18 Ocak 2010 Pazartesi

Üçümüz...


Suçlu bulundu : Kabak çekirdeği.
İlkinde anneannesi, ikincisinde bakıcısı vermiş.
Cumartesi gece aynı mide bulantıları olunca anladık, allahtan az yemiş ve sadece tükürük şeklinde bir rahatsızlıkla yırttık bu sefer...

Cumartesi günü beraber gezdik ana-kız.
Pazar günü hiç çıkmadık;
Sinemamız evimizde bizim; 2 film devirdik Ulaşla.
Rüya da Baby Tv kolik olmak üzere, hiç istemediğim halde dışımda gelişti bu durum, el koyuyorum bu hafta..
Mısır patlattık,
Ekmeğimi her zaman ki gibi evde yaptım,





Öğlen uykusuna yattık üçümüz....
Kahvaltımıza simit aldık...
Kuşburnu marmelatı yaptık,üçümüz...
Oyun oynadık, üçümüz...
Çok dinlendik....
Kar yağsın haftaya; kartopu oynayalım,üçümüz.....

15 yorum:

uğurlu gelecek dedi ki...

ayy nasıl özendim o sinema perdesine bayıldım...ekmekte çok güzel görünüyor

Betül dedi ki...

ay film keyfine çok özeniyorum ama beceremiyorum bu işi.Bir denk getiremedik eşimle:( sanırım birbirimize vakit ayırmak çok zorlaştı bugünlerde....
Mesela sinemaya en son hamile kalmadan önce gitmiştin,filmin adını bile hatırlamıyorum:(
Ne vahim ya şimdi düşündümde...

turkuaz kıyılar dedi ki...

Sen üçünüzü ne güzel anlatmışsın böyle yaa:)
hep böyle sıcacık ve huzurlu olun inşallah...
Bu arada kabak çekirdeği madurunuda öperim annesi:)

Güneş Akay dedi ki...

Ohhh daha ne olsun, harikasınız üçünüz :)

gençbiranne dedi ki...

oh oh:))allah keyfinizi daim etsin bir ömür boyu inşallah.

Sibelbek dedi ki...

geçmiş olsun, neyseki bulmuşsunuz suçluyu gerçekten... Tibet çoktan oldu BabyTV kolik biliyor musun? :( ve... o ne süper bir sinemadır öyle :))))

R. Berin Tuncel dedi ki...

"hepimiz" de yahu,kim istemez böyle haftasonunu :)

meltem dedi ki...

ooyyy canım; allahım ayırmasın "üçünüzü" :)
e bundan sonra sinemaya gitmeyelim size gelelim valla süper mısırda var daha ne olsun :)

Yelish dedi ki...

e harikasiniz ,ucunuz :)

Yelish dedi ki...

Bakici senin iznin olmadan cekirdek mi vermis ?
Ben olayin basini kacirdim sanirim , cekirdek olayi senin tamamen sonradan ogrendigin bir sey mi ?

ELİF dedi ki...

Uğurlu gelecek, hele o ekmeğe sıcacıkken tereyağ sürmek yok muuu:))

Betülcüğüm, ben de doğumdan sonra 1 kere gidebildim sinemaya, aslında evde böyle bir sistem olması hiç aratmıyor sinemayı.

Özlemciğim, tam bir mağdur gerçekten, yazık onun midesine:))O hasta olunca üçümüzde hasta oluyoruz:))

Güneşciğim, sağol canım.

Gençbiranne, en güzel dilek bu herhalde,çok sağol.

Sibelim, napcaz biz bu Baby Tv olayını.Gelsenize birlikte izleyelim, onlar da baby tv seyreder:))

Ensar beranın annesi:))hepimiz hepimiz, ne güzel olurdu:))

Meltemciğim, bir de 10 dk.ara falan beklemene gerek yok, istediğin zaman ara verebiliyosun, gelemlisin o yüzden.Haa mısırın yanında başka ikramlar da oluyo hem:))

Yelizciğim, ayıklanmış kabak çekirdeği almıştım ekmeğe koymak için, annem de Rüyaya vermiş, ne bilsin, görünce yemeden durmaz ki..Bakıcı da annem verdiği için vermiş.Aslında ben yiyecek konusunda hiç kısıtlama yapmadığım- zararlı şeyler haricinde-için vermişler onlar da...

βЄƉΔЯƉЄм dedi ki...

ne mutlu 3ünüze de :)) sevgimle...

füsfüs dedi ki...

o ne sinema öyle be, süper
3 olmak da süper değil mi, insan daha bir iyi hissediyor sanki

Bengü-www.pemberehber.com dedi ki...

Elif ablacıııııım, ben de istiyorum o sinemadan.Süpeer. Ben gelince bana da ekmek yap. Ben de keyif yapacağım :)) O zaman film izleriz beşimiz...

Beliz'imin Günlüğü dedi ki...

maşallah size hep mutlu ,hep beraber olun inşallah