdi:))

İkiz bebek, ah ah ben ne çağrılar yaptım, tınnn...

Işılcığım sana da..

Sevil, çok teşekkür ederim.

Mügenin annesi, öyleymiş meğer...

Burcum, fazla marifetli olmamak lazımmış o zaman belki siftahı olur muydu acaba?