8 Ocak 2010 Cuma


Sorgulamam ben hayatı(mı) fazla, dönüp bakmam geriye...Öyle yoktur benim keşkelerim, acabalarım....Sorgulamak mutsuz eder insanı bence....Sorgulamamayı bilinçli seçmedim hayatım boyunca ama yenilerde farkettim....Geçmişe üzülmediğimi...Bil ki sorgulamadığımdan...


Sen de sorgulama, yargılama...Kırılgansın, aşk insanısın, üzülürsün....


Bazen Red Kıt'iz hepimiz...Kalabalık içinde en yalnızından...

Bazen Daltonuz, en az 4 kişisinden.

Acaba Dalton mu olmak iyi yoksa Red Kıt mi? yalnızlık açısından....

Daltonlar olalım şu sıralar...Ben Joe, sen Avarel....boy bakımından:))))


Neden mi yazdım sabah sabah....O kendini biliyor....En dost olanından....

15 yorum:

βЄƉΔЯƉЄм dedi ki...

seviyorum seni.. en çok olanından :/

evrim dedi ki...

tam da sorguluyordum kendimi bu yazıyı okurken..ucundan tuttum ben de yazının..evet sorguladıkça üzüyor insanı..keşkeler çoğalıyor..ama her keşke şimdi sahip olduklarımdan birini alıyor..o yüzden sorgulamıyorum..

Tarkanın Annesi dedi ki...

Biz biz olsak daha iyi değilmi birinde sonsuz yalnızlık tek tabanca olanından diğerlerinde düzenbazlık en bol olanından. Takma sen yalnızlıklara kafanı bak bizler varız yüzünü göremesekte onlarca seni dinleyen.

Güneş Akay dedi ki...

Zaman zaman oluyor...bazen istemeden..bazen özellikle ama oluyor işte..

turkuaz kıyılar dedi ki...

aslında tamda zamanında yazdın biliyor musun Elifcim...sabah kalktığımdan beri derdim kendimleydi...sorguladım durdum, geçmişi değil ama kendimi...iyi geldin inan...
öpücükledim kocamanından...

meltem dedi ki...

ben zaten küçüklüğümden beri avarel'im bülüyünmü
haa boyum uzunluğundan mı yoksa şapşallığımdan mı bilmiyorum:(

bana yazdığın yoruma çok güldüm deli kıs sefiyom seni ama senden çok koca gözlümü sefiyoom

meltem dedi ki...

haaaaa sorgulama meselesine gelince biraz da insanın yapısıyla alakası keşke hepimiz yapabilsek:(

elif ada dedi ki...

Bak simdi tam da oyle bir zamanda ilac gibi geldi ki bu yazı. Sagol, bilmeden gunume isik tuttun.
Sevgiler
Umur & Ada

ARZU - ENGÜZELTATLAR dedi ki...

Sayfamızda sana ait bir ödül var arkadaşım...

Sibelbek dedi ki...

bugünlerde sorguladığım o kadar çok şey varki Elifim...

Adsız dedi ki...

Ne güzel yamışsın öyle en doğrusundan, ellerine sağlık..

füsfüs dedi ki...

süper olmuş bu yazı, canım benim
ben de geçmişi sorgulamam hiç, senin gibi bilinçsizce, ama kendimi sorgulamaya engel olamıyorum bu aralar maalesef, öptüüm

ELİF dedi ki...

Burcum, biliyorum:))

Evrimciğim, sorgulamamaya çalış en azından..

Sibelciğim, eksik olma, sağolasın...

Güneşciğim, hiç olmasa ne güzel olurdu..

Özlemim, hadi geçmişi sorgulamıyorum da kendimi sorgulamamak elimde değil inan...

Meltemciğim, ben de koca gözlümü kendimden çok seviyorum, gıız ne çok ortak yönümüz var...Hem boşver şapşallıktan da olsa iyidir bazen:))Kesinlikle katılıyorum insanın yapısıyla alakalı...

Elif ada, yapma beah:))valla sen de yorumunla geceme ışık tuttun:))

Arzu,çok naziksin,teşekkür ederim.

Sibelim, bitmez be anacım bu sorgulamalar:)) Ya sen benim oğlumun saçını nasıl yamuk kesersin ya?

Odil sezen, bi gülümseme yüzümde en kocamanından:))

Füsunum, ahanda beni özetlemek buna denir...

R. Berin Tuncel dedi ki...

Elifcim ödülün var bende,alır mısın canım?

ELİF dedi ki...

teşekkür ederim, çok naziksin:)))