29 Ocak 2010 Cuma

Patlamış mısır bilem var...


Şu yakamızı bırakmayan pişikler tekrar yüzünü gösterdi, son 2 gündür acılar içindeyiz; çok alerjik bir bünyesi var, ama şimdi daha iyi.

Geçen gece altını bezlemeden yatırdım, zaten çok uzun zamandır geceleri çişini yapmıyor Rüya, ama ben hep bezledim genede, çişini öğrenmiş çocuklar gibi bir kilot bir pijama yattı, sabaha kadar derin bir uyku çekti, yanımıza aldık ne olur ne olmaz diye...
Sırf bu pişikler yüzünden tuvalet eğitimini öne almayı düşünüyorum ama bir yandan da erken olduğunu düşündüğümden çekimserim, bakalım bakıcısı halıyı falan kaldırdı bugün, battaniye serecekmiş yere.Hadi kolay gelsin bize...

Dün eltim aradı; ilkokul arkadaşı gelmiş, buluşacakmış, Derin' i birkaç saatliğine sana bırakabilir miyim dedi,
-Tabi ki dedim..
3 çocuğum oldu dün:)))
Yakında akşam bakım evi açabilirim:))
Anneler, babalar rahatça işlerini yapsın, kendilerine zaman ayırsın, gözünüz arkada kalmasın broşürleri basmayı düşünüyorum...
Daha para veren çıkmadı,
O zaman ismini şöyle koyalım:
GÖNÜLLÜ BAKIM EVİ....

14 yorum:

Mlke_Btkn dedi ki...

Piişşşttt... Gönüllüü!!!!!

Bir bize de el atsan da, şu eşcağızımla felekten bir gece çalsak :)

Pişik kremleri fayda etmiyor bize ben bepanthen kullanıyorum bire bir çok iyi sonuç veriyor, tavsiye ederim;)

Hadi yap bir güzellik emi :):)

öpücükler...

Tarkanın Annesi dedi ki...

Gerçi bu pişik olayı bünyeye göre değişir diye düşünüyorum ama bizde de ara ara oluyordu bepanthen bi müddet fayda etti ama sonrasında bi faydası olmayınca eczaneden popolinin bitki özlü pişik kremini aldı. Hayat varmış dedim süper faydasını gördüm şu aralar pişik problemimiz yok fakat en ufak kızarıklıkta sürüyorum hemen geçiriyor.
Bu arada hem iş hem ev hem çocuk yuvası nasıl yapcan kız tüm bunları yazık sanaaa :):):) ama kendin kaşınıyon..

Filiz-Yiğitin annesi.. dedi ki...

Yakın olsanda arada benim oğlana da baksan:))
Şu pişik durumu çok tatsız olsa gerek,biz de hiç olmadı.umarım rüyacığımında çok canı yanmadan düzelir..
Bu arada elifcim,rüyanın saçları ne kadar güzel gözüküyor,rengi,parlaklığı..maşallah.

sinem dedi ki...

Elifcim ya ne zamandır şöyle Cemil'le başbaşa çıkamadık. Ayın 5i ve 6 sında sana bıraksak ?İnan çok uyumlu ve munisdir. Rüyacımla da iyi anlaşır ! dermişim.Valla alem kadınsın vesselam:)

SeViL ( sevdalitatlar ) dedi ki...

Geçmişler olsun kıyamam ben ona..
Ahhh ahh benim ki 4 yaşına girecek halen bezliyorum bir türlü öğrenme isteği yok ! Ne yapalım katlanacagız.

Yaşamın güzellikleri hep senınle olsun dileklerimle..
Sevgiler..

Not : Kahve içmeye beklerim yolun benim şirket e düşer se ki; bir delilik yapıp sana poğaça gönderebilirim :) aaa belki bir gün seni rahatsız etmezsem telefon edebilirim sana Ben sevdalitatlar diyerek.

İkizBebek dedi ki...

benim kızın bünyeside öyle,dikkat ettimde mandalina,portakal verdiğimde pişik artıyor,daha sonra bir krem kullandım,adını şu an hatırlamıyorum,o iyi geldi.
bu arada benim ikizleride bırakayım sana :P

Sibelbek dedi ki...

Başka şehirde olmasan çok iyi fikirdi aslında :)
Ayrıca tuvalet eğitiminde başarılar diliyorum, eminim ki Rüya üstesinden kolaylıkla gelecek :)

Deniz dedi ki...

Ben de göndereyim bir hafta sonu:-P

Adsız dedi ki...

Canım mustelanın pişik kremini denedin mi hiç? Çok işe yarıyor gerçekten..
Gönüllü bakım evini sevdim..
senin için üzülmeye başladım ama, gündüz iş'tesin akşam eve geliyorsun ve 3 çocukla uğraşıyorsun.. Biz 1 taneyle uğraşmakta güçlük çekiyoruz..

haticesural dedi ki...

Pişik ilk defa başımıza geldi geçen hafta. Çok alerjik bünyesi var 2. ayından beri. Atopik egzama sebebiyle... Herneyse...
Nivea S.O.S krem kullanıyoruz, işe yarıyor.

Sen Gelince dedi ki...

Elif'cim biliyorsun sık sık geliyorum Eskişehir'e... Aklımda olacak demek istiyorum:)

Bu arada saf zeytinyağı da pek çok kremden daha iyi geliyor...

evrim dedi ki...

pardon akşam duru'yu bıraksam:)?????

Güneş Akay dedi ki...

Keşke yakın olsaydık :))
http://www.desitin.com/ bu krem pişik için çok iyi mutlaka dene gittigidiyor.com da da satılıyor diye biliyorum.

Sevgiler.

Seren dedi ki...

Ben de arada Japonu bıraksam diyeceğim ama...ekü ekü..
Bu arada Mustella pişik kremini denedin mi ? Her bünye farklı ama benim derdime derman olmuştu