7 Ocak 2010 Perşembe

Operasyon Adı: Son 3

Bizimkiler geldiğinden beri şu boğazıma söz geçiremez oldum,
Rüyanın, 8,5 aydan sonra anne sütü almayı reddettiği günden itibaren rejim yaptım bu demek oluyor ki 1 senede vermişim kilolarımı...
Vermem gereken ama benimle inatlaşan, benimse üzerinde durmadığım son 3 kilo bırakmadı peşimi bir türlü, nereye gitsem peşimde, son günlerde yandaş arıyolar kendilerine, buldular da...
Heeeyyy, ağzım, midem, beynim size söylüyorum, kendinize gelin...
Pazartesiden itibaren operasyona başlıyoruz....Beyin! en önemli görev senin dostum; diğerleri dinler seni...Hadi koçum göreyim seni; yeneriz biz bu 3 kiloyu....
Hadi bakalım herkes görevinin başına...Marş marş....Sol sağ sol sağ..

Ay akşamdan ışığdır
Yaylalar yaylalar
Yüküm şimşir kaşığıdır
Dilo dilo yaylalar

Komşu kızını zapteyle
Yaylalar yaylalar
Bizim oğlan aşıktır
Dilo dilo yaylalar....

10 yorum:

βЄƉΔЯƉЄм dedi ki...

delisin sen yaa :)) gördüğüm en tatlı deli.... o veremediğin kilolarını yiyim senin...

ELÇİN'İN YERİ dedi ki...

bu hayatta en önemli şey sağlık ve huzur ...gerisi boş

zamanla her şey yoluna girecektir

Sen Gelince dedi ki...

Benim de üstüme yapışan son ikiden kurtulmam gerek ama ben hiç rejim yapadım hayatımda... Sana başarılar arkadaşım:)

Işıl dedi ki...

hadi bakalım bende 6 yı verdim.son 5 yapıştı kaldı

Adsız dedi ki...

Derdin 3 kilocuk olsun yahu:) Azimle başarırsın elbet.. Herşey beyinde bitiyor söylediğin gibi..

haticesural dedi ki...

Sen kafada bitirmişsin. Üstelik istikrar da var. Ve-ri-le-cek! diyorsun.
Ben de bu gırtlak varken 1 kg şbile veremem, hergün 3km yürüyorum da daha fazla almıyorum.
Kaç kilo verdin Elif?

ELİF dedi ki...

Burcucum, delilik mi kaldı beee:)))

Elçin, orası öyle ama kilolarda sağlığı bozuyor ya o açıdan:))

Özlemciğim, zaten rejim yapmana da gerek yok bence:))

Işıl, ha gayret...

Odilin annesi, gerçekten öyle bu beyin müthiş bişi..

Haticeciğim, 18-19 kilo verdim:)))

uğurlu gelecek dedi ki...

hadi hayırlısı darısı benim kalan son 3 kiloda :)))

uğurlu gelecek dedi ki...

hadi hayırlısı darısı benim kalan son 3 kiloda :)))

ELİF dedi ki...

kuzucum sen daha yeni doğum yaptın hemen nasıl düştün son 3 kiloya:))